Tänäänkin tuli todistetuksi että suomi24:llä on aivan saakelin huonoja seriffejä! Tänään olin rekisteröidyllä nimimerkilläni Busted chatissa ja menin syömään. Valitsin valikosta että palaan hetken kuluttua. Kun tulin syömästä kappas kummaa oli valvoja pistänyt minulle IP eston.. Voisiko joku sanoa mihin osoitteeseen voin lähettää valituksen suomi 24:selle. Kyseisen seriffin nimi taisi olla aaveratsastaja...
Sheriffit..
9
1649
Vastaukset
- LadyGrue
ehkä sefunkin massu murisi vaativasti.
laita ylläpitoon mailia, jos vaikka jelppais.
*imeskelee suklaata*- Busted
mikä on ylläpidon maili?
- LadyGrue
Busted kirjoitti:
mikä on ylläpidon maili?
no, sivun alareunassa on ainakin palaute linkki.
ehkäpä sieltä löytyy apuja.
*häipyy tutkailemaan asiaa*
- Graniitti
Onhan noita hyviäkin sefuja, harvemmin taitavat kehuja saada?
- Wolf
Saattaa olla että yhteytesi kulkee NAT (Network Address Translation, verkon osoitteen muunnos) järjestelmän läpi jolloin muutamalla muulla käyttäjällä on sama julkinen, nettiin näkyvä IP osoite. Jos joku tälläinen käyttäjä törppöilee niin sulku koskee valitettavasti niitä muitakin joilla on sama julkinen IP osoite. Tuo NAT on aiheuttanut aikapaljon ongelmia tuossa bannauksessa mutta muutakaan systeemiä on hieman hankala toteuttaa siihen, ainakaan "kohtuullisen" varmatoimista, cookiepohjainen on liian helppo ohittaa yms. :(
Jos IP osoitteesi on jollain seuraavista alueista yhteytesi kulkee NATin kautta...
10.0.0.0 - 10.255.255.255
172.16.0.0 - 172.31.255.255
192.168.0.0 - 192.168.255.255
Nuo osoitteet on varattu "yksityis" verkoille eikä niitä ole netissä julkisina osoitteina, eli jos osoitteesi on jollain noista alueista NAT muuttaa sen "lennossa" joksikin julkiseksi osoitteeksi, ja todennäköisesti muutaman muun käyttäjän yhteys kulkee saman julkisen osoitteen kautta... - Wii
[email protected]
oleppa hyvä
T. Wii Sexbar 1 sefui mie, ja tervetulloo poikkeemaan;) - Mc FreeZy @
Älä sie luota aavistuksiin sie kirjoitit: "se TAISI olla aaveratsastaja" Eli et ollut varma.
Itse en kyllä ole tuohon heppuun ikinä törmännyt. - SunPy
Minulle on jo neljä kertaa (tänään viimeisin kerta) sattunut, etten pääse sisälle chattiin, vaikken ole tehnyt mitään väärää. Kysymys onkin siitä, että esim. kaikilla OPOY:n tietynlaisen liittymän omistajilla on sama IP-tunnus! (Todistuskappale löytyy nettiohjekirjastani, johon kyseinen tunnus on PAINETTU!) Siis, kun yksi tuhansista potentiaalisista käyttäjistä on törttöillyt, on vähän aikaa pääsy kielletty kaikilta niiltä joilla on sama liittymä. Peli ei siis vetele. Sheriffeille onkin sanottava, ettei tätä keinoa saa käyttää joko ollenkaan tai sitten niiden IP-tunnusten yhteydessä, joita on linjoilla jatkuvasti useampia! Tällaiseen "kohteluun" syyllistyvä sheriffi tekee yksinkertaisesti huonoa työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728