Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huoliiko minua kukaan?

Niin yksinäinen

Olen mies 43 vuotias, olen ollut nyt työttömänä n 7 vuotta, minulla on kolme lasta jotka asuvat ex:llä, asun nykyään vuokralla pienessä yksiössä, en polta, käytän kohtuudella alkoholia, minulla on koira, olen ihan ok näköinen ja nor painoinen, työtä en hae enää kovin aktiivisesti huonojen kokomusten perusteella ja oikeastaan töitä minulle ei ole edes tarjottu nyt kolmeen vuoteen. Työttömyyden vuoksi olen joutunut turvautumaan tilapäisesti sossun auttavaan käteen.

Kysynkin nyt suoraan teiltä naiset, onko minulla minkäänlaisia mahdollisuuksia tällähetkellä löytää rinnalleni naista? Kysymys ei ole ollenkaan mikään provo vaikka se siltä näyttääkin ehkä.

38

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lady dark

      Uskon että sinäkin löydät kunhat terästäydyt hieman,Unohda huonot kokemukset työelämässä ja hanki vaikka osapäivätyötä.Sosiaalinen elämäsi saa puhtia ja et erakoidu kuten nyt vaarassa käydä.Monet kaltaisesi miehet jämähtävät (toki naisetkin) ja eivät ole tyytyväisiä elämäänsä.Tsemmppiä sulle ! Voithan myös alkaa harrastaa liikuntaa ja kaikki paikat eivät ole kalliita.

    • navettapiika

      Minulla olis tuo miehen paikka auki, mutta valitettavasti en edes miettisi sinulla paikkaa täyttäväni, koska se suomalainen työnarkomania on iskostunut minun takaraivoon niin tiukasti, ettei tulisi onnistumaan.
      Mutta uskon sinunkin varmasti löytävän naisimmeisen, joka ei niin perusta oletko töissä vai et. Toisaalta sinullahan olisi enemmän aikaa toiselle ihmiselle ilman työn tuomia vaateita.
      Mitä tulee siihen sossun apuun, eihän se tämän päivän Suomessa mikään häpeä ole.
      Nuo kaupunkilaiset kehuvat, että koiran ulkoilutus paikoilla tapaa muitakin sinkkuja. Minullakin olis kaksi koiraa, mutta noitten lenkkipoluilla ei muita näy kuin peuroja ja teeriä, ei oikein flaksi käy.
      Mene ulos sieltä yksiöstä ja kokeile, ei sitä tiedä missä kohtaa sen oikean.

    • Uusi aika.

      Oletkos -niin yksinäinen- harkinnut
      siirtyä miehiin? Meitä yksinäisiä mie-
      hiä on enemmänkin.

      • Niin yksinäinen

        100% Hetero ei kuules homoksi ala! Ei koskaan!!


      • Gay or Die
        Niin yksinäinen kirjoitti:

        100% Hetero ei kuules homoksi ala! Ei koskaan!!

        Zorge, en haluaisi kertoa tätä, mutta olet vain 96,2&:sti homo.


    • osa-aika duuni

      Miksi ei olisi mahiksia? Kaikki lähtee sinusta ja hyvästä ja terveestä omanarvontunnostasi...Mutta älä jää kotiin vaan yritä saada sosiaalisia ympyröitä enemmän.Baareista voit löytää ns baariperhosen mutta harvoin siitä loppuelämän kaveria on..Hommaa se työpaikka..jos vaan odotat työkkärin tarjontaa..sitä saa odotella loppuiän..

    • sorrynääs

      Valitettavasti olet turn-off. Pitkäaikaistyöttömät ovat.

    • nainen alle 50v

      itse en ole vuosiin voinut olla työelämässä
      takana vuosien väkivaltainen parisuhde
      minulle ei ole kynnyskysymys onko työtä vai ei
      sen verran kokenut kaikkea,että ymmärän tilanteen
      itselläni kynnyskysymykset aivan toisenlaiset
      miesten suhteen hälytyskellot soivat aivan eri syistä

    • Kaiken kokenut

      Kiitos sinulle nainen alle 50. Kirjoituksesi on tukeva ja meitä miehiä ymmärtävä. On opittu aina siihen että mies on se joka huolehtii perheestä ja tuo rahaa kotiin. Nykyään aina se vain ei ole mahdollista ja olemmeko me siksi sitten niin epäonnistuneita että suuri osa naisista kääntää pää pois kun vastaan kadulla tulee? Naiset osaavat olla todella julmia meitä kohtaan ja se ilmenee juuri kertomallani tavalla. Kaikki on siihenasti hyvin kun mies käy töissä ja maksa lähes kaiken, mutta heti kun tilanne muuttuu mies muuttuu arvottomaksi. Usei me sitten aletaan suruun juomaan ja sekös pahentaa entisestään tilannetta.

    • nainen alle 50v

      voi kuule..ei ole omakaan talous kohdillaan..
      vuosien aikana on tullut miehet ehdottamaan että ota mut,elätän sut ja lapsesi..
      sellaista en halua en hae
      pienillä tuella elätän meidät
      ja toisaalta on miehiä jotka vaativat että naisella on mammonaa...vaikuttaa olevan taka-ajatuksia
      jos kemiat synkkaa ei rahalla ole tässä iässä ja vaiheessa merkitystä..
      yhdessä sitä arke sitten tahittaisiin tasapuolisesti
      lämmin poski suukko sinne ja voima halaus:)

      • Kaiken kokenut

        Oikeesti, kiitos sinulle kivasta vastauksesta :) ja sinulle myös suukko ja halaus :) Piristit kummasti ankeaa ja tyhjää päivääni.


      • nainen alle 50v
        Kaiken kokenut kirjoitti:

        Oikeesti, kiitos sinulle kivasta vastauksesta :) ja sinulle myös suukko ja halaus :) Piristit kummasti ankeaa ja tyhjää päivääni.

        kiitos:)olihan lämmin ja märkä muisku.tahtoo lisää hän:D


    • Kaiken kokenut

      No jo vain saisit, jos vierelläni oisit ;)

      • ninen alle 50v

        no jo vain oisin jos voisin:)
        vaikutat oikeasti täysipäiseltä ja mukavalta miekkoselta..joten usko pois...
        peli ei ole menetetty..
        huomaatko..mekin vaihdettiin vain pari ajatusta..ja edettiin jo lähes eritteiden vaihtoon:Dja siitä tulikin mieleen että se on huumori mikä kantaa pitkälle
        häntäpystyyn vain:D


      • Kaiken kokenut
        ninen alle 50v kirjoitti:

        no jo vain oisin jos voisin:)
        vaikutat oikeasti täysipäiseltä ja mukavalta miekkoselta..joten usko pois...
        peli ei ole menetetty..
        huomaatko..mekin vaihdettiin vain pari ajatusta..ja edettiin jo lähes eritteiden vaihtoon:Dja siitä tulikin mieleen että se on huumori mikä kantaa pitkälle
        häntäpystyyn vain:D

        Älä muuta sano, minua huvitti viestisi ja ajatukset leijailivat hetkisen jopa taivaissa :) Pitkästä aikaa sain hienon kontaktin ja olen siitä onnellinen vaikka se oli hetkellinen, niin asia oli minulle suuri :)

        Mitä tapahtuisikaan jos me kaksi olisimme vaikka livena kohdanneet ;)

        Kaikkea hyvää sinulle Nainen alle 50v


      • n alle 50
        Kaiken kokenut kirjoitti:

        Älä muuta sano, minua huvitti viestisi ja ajatukset leijailivat hetkisen jopa taivaissa :) Pitkästä aikaa sain hienon kontaktin ja olen siitä onnellinen vaikka se oli hetkellinen, niin asia oli minulle suuri :)

        Mitä tapahtuisikaan jos me kaksi olisimme vaikka livena kohdanneet ;)

        Kaikkea hyvää sinulle Nainen alle 50v

        no todennäköisesti eritteet vaihtuisi:D
        eikä tulisi lisää samanlaisia:P ikä jo suojaa:D
        samoin kaikkea hyvää sulle:)


      • LaafingBud
        n alle 50 kirjoitti:

        no todennäköisesti eritteet vaihtuisi:D
        eikä tulisi lisää samanlaisia:P ikä jo suojaa:D
        samoin kaikkea hyvää sulle:)

        Kiva keskustelu. Silleen... kypsä vrt. "vitunpellehomo" -'tyyli'.


    • -jake-

      vaikuttaa siltä,että kirjoittaja etsii naista elättämään itseään!

      • Heviman!

        Mitä Sitte? Mitä se oikeastaa sulle kuuluu mitä ap naiselta haluaa? Pidä sinä vain huoli omasta elämästäsi äläkä tule tänne vinkumaan ku kissa.


      • kapakka
        Heviman! kirjoitti:

        Mitä Sitte? Mitä se oikeastaa sulle kuuluu mitä ap naiselta haluaa? Pidä sinä vain huoli omasta elämästäsi äläkä tule tänne vinkumaan ku kissa.

        samaa mieltä -jaken- kanssa.ei taida olla edes haluja ryhdistäytyä.
        muija elättäjäksi ja juhlat jatkuu???


      • manu100
        kapakka kirjoitti:

        samaa mieltä -jaken- kanssa.ei taida olla edes haluja ryhdistäytyä.
        muija elättäjäksi ja juhlat jatkuu???

        kaikki nimimerkit ap:n omia lähes
        heviman,kaiken kokenut,niin yksin ja ninen alle 50v
        eli kusettaja liikkellä???


    • sais jos sais

      Kyllä se taitaa niin olla,ettei ap:lla kovin montaa ottajaa ole.
      Pitkäaikaistyöttömyys pistää heti silmään,tulee tunne,ettei miehellä ole voimia töihin ja on helposti ehkä valittaja ja liian arka.Että miksi sellainen mies sitten jaksaisi loppupeleissä hoitaa rakkaussuhdettaankaan?
      Toinen asia,mikä mielestäni antaa negatiivisen kuvan on se,että vaikka sinulla on kolme lasta, asut yksiössä!Kyllä moni nainen,varsinkin sellainen jolla on omia lapsia,saattaa ajatella,ettei mies edes välitä omista lapsistaan eikä halua tavata heitä,koska eiväthän ne säännölliset tapaamiset mitenkään voi onnistua yksiössä!

      Joten loppuvetona,vaikutat melkoisen saamattomalta ja onnettomalta,mitkä piirteet eivät vedä puoleensa naista.Tarttis varmaan tehdä jotain?Ryhtiliike kenties?

      • Töissä oleva!

        Niin, tarkoitat varmaan että ap miehen siivellä ei voisi elää sinulaisesi nainen? Te naiset vaan olette tottuneet olemaan ns elättejä ja siivelläeläjiä. Olet niin riippuvaisia meideän miesten tekniikan taitamisesta ja ennenkaikke meidän rahasta ja omaisuudesta. Eikös sitä sanota että yksinhuoltajat ovat köyhää ja kurjaa sakki :) Tässä sinulle vähän torstaille pähkinää purtavaksi! Nyt jatkan töitä ja palaan omaan ok-taloon ja yksin. Minä en toista elättiä tänne enää halua :)


      • Potkut siipiliisalle
        Töissä oleva! kirjoitti:

        Niin, tarkoitat varmaan että ap miehen siivellä ei voisi elää sinulaisesi nainen? Te naiset vaan olette tottuneet olemaan ns elättejä ja siivelläeläjiä. Olet niin riippuvaisia meideän miesten tekniikan taitamisesta ja ennenkaikke meidän rahasta ja omaisuudesta. Eikös sitä sanota että yksinhuoltajat ovat köyhää ja kurjaa sakki :) Tässä sinulle vähän torstaille pähkinää purtavaksi! Nyt jatkan töitä ja palaan omaan ok-taloon ja yksin. Minä en toista elättiä tänne enää halua :)

        Ihan samaa mieltä tään nimim töissä olevan kanssa! Hyvin ammuttu :))


      • sinttura
        Potkut siipiliisalle kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä tään nimim töissä olevan kanssa! Hyvin ammuttu :))

        Vai luokitellaan meidät kaikki naiset elättäjän etsijöiksi. Mitenkäs me jotka ollaan elätetty ja pyöritetty koko perheen talous omilla tuloilla? Nyt kun olen eronnut ja elätän vain itseäni ja lapsiani, niin sanos, minkä takia pitäs siihen ukko ottaa, jonka tulot ei riitä? En tosiaankaan aio loppuelämääni alkaa siipiveikkoa katteleen ja hänen elämäänsä kustantaan. Ja meitä vakavaraisia naisia on nykypäivän Suomessa yllättävän paljon.
        Tuollainen turha yleistäminen on sitä miehistä uhoa pahimmmillaan. Vai käykö se itsetunnon päälle jos nainen saa parempaa palkkaa ja pärjää ilman elättäjää? Omaisuuttakin on kertynyt sen verran, ettei tarvi pelätä lasten joutuvan monttubileitten maksajaksi saati entisen miehen.


      • ...
        sinttura kirjoitti:

        Vai luokitellaan meidät kaikki naiset elättäjän etsijöiksi. Mitenkäs me jotka ollaan elätetty ja pyöritetty koko perheen talous omilla tuloilla? Nyt kun olen eronnut ja elätän vain itseäni ja lapsiani, niin sanos, minkä takia pitäs siihen ukko ottaa, jonka tulot ei riitä? En tosiaankaan aio loppuelämääni alkaa siipiveikkoa katteleen ja hänen elämäänsä kustantaan. Ja meitä vakavaraisia naisia on nykypäivän Suomessa yllättävän paljon.
        Tuollainen turha yleistäminen on sitä miehistä uhoa pahimmmillaan. Vai käykö se itsetunnon päälle jos nainen saa parempaa palkkaa ja pärjää ilman elättäjää? Omaisuuttakin on kertynyt sen verran, ettei tarvi pelätä lasten joutuvan monttubileitten maksajaksi saati entisen miehen.

        Itsehän sen kirjoitit.

        " En tosiaankaan aio loppuelämääni alkaa siipiveikkoa katteleen"

        Vanhojapiikoja suomessa riittää.

        =DW=


      • sinttura
        ... kirjoitti:

        Itsehän sen kirjoitit.

        " En tosiaankaan aio loppuelämääni alkaa siipiveikkoa katteleen"

        Vanhojapiikoja suomessa riittää.

        =DW=

        Miten se vanhanpiian määritelmä menikään, ikää yli 30 ja naimaton nainen? Tämä ei todellakaan natsaa minuun, vai uskotko sen jutun, syntyi pyhästä hengestä? Ja vielä monta kertaa...
        Onneksi Suomessa riittää yksinäisiä vakavaraisia miehiäkin, ettei tarvi joka nyhveröön kapsahtaa.


      • ...
        sinttura kirjoitti:

        Miten se vanhanpiian määritelmä menikään, ikää yli 30 ja naimaton nainen? Tämä ei todellakaan natsaa minuun, vai uskotko sen jutun, syntyi pyhästä hengestä? Ja vielä monta kertaa...
        Onneksi Suomessa riittää yksinäisiä vakavaraisia miehiäkin, ettei tarvi joka nyhveröön kapsahtaa.

        Sotien jälkeen oli vanhanpiianvero, piti saada lapsia sodassa kaatuneiden tilalle, vero oli käänteinenkannustinraha, elikkäs yritettiin verotuksellisin keinoin saada hedelmöitysikäisiä naisia menemään naimisiin ja lisääntymään, jos ei kiinnostanut, veroprosentti sitten nousi, muistaakseni 30 vuoden iässä.

        Pikkuhiljaa pakko siirtyä johonkin samantyyppiseen toimenpiteeseen. Maassa jo 40% huusholleista sinkkuja. Siitä tulee aikanaan iso ongelma. Ei ole lähihoitajia, kun ei ole perheitäkään ja lisäksi tulee paljon muita sosialikuluja.

        Väkimääräähän ei ole järkeä lisätä, mutta jo nyt tuodaan vanhustenhoitajia ulkomailta. Suomi juu kansainvälistyy, mutta suomalaisten osuus asukkaista suhteessa pienenee. Ei siinä mitään, monikulttuurellisuus ihan ok. Vaan se tulee muuttamaan politiikkaakin. Harvassa maassa ollut näin hyvä sosiaaliturva. Aikanaan, voi olla hankala järjestää vanhustenpalveluita tai muitakaan etuisuuksia nykylaajuudessa.

        Vaan, mitäpä väliä sillä, millaiset olot maassa sitten joskus, kun tämän palstan ihmiset siirtyvät pois työelämästä, kolmenkymmenen vuoden kuluttua :D

        =DW=


      • sinttura
        ... kirjoitti:

        Sotien jälkeen oli vanhanpiianvero, piti saada lapsia sodassa kaatuneiden tilalle, vero oli käänteinenkannustinraha, elikkäs yritettiin verotuksellisin keinoin saada hedelmöitysikäisiä naisia menemään naimisiin ja lisääntymään, jos ei kiinnostanut, veroprosentti sitten nousi, muistaakseni 30 vuoden iässä.

        Pikkuhiljaa pakko siirtyä johonkin samantyyppiseen toimenpiteeseen. Maassa jo 40% huusholleista sinkkuja. Siitä tulee aikanaan iso ongelma. Ei ole lähihoitajia, kun ei ole perheitäkään ja lisäksi tulee paljon muita sosialikuluja.

        Väkimääräähän ei ole järkeä lisätä, mutta jo nyt tuodaan vanhustenhoitajia ulkomailta. Suomi juu kansainvälistyy, mutta suomalaisten osuus asukkaista suhteessa pienenee. Ei siinä mitään, monikulttuurellisuus ihan ok. Vaan se tulee muuttamaan politiikkaakin. Harvassa maassa ollut näin hyvä sosiaaliturva. Aikanaan, voi olla hankala järjestää vanhustenpalveluita tai muitakaan etuisuuksia nykylaajuudessa.

        Vaan, mitäpä väliä sillä, millaiset olot maassa sitten joskus, kun tämän palstan ihmiset siirtyvät pois työelämästä, kolmenkymmenen vuoden kuluttua :D

        =DW=

        Älähän hättäile, ei se ole kuin rahakysymys tuo hoitaja ongelma. Kaksi poikaani on opiskellut hoitajaksi, mutta huonon palkan takia tekevät muita hommia. Ovat kyllä palaamassa heti alalle takaisin, kun löytävät paremmin palkatut paikat. Ja samaa vikaa tuntuu olevan muissakin alalle opiskelleissa. Lääkefirman leivissä tienaa paljon paremmin kuin vaipan vaihdolla, ja saa pullakaffetta virman piikkiin joka päivä.
        Niin sitä vanhanpiian veroa en joudu maksamaan ja takuuvarmasti olen lasten osalta korteni kantanut kekoon.


      • ...
        sinttura kirjoitti:

        Älähän hättäile, ei se ole kuin rahakysymys tuo hoitaja ongelma. Kaksi poikaani on opiskellut hoitajaksi, mutta huonon palkan takia tekevät muita hommia. Ovat kyllä palaamassa heti alalle takaisin, kun löytävät paremmin palkatut paikat. Ja samaa vikaa tuntuu olevan muissakin alalle opiskelleissa. Lääkefirman leivissä tienaa paljon paremmin kuin vaipan vaihdolla, ja saa pullakaffetta virman piikkiin joka päivä.
        Niin sitä vanhanpiian veroa en joudu maksamaan ja takuuvarmasti olen lasten osalta korteni kantanut kekoon.

        Rahaongelmaahan kaikki aina on.

        Suomessa muutenkin ylisuuret palkat, eikä sosiaalimenoihin riitä nykyäänkään tarpeeksi rahaa. Vaan ei riitä moneen muuhunkaan. Elämme vaikeita aikoja ja kehnommaksi menee kokoajan.

        =DW=


    • ...

      Kommentoin, vaikken nainen olekkaan.

      Kuulut jo riskiryhmään. Ikä ei haittaa, eikä moni muukaan seikka. Naiset on rahan perään, nuoremmat suunnittelevat lisääntymistä, haluavat kakaroille elättäjän ja vaipanvaihtajan. Vanhemmat lisääntymiskyvyttömiä, ei ne miehistä ole kiinnostuneita, lähinnä niitten varallisuudesta ja statuksesta.

      Eli vaihtoehdoiksi helpolla jää lähikuppilan työttömät. että niinkuin riippuu omista kriteereistäsi. Sinällään, ehdit vielä paljon, mutta kun 50 paukahtaaa mittariin, sitten voit heittää hyvästit koko ajatukselle, jos et ole tienestiasioita saanut kuntoon. Nuoret ei enää huoli, eikä vanhemmat senkään vertaa.

      Siis tää oli mun käsitys asioista, mikä tullut, kun seuraillut ihmisten elämän menoa, vaan olihan tuolla samantyylisiä kommentteja naisiltakin.

      =DW=

      • joojoo

        voi voi mitä yleistystä
        minä en hae miestä,itse itseään tyrkyttävät
        auliisti tarjoutuvat kustantamaan vaikka mitä mutta kun haluan itse maksaa,
        nousee meteli


      • ...
        joojoo kirjoitti:

        voi voi mitä yleistystä
        minä en hae miestä,itse itseään tyrkyttävät
        auliisti tarjoutuvat kustantamaan vaikka mitä mutta kun haluan itse maksaa,
        nousee meteli

        Opit vielä realiteetit, vanhojapiikoja maassa riittää.

        =DW=


    • Maksullisessa

      Naiset ovat ikuisia siipeilijöitä ja miesten rahan ja omaisuuden perässä juoksioita. heti kun mieheltä loppuu rahat ja työ, nainen hylkää ja alkaa jahtaamaan taas toista elättäjää. Olen ratkaissut ongelman, käyn säännöllisesti ns maksullisessa ja saan siitä kaikki mitä naiselta kaipaan ja halvaksi tulee. Ei tarvitse ottaa kotia määkivää akkaa kuukautiskipuineen :)

    • minä

      hei, mistäpäin mahdat olla?

    • työtönnainen

      Olen muutaman vuoden vanhempi työtön nainen, en vielä pitkäaikaistyöttömäksi tituleerattu, kai. Kohta kai sitäkin. Jos et ns. työllisten suhdemarkkinoille kelpaa niin varmaankin kelpaat työttömälle naiselle. Samalla viivalla molemmat.

      Itse en koe, että en enää ikinä kelpaisi mihinkään. Jos ei muille/muualle niin kelpaan ainakin itselleni enkä suostu olemaan missään alemmassa kastissa. Jotka minua sellaisena pitävät niin en ole heistä pätkääkään kiinnostunut tai mitä ajattelevat olivatpa sitten naisia tai miehiä. Itse tiedän tilanteeni ja mitä olen muusta viis. En suostu siihen, että ihmisiä arvotetaan vain työn kautta. Kuka tahansa myös johtotehtävistä voi joutua nykyään milloin tahansa työttömäksi. Kukaan ei ole turvassa. Ns. status voi muuttua hetkessä. Meilläkin on sija ja oikeus olemassaoloon tässä yhteiskunnassa. Ja on myös ihmisiä jotka eivät töihin pysty esim.terveyssyistä. Työ on yliarvostettua.

    • havahtuminen -kirja

      Voi kunpa uskoisit! Tuo fiiliksesi on tuttua! Arvaat mitkä sen ainekset ovat? Silloin kun ihminen alkaa käpertymään itseensä, pysyy paikoillaan, ei juttele ihmisten kanssa jne niin paha oli on valmis. Sinulla on elämä vielä edessä, sinun pitää vain saada nuo vanhat kuvat itsestäsi pestyä pois aivoistasi.

      Mene ulos, pois neljän seinän sisältä! Koira on ihana ystävä! Minulle koirani on ihaninta seuraa! Riko rajojasi! Unohda yhteiskunnan puheet työn aivopestyistä merkityksistä. Poliitikot jauhavat tyhjää palkkansa eteen. Työttömyys liittyy yhteiskunnan ja koko Euroopan muuttuvista rakenteista. Viisas ihminen hakee onnea ja sisältöä muusta kuin että luulee olevansa valaistunut,kun saa työtä. Se in kuplapuheenaihe, jota vaalitaan. Mieti mitä haluat. Ala sitten tavoittelemaan sitä. Älä samaistu liikaa, että olet timo se ja se... Vaan olet ihminen ihmismassoista, joka on elossa! Elät! Mieti, mitä voisit tehdä. Voithan tutustua eri uskontoryhmiin, kristinuskoisiin tai buddhalaisiin tai ... Ei itsetarkoituksena, vaan kunhat kokeilet! Voi tulla vastaan kivoja juttuja ja ihmisiä. Silloin unohdat myös ne käsitykset itsestäsi, joilla olet rakentanut itsellesi vankilan.

      Ajattele olevasi mitätön nolla (sitä me jokainen olemme), niin tulee vapautunut olo. Ihan sama vaikka olisit iloinen. Käy parturissa, huolehdi ulkonäkösi siisteydestä, tee projekti itsesi rakastamisesta.

      Ajattele, moni unelmoi vapaudesta, pois ihmissuhdehelvetistä. (Minäkin mietin milloin ja miten laitan eropaperit). Näille ihmisille on onni saada olla yksin. Aikoinani minäkin kuvittelin, että avioliitto tekisi kaiken hyväksi. Vasta nyt tajuan, miten hyvä oli olla yksin.

      Mene kirjastoon. Lainaa itsensä kehittämiseen liittyviä kirjoja. Myös henkinen kasvu. Kysy kirj hoitajalta. Olet elossa!

    • Niin mukavaa

      Hei, toivottavasti löydät reilun kivan naisen rinnallesi.

      Minä olen kokopäivätöissä käyvä nainen ja löysin hellän, huolehtivaisen ja ihanan työttömän miehen, ulkonäkö ei vastaa naisten ihannetta millään lailla, mutta muu on tärkeämpää minulle.
      Varsinkin kun kokemus "komeista"miehistä ei ole kovinkaan hyvä.

      Tsemppiä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe