mitä kaikkea kissalle saa antaa.siis raksujen ja purkkiruoan lisäksi.mistä on teijän kissat eniten tykänny.listatkaa kaikkea mitä siis kissoille saa antaa.kissoistahan se sitte riippuu että tykkääköne mut mitä ainaki on turvallista antaa ja kuinka isoja määriä yhellä kertaa ja kuinka usein.kiitti
ruoat
4
431
Vastaukset
- reetta
meidän kissoille annetaan kanaa, lihaa ja seitä. kalaa ei saa antaa kuin kerran viikossa mutta lihaa niin usein kuin haluaa.sisäelimet ovat myös ok.anna aina vähän kerrallaan ja katso miten kissalle maistuu.seuraavalla kerralla voit antaa enemmän jos se maistui.
- eläintenystävä
Lihaa...
Raakana: kana, kalkkuna, possu, nauta, sydän, kieli, maksa (kork. kerta viikossa), liotetut munuaiset (kork. kerta viikossa), lammas...
Kypsänä: kala (kork. kerta viikossa), karhunliha
Laktoosittomia maitotuotteita...
- kermaviiliä, maitoa, raejuustoa
Raaka kananmunankeltuainen 1-2 kertaa viikossa.
Lihaa kissalle voi ja kannattaa antaa päivittäin niin paljon kuin haluaa syödä. Kannattaa antaa sellaisia hiiren kokoisia paloja.
Annos kannattaa lämmittää vesihauteessa ennen tarjoilemista. - tööt
meidän kisuli ainakin rakastaa juustoa. vanhemmiten siitä on kuitenkin tullut nirso, eikä enää kelpaa, kuin oltermanni... :) toinen mistä se pienenä piti aivan valtavasti on silakat. niitä se mussutteli aina lauantaisin, toripäivänä...
kannattaa kuitenkin itse testailla, mistä kissasi tykkää ja mistä ei mene maha sekaisin, sillä myös kissoilla on eri makuja. toiset todella nirsoja, toisille taas maistuu mikä vaan. - kissanomistaja
kissoille kannattaa antaa lihaa paljon päivittäin, mutta kaikki laktoosittomat maitotuotteet on myös aika hyviä. Kannattaa huomata, että kaupassa se pieni kissanmaito maksaa paljon enemmän kuin jos yksinkertaisesti ostaa vain tavallista laktoositonta maitojuomaa. Raejuustot, kermaviilit, jogurtit, kaikki hapanmaitotuotteet ovat hyviä, riippuu tosin kissasta mitä se syö. Myös kaurapuuro (veteen keitettynä). Kasvaville kissanpennuille pitää antaa ruokaa niin paljon kun ne syövät (tosin ei tolkuttomia määriä kerralla) sillä kissa itse tietää, paljonko syö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813