mun mielestä on aika hauskaa, että kun naiset sanoo miehelle, ettei sillä naamalla oo väliä, mutta kyllä sillä taitaa olla... oon kuulemma tosi mukava jätkä aika monen naisen mielestä, mutta eipä kiinnosta olla mun kans, ku en oo mikään parhaimman näkönen jätkä tällä planeetalla... oon viä kaiken lisäksi kiinnostunut yhdestä samassa koulussa olevasta mua vuotta vanhemmasta naisesta, mutta enhän mä voi mennä sille mitään siitä sanomaan, ku kerta aina, ku oon sanonu jollekki naiselle olevani kiinnostunu siitä, niin on menny kaveri suhdekkin pilalle...
Naiset valehtelee?
6
590
Vastaukset
- hemmpainen
tollaset jotka väittää että naamalla on kauheesti välii on miun mielest aika tekopyhii... mut ethän voi toiseen ihastuu tuntematta... eikö siihen ulkonäköön ensin ihastuta... mut ei mun mielest sillä oo mitenkää ihan hirveesti väliä, jos lohduttaa :)
- Zummer
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei sillä naamalla sinällään ole väliä, mutta joihinkin vain tuntee vetovoimaa ja joihinkin ei. Erotan helposti kaverityypit ja seurustelutyypit: kaveri on mukava, mutten tunne häneen vetoa, seurustelutyyppikin on mukava, mutta häntä haluan muullakin tavalla.
Tähän asiaan ainakin itselläni vaikuttaa hyvin vähän miltä jätkä näyttää, eräs ok näköinen, useasti seurustellut oli mulle vain kaveri, moneen yleisesti komeana pidettyyn henkilöön en tunne vetoa jne. Ja en ole ikinä törmännyt niin vastenmieliseen suurinpiirtein ikäiseeni jätkään johon en yksinkertaisesti voisi tuntea vetoa.
Eli omalla kohdallani ainakin vaikuttaa enemmän jätkän käytös ja "se jokin", mutta voihan se olla niin, että henkilöt jotka tuntevat itsensä epähaluttaviksi käyttäytyvät myös niin että "se jokin" jää puuttumaan. Eli on paljon itsestä kiinni, mitä muut sinusta ajattelevat, vaikka olisitkin ihan tavallisen näköinen tallaaja.- nita
..itellä on poikaystävä joka ei omasta mielestään oo minkää näköinen....Mutta mä tunnen siihen tota nimenomaista vetoa....Kaikki ei tykkää "Wannabe Justin" tyypeistä, toiset taas tykkää...Jatkot=)
- pöpö
mie en valehtele :)
- Pexix
Etkö oikeesti? Etkö muka koskaan valehtele?
- pöpö
ehkä pieniä valheita... mut en mistään tollasesta... pyrin olla aina rehellinen :) pilkunviilaaja :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112722Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän171720Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671608Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?831031RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022