Jospa minäkin kyselisin; elikkäs yllämainittu hotla on majoituspaikkana viikon verran kun halvalla matkan sai!? :)
Haku antoi vain vähän tietoa ja niistä viimeisinkin oli blues-brotherin joskus syssyllä laittama jossa kehui lapsiystävällisyyttä; mut ku me ei ihan lapsia enää olla, niin minkälaiset on puitteet noin yleisesti ottaen!?
Cay Beach Princess
22
2985
Vastaukset
- kokemuksia
ttph://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g230095-d602089-Reviews-Cay_Beach_Princess_Bungalows-Maspalomas_Gran_Canaria_Canary_Islands.html
- vilperi571
Kun tuo kielitaito on se minkä se on niin mielellään suomenkielisiä kokemuksia kaipaisin; kävin linkinkin sivuilla ja ei nyt pahemmin moitteita keränny. :)
Taisi tuo lapsiystävälliseksi väittämäni hotelli olla Melonerasíssa sijaitseva Cay Beach?
Maspalomasin Cay Beach Princessillä on viihtyisä allasalue ja allasbaari sekä tasokkaan näköinen ravintola. Bungalowitkin ovat ulkoapäin katsoen siistejä. Olen käynyt vain hotellin allasalueella. Bungaloweihin en ole tutustunut sisältä.
Mainitsemallasi 440 euron hinnalla sanoisin hinta-laatusuhdetta mainioksi. ;)- kookoo3
Bungalowit siistit ja hyvin varustellut. Allasalue aurinkoinen, pohjoispuolen bungaowit hieman varjoisia. Bussipysäkille matkaa 100 metriä. Aurinkoisia lomapäiviä!
- vilperi571
8:sta vastauksesta kaks asiallista!??? :)
Kiitos vastanneille!!!
Matka lähestyy joten täytyy kait se miitinki ilmoituskin laittaa jahka kerkiää!! :) - lpoo
No niin,hieno juttu että vilperi löysi matkan itselleen,se hänelle suotakoon
Sääennuste lupaa mukavasti lämpenevää. Nauti lomastasi. :)
- vilperi571
No joo; vaikeuksien kautta voittoon!! :)
Tuo internet yhteys takkuili edellisessä kämpässä, joten henkilökunnan myötäavustuksella saatiin majoitustilat sitten vaihdettua: verrokkina edelliseen niin nyt on aamuaurunkioa tarjolla, kun edellisessä buduaarissa oli vain tarjolla iltapäivän viimeiset säteet.
Jotain lisäyksiä odotettavissa kunhan tässä ehtii! :)- Tuntematon lomailija
Tervetuloa tänne lämpöisään. Mukava että lomasi on alkanut hyvin.
Älä noista haukkujista välitä, kateellisia ovat jostain. Suomalainen on semmoinen että jos toisella on asiat paremmin kuin itsellä, alkaa pilkkaaminen.
Ei osata tehdä oman elämän eteen yhtään mitään, vaan haukkumalla toisia yritetään saada se oma surkea "elämä" näyttämään siten paremmalta.
Näinhän se on aina ollut.
Ei heille kannata vastata eikä loukkaantua. Sitä he vain tahtovat.
- 16+8
Melkoista lomanviettoa kun tärkein asia on että minne saa vanhan HP:n raadon tökättyä.
- vilperi571
Kyl tää mun tottelee nimeä Amilo; mutta siitä en sitten tiedä että kenenkä verkkoon sitten viimekädessä kytkeytyy. :)
Mun tietsikka taidot ovatten kuitenkin hyvinkin rajalliset ja pääsääntönä on että ne toimii!! :)
Ja kuten viestistä näette, niin yhteys toimii jollain tavalla! :)- -"-
luulis ny viikon matkalla olevan pzrempaaki tekemistä ku mikro räpläämine.vaeikö vellin keittäjä myönnä lupaa/varoja muuhu.
- vilperi571
Luulishan tuon räpläämisen vaikka kohdistuvan siihen kanssaeläjään, mutta ei sitäkään jaksa määräänsä enempää tehdä, joten aikaa jää näihin "nettiseikkailuinkinsa". :)
- karauukke
Toista se on taas kotona mörrin kanssa, määräänsä enemmän, hölmöltä minustakin tuntuisi, jos viikon reissun kohokohtia ovat pannun monttubileet, ja jonkun kälysen läppärin näpelöinti.
- A. Hämy
karauukke kirjoitti:
Toista se on taas kotona mörrin kanssa, määräänsä enemmän, hölmöltä minustakin tuntuisi, jos viikon reissun kohokohtia ovat pannun monttubileet, ja jonkun kälysen läppärin näpelöinti.
Kukin tavallaan ja mielihalujensa mukaan.
En minäkään ymmärrä sitä että viikkoturistit tai talvehtijat käytännössä asuvat netissä ja kommentoivat jokaisen pieraisunsa ja syömisensä yleisillä nettipalstoilla.
Luulisi että Kanarian paratiisiin päästyään olisi muutakin tekemistä kuin hakata näppäimistöä ja tuijottaa näytöltä mitä sinne muut ovat kirjoittaneet.
Ei helkkarissa ei! - höpöhöpö!
A. Hämy kirjoitti:
Kukin tavallaan ja mielihalujensa mukaan.
En minäkään ymmärrä sitä että viikkoturistit tai talvehtijat käytännössä asuvat netissä ja kommentoivat jokaisen pieraisunsa ja syömisensä yleisillä nettipalstoilla.
Luulisi että Kanarian paratiisiin päästyään olisi muutakin tekemistä kuin hakata näppäimistöä ja tuijottaa näytöltä mitä sinne muut ovat kirjoittaneet.
Ei helkkarissa ei!Kukin tavallaan ja mielihalujensa mukaan, kuten kerroit.
Mutta mikä hemmetin punainen vaate joillekkin on se, että matkailija ottaa mukaan läppärin ja käyttää sitä lomallaan? Mitä ihmeellistä siinä on? Monilla on mukana kirjoja, joita lukevat. Pelejä ja pelikortteja näkee myös monilla. Ristisanatehtäviä, shudokuja jne...
Läppäri on näppärä ajanviete esimerkiksi allasalueella samalla kun nauttii auringosta ja iltaisin hotellissa. Saa ladata päivän kuvat kameralta koneelle iltaisin, ei sitä satojen kuvien käsittelyä heti loman jälkeen kotona. Jos tarvitsee yhteydenpitoa kotiin, läppärillä se käy kätevästi ja ilmaiseksi näköpuhelut Skypellä, tietenkin jos hotellissa ilmainen wlan. Läppäristä näkee myös aamuisin, millaista säätä on luvassa, sen mukaan voi myös suunnitella päivän ohjelman, lähteäkkö kiertelemään maisemia vai jäädäkkö ottamaan aurinkoa. Netistä saa myös tietoa paikallisista menoista, autovuokraamoista, bussien aikatauluista, jne...
Itse olen aina pitänyt läppäriä mukana matkoilla, ei sitä tarvitse näpytella koko aikaa, mutta onpahan tuosta ollut paljon hyötyä eikä se käsimatkatavaroissa paljon paina.
Usein matkoilla minulta on pyydetty läppäriä lainaksi, että saavat katsoa meilinsä ja uutiset Suomesta. Saahan sitä olla ajan tasalla.
Läppäri kulkee mukana aina, paistaa se aurinko paratiisissa vaikka läppäri on mukana. - vilperi571
höpöhöpö! kirjoitti:
Kukin tavallaan ja mielihalujensa mukaan, kuten kerroit.
Mutta mikä hemmetin punainen vaate joillekkin on se, että matkailija ottaa mukaan läppärin ja käyttää sitä lomallaan? Mitä ihmeellistä siinä on? Monilla on mukana kirjoja, joita lukevat. Pelejä ja pelikortteja näkee myös monilla. Ristisanatehtäviä, shudokuja jne...
Läppäri on näppärä ajanviete esimerkiksi allasalueella samalla kun nauttii auringosta ja iltaisin hotellissa. Saa ladata päivän kuvat kameralta koneelle iltaisin, ei sitä satojen kuvien käsittelyä heti loman jälkeen kotona. Jos tarvitsee yhteydenpitoa kotiin, läppärillä se käy kätevästi ja ilmaiseksi näköpuhelut Skypellä, tietenkin jos hotellissa ilmainen wlan. Läppäristä näkee myös aamuisin, millaista säätä on luvassa, sen mukaan voi myös suunnitella päivän ohjelman, lähteäkkö kiertelemään maisemia vai jäädäkkö ottamaan aurinkoa. Netistä saa myös tietoa paikallisista menoista, autovuokraamoista, bussien aikatauluista, jne...
Itse olen aina pitänyt läppäriä mukana matkoilla, ei sitä tarvitse näpytella koko aikaa, mutta onpahan tuosta ollut paljon hyötyä eikä se käsimatkatavaroissa paljon paina.
Usein matkoilla minulta on pyydetty läppäriä lainaksi, että saavat katsoa meilinsä ja uutiset Suomesta. Saahan sitä olla ajan tasalla.
Läppäri kulkee mukana aina, paistaa se aurinko paratiisissa vaikka läppäri on mukana.Joillekin se läppärin mukanaankanto on vain "punainen vaate" jolla saadaan se keskustelu herätettyä sen tarpeellisuudesta; itellä kuitenkin tarve kuten ylläoleva sanoikin on kuitenkin tämä uutisten luku ja siinä sivussa tämä nettimaailman tarkkailu niiltä osin kuin minua kiinnostaa.
- näin minä ajattelen
höpöhöpö! kirjoitti:
Kukin tavallaan ja mielihalujensa mukaan, kuten kerroit.
Läppäri kulkee mukana aina, paistaa se aurinko paratiisissa vaikka läppäri on mukana.Nettikahviloita ja muita nettipisteitä on Kanarialla paljon eli uutisten ja tiedon tarpeensa voi tyydyttää ilman omaa läppäriä. Itse käyn kerran pari viikossa tsekkaamassa sähköpostini ja muutamat uutissivut ja se tietomäärä riittää minulle oikein hyvin kun en edes halua olla koko ajan olla kaiken maailman uutisista selvillä vaan lataan akkujani ja rentoudun ilman tietovirtaa.
Ymmärrän että on heitäkin joiden päivittäin pitää saada tietää kuinka maailma makaa ja jotka pitävät esimerkiksi kotiväkeen yhteyttä netin avulla joten miksipä ei pienen ja kevyen läppärin tai muun tietotekniikan ihmeen mukaan ottaminen olisi heille hyväkin ratkaisu.
Itselle täysin vieras ajatus on kuitenkin se että Kanarian lomallani roikkuisin kanariafoorumeilla päivittämässä tekemisiäni tai muuten vain läppää heittämässä. Onko nämä keskustelut todellakin niin tärkeitä että näitä on harrastettava lomallakin, siellä palmujen ja auringon alla?
- caymannni
Video Hotellista
http://tarjousmatka.blogspot.fi/2013/02/cay-beach-princess-bungalows-maspalomas.html- vilperi571
Olipahan aika onneton video itse tarjonnasta kyseisestä hotlasta; kun justiinsa on sieltä palattu, niin olis paljonkin lisättävää, no, aikanaan lisää mun sivuillani!! :)
- vilperi571
Nyt on tuokin reissu purkitettu! :)
http://kanarian.keskustelu.info/viewtopic.php?f=16&t=309
Eikä menny kun vajaat vuosi!! :) :) - Malluskandee
Hinta-laatu todellakin kohdallaan, ihanasti omaa rauhaa ja tilaa. Keittiössä pelit ja vermeet toimii (oli todellakin positiivinen yllätys, monen eri Välimeren kohteen jälkeen). Kuka mistäkin tykkää, mutta hotellilla oli myös kaikenlaista pientä ohjelmaa ilmaiseksi, antaisin plussaa siitäkin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042975Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391560Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921422- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119969Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783