yhdistyminen

^Viestittäjä^

yhdistyminen on lähellä.. Terra, Ignis, Aer ja Aqua ovat muodostumassa ja tulemassa takaisin..näen tämän ja tunnen tämän.

12

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilja

      Puhut elementeistä (maa, tuli, ilma ja vesi) mutta mikä oli pointtisi???

      • Laz

        Oletteko siirtyneet ajalle 1500 vuotta ennen keskiaikaa? Silloin puhuttiin mainituista elementeistä, mikä olikin aikansa huipputiedettä.


      • Karaba
        Laz kirjoitti:

        Oletteko siirtyneet ajalle 1500 vuotta ennen keskiaikaa? Silloin puhuttiin mainituista elementeistä, mikä olikin aikansa huipputiedettä.

        Miten olisi symboliikan laita? Taidat olla joku uuslukutaidoton fundamentalisti, vai?


      • Laz
        Karaba kirjoitti:

        Miten olisi symboliikan laita? Taidat olla joku uuslukutaidoton fundamentalisti, vai?

        Jos tietäisit mitä varten elementit on aikanaan määritetty, niin asia selviäisi sinullekin.
        ;P


      • Karaba
        Laz kirjoitti:

        Jos tietäisit mitä varten elementit on aikanaan määritetty, niin asia selviäisi sinullekin.
        ;P

        "Jos tietäisit mitä varten elementit on aikanaan määritetty, niin asia selviäisi sinullekin."

        Kukas nyt elää menneisyydessä? ;-P

        Uskotko että kuu on juustoa ja maa pannukakku? Elämme vuotta 2004, jos olet sattunut unohtamaan.


      • Laz
        Karaba kirjoitti:

        "Jos tietäisit mitä varten elementit on aikanaan määritetty, niin asia selviäisi sinullekin."

        Kukas nyt elää menneisyydessä? ;-P

        Uskotko että kuu on juustoa ja maa pannukakku? Elämme vuotta 2004, jos olet sattunut unohtamaan.

        Samat miehet, jotka puhuivat neljästä (osa viidestä) elementistä, sanoivat myös, että maa on pyöreä ja kuun valo on heijastunutta. Maan "pannukakkumaisuus" on peräisin raamatusta, jonka sanoman vastustamisesta meni aikanaan henki. Kuun juustoisuus on peräisin lastenkirjoista, jotka lienevät sinulle se tärkein tietolähde.

        Tämä kaikki selittäminen tuntuu siltä kuin hakkaisi päätään seinään.


      • Karaba
        Laz kirjoitti:

        Samat miehet, jotka puhuivat neljästä (osa viidestä) elementistä, sanoivat myös, että maa on pyöreä ja kuun valo on heijastunutta. Maan "pannukakkumaisuus" on peräisin raamatusta, jonka sanoman vastustamisesta meni aikanaan henki. Kuun juustoisuus on peräisin lastenkirjoista, jotka lienevät sinulle se tärkein tietolähde.

        Tämä kaikki selittäminen tuntuu siltä kuin hakkaisi päätään seinään.

        "Samat miehet, jotka puhuivat neljästä (osa viidestä) elementistä, sanoivat myös, että maa on pyöreä ja kuun valo on heijastunutta."

        Olet nyt osoittanut oppineisuutesi sinäkin. Miten tämä liittyy tämänpäivän symboliikkaan?

        "Maan "pannukakkumaisuus" on peräisin raamatusta, jonka sanoman vastustamisesta meni aikanaan henki. Kuun juustoisuus on peräisin lastenkirjoista, jotka lienevät sinulle se tärkein tietolähde."

        Herranpieksut! Olen suu ymmyrkäisenä ihmetyksestä. Joka päivä oppii jotain uutta! Täytyykin lähteä heti huomenna kirjastoon.

        "Tämä kaikki selittäminen tuntuu siltä kuin hakkaisi päätään seinään."

        En ole koskaan kokeillut hakata päätäni seinään, joten en voi yhtyä tuntemuksiisi. Miksi sitäpaitsi yrität selittää jotain historiasta, kun kyse on kyvystäsi ymmärtää symbolismia? Ne ovat kaksi aivan eri asiaa.


      • Laz
        Karaba kirjoitti:

        "Samat miehet, jotka puhuivat neljästä (osa viidestä) elementistä, sanoivat myös, että maa on pyöreä ja kuun valo on heijastunutta."

        Olet nyt osoittanut oppineisuutesi sinäkin. Miten tämä liittyy tämänpäivän symboliikkaan?

        "Maan "pannukakkumaisuus" on peräisin raamatusta, jonka sanoman vastustamisesta meni aikanaan henki. Kuun juustoisuus on peräisin lastenkirjoista, jotka lienevät sinulle se tärkein tietolähde."

        Herranpieksut! Olen suu ymmyrkäisenä ihmetyksestä. Joka päivä oppii jotain uutta! Täytyykin lähteä heti huomenna kirjastoon.

        "Tämä kaikki selittäminen tuntuu siltä kuin hakkaisi päätään seinään."

        En ole koskaan kokeillut hakata päätäni seinään, joten en voi yhtyä tuntemuksiisi. Miksi sitäpaitsi yrität selittää jotain historiasta, kun kyse on kyvystäsi ymmärtää symbolismia? Ne ovat kaksi aivan eri asiaa.

        Olet melko toivoton tapaus... tuskin se kirjastossa käynti auttaa sinua yhtään. Mikäli ymmärrys on sitä tasoa miltä näyttää, sinulla ei ole mahdollisuuksia.

        Symboleista voisin sanoa jotain. Elementeillä on alkujaan selitetty universumin rakennetta. Elemetti-teoria on kuitenkin osoitettu vääräksi, joten sen symbolinen merkitys on lähinnä olematon ja harhaanjohtava. Aivan samassa sarjassa, kuten esim. flogiston-teoria. Molemmat ovat olleet aikansa tiedettä, tarjonneet riittävän selityksen, mutta siirtyneet syrjään parempien teorioiden tieltä. Mikäli haluat symbolisoida neljällä elementillä jotakin, niin ole hyvä.

        Tämä riittää minun osaltani tästä jauhamisesta...


      • Karaba
        Laz kirjoitti:

        Olet melko toivoton tapaus... tuskin se kirjastossa käynti auttaa sinua yhtään. Mikäli ymmärrys on sitä tasoa miltä näyttää, sinulla ei ole mahdollisuuksia.

        Symboleista voisin sanoa jotain. Elementeillä on alkujaan selitetty universumin rakennetta. Elemetti-teoria on kuitenkin osoitettu vääräksi, joten sen symbolinen merkitys on lähinnä olematon ja harhaanjohtava. Aivan samassa sarjassa, kuten esim. flogiston-teoria. Molemmat ovat olleet aikansa tiedettä, tarjonneet riittävän selityksen, mutta siirtyneet syrjään parempien teorioiden tieltä. Mikäli haluat symbolisoida neljällä elementillä jotakin, niin ole hyvä.

        Tämä riittää minun osaltani tästä jauhamisesta...

        "Olet melko toivoton tapaus... tuskin se kirjastossa käynti auttaa sinua yhtään. Mikäli ymmärrys on sitä tasoa miltä näyttää, sinulla ei ole mahdollisuuksia."

        Oivalluksesi herää täsmälleen sillä siunaamalla hetkellä kun lopetat nuo typerät projektiosi. Et ole kykenevä käymään asiallista keskustelua niin kauan kun rakennat vastapuolestasi olkiukon.

        Miltä minun ymmärrykseni mielestäsi näyttää? Peilaan ainoastaan yksinkertaisimmalla mahdollisella tavalla omia asenteitasi.

        "Elementeillä on alkujaan selitetty universumin rakennetta. Elemetti-teoria on kuitenkin osoitettu vääräksi, joten sen symbolinen merkitys on lähinnä olematon ja harhaanjohtava."

        Väärin. Elementtiteoria on osoitettu vääräksi ainoastaan dialektiseen materialismiin nojautuvassa keskustelussa, ei missään muussa. Elementtiteorian käsittäminen tähän maailman aikaan osana fysikaalista todellisuutta mittaavia luonnontieteitä on lähinnä helluntailaisuuteen verrattavaa fundamentalismia.

        "Aivan samassa sarjassa, kuten esim. flogiston-teoria. Molemmat ovat olleet aikansa tiedettä, tarjonneet riittävän selityksen, mutta siirtyneet syrjään parempien teorioiden tieltä."

        Ongelmasi on että puhut MAAGISISTA elementeistä ikäänkuin ne edustaisivat KONKREETTISTA todellisuutta. Kukaan maagikko ei toimi näin, miksi sitten sinä?

        "Tämä riittää minun osaltani tästä jauhamisesta..."

        Niinpä tietenkin. Ainahan tässä käy näin, että kun aletaan lähestyä villakoiran perskarvoja niin paskanhajua pelkäävät snobit siirtyvät hygieenisempien harrastusten pariin - sellaisten joissa voi tukeutua tuttuun ja turvalliseen.


    • Ilves

      Oikeaoppisesti rakennettu savusauna sisältää nämä elementit.

    • ^Viestittäjä^

      te ette tajua...maailma alkaa luoda itseään uudelleen, ihmiset ovat saaneet maan itkemään ja nuo elementit palaavat ja yhdistyvät, luoden kaiken alusta. Maailma on nykypäivänä täynä pahuutta ja tuskaa, me luomme itse oman maailmanlopun ja sen ajanlasku on jo alkanut. Moni muukin minun kaltainen alkaa pian tuntea luonnon avun huudon! Pahuus on vallannut metsät, meret, erämaat ja vuoret, olemme jopa saastuttaneet ilman jota hengitämme..

      • neiti_lalla

        Kyllä, olen kuullut huhua, että uusi aikakausi on alkamassa. Raamatun ilmestyskirjassa puhutaan viidennen sinetin aukeamisesta ja muusta, liittyen tähän. Vedoissa tai vastaavissa puhutaan uudesta aikakaudesta, muistaisipa vain, miksi sitä aikakautta kutsuttiin:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe