Minä hyvinkin tyhymä...miten saisin ton luurin akun kestämään paremmin?
Joudun lataamaan sitä jopa kaksi kertaa päivässä, vaikken sitä käyttäiskään:(
Joku siellä raksuttaa, mutta kun en tiedä? Kiitoksia asiallisista vastauksista:)
Lumia 900
Tyhymä ukko.....
2
77
Vastaukset
Kannattaa lukea tämä: www.iltasanomat.fi/digi/art-1288447313210.html
Vaikka kyseessä on Lumia 800 malli niin noi pätee myös muissa Nokian WP7 malleissa.- NNNNNNN
Luuriisi jää päälle tausta tehtävät katso asetukset/sovellukset ja jos puhelin on kokoajan netissä ja kaikki paikannuspalvelut on päällä, niin silloin käy noin.
Mulla oli sama juttu, mutta jätin vain yhteyksiin karttojen sijaintinäytön, nyt kestää akku kokopäivän ja lueskelen lehdet sun muut jutut puhelimella ja virtaa jää vielä ylikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078