TUOSSAHAN SITÄ JO, ELI EN VIELÄ OLE VARANNUT, JOSKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA NIIN MIELELLÄNI OTTAISIN VASTAAN, VAIKO KENTIES JOKIN MUU HOTELLI. KIITOS PALJON.
Vastaukset 3
- tervetuloa Budaan
Hotelli on aivan hyvä . Olen ollut siinä hotellissa. Mutta jos majoitut ko. hotelliin ,niin ilmeisesti hotelli omistaa samassatalossa olevan ,yökerhon vai onko se tissibaarin. Älä mene sisään ,Ovat täysin kusettajia siellä.
Kyllä minä katsoisin toisen hotellin itselleni. Tosin en tarvitse enään ,koska on oma asunto Budassa- tervetuloa budaan
Ja muistan vielä ko. hotellista. Pois lähtiessä pyysin respaa tilaaman taksin lentokentälle. Tilasivatkin ,mutta huijaritaksi . Tuli matkalle hintaa todella paljon.
Älä mene ko. hotelliin
http://mellowmood.hu/ on minusta kunnossa oleva hotelliketju Budapestissa
löytyy tavalaan maun ja budjetin mukaan :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479