Mistä ihmeestä haalari?

didddiss

Joo. Eli laskettu aika maaliskuun lopulla, ja ongelma on sellainen että YHDESTÄKÄÄN nettikaupasta ei saa haalaria vauvalle koossa 56 cm. Mielestäni vauva tarvittis sen haalarin maaliskuu-huhtikuu ja jopa toukokuun ajaksi, joten mielestäni toi 56 cm riittäis pariksi kuukaudeksi, kun muutenkin tuppaavat joskus olemaan mitoiltaan reiluja. Mutta kun ei vaan mistään löydy, miksei niitä kukaan myy? Mihin se vauva pitäisi sitten kääriä, ja mistä ihmeestä te ihmiset olette ostaneet vastasyntyneelle haalarin. Kaupoista ei ole löytynyt sen paremmin kuin isoille lapsille vain ja nettikaupoista olen pari löytänyt mutta heti myyty lopuun ja kaikissa sama vastaus että ei ole tulossa lisää. ja hakusessa olis semmoinen haalari, missä "umpinaiset" lahkeet eli että vauvan jalat jäisi sinne haalarin sisään.

10

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaaaaaaha

Taitaa olla sellanen juttu, että ei ole haalaria vauvoille, joissa ei olisi niitä aukkoja jaloille.

• Jatka etsintää

Jos vauva syntyy n. 50 senttisenä niin ei se 62 kokokaan ihan mahdottomuus ole. On tietenkin iso mutta niin haalari saa ollakin. Ei väliä että jalat ja kädet jää sinne sisään. Ja tosiaan en ole sellaisia umpinaisia nähnyt. Osta sellaiset missä on avonaiset lahkeet ja siihen vauvatöppöset jalkoihin lisäksi.

• ....................

H&M:n alessa oli 56-senttinen, tosi kivannäköinen haalari. Itsekin sitä pyörittelin pitkään, mutta jätin kuitenkin ostamatta. Nyt vähän harmittaa... Onko pakko olla nettikaupasta, etkö ehdi käymään myymälässä?

• miii1

Prismasta löysin pojalle 56:sen cirafin toppahaalarin..hyvin meni koko talven.

• didddiis

Myymälöissä joissa olen käynyt, ei ole tuota kokoa. Ja olen katsellut joka paikasta. En halua 60 cm haalaria, jos vauva kerran on 50 cm ja haalarit on muutenkin olleet aina reiluja ja 50 cm:kin isoja. Ja tarkoitin siis että mieluiten sellainen haalari, jossa ei avonaisia lahkeita. Kaikille vastasyntyneille olen nähnyt haalareita jossa umpinaiset lahkeet, eikä mun mielestä vastasyntynyt tarvitse avonaisia lahkeita. Turha väittää ettei sellaisia ole myytävänä. Esimerkiksi Lindexillä,Hm:llä,Lekmerillä,Elloksella yms. yms. on niitä umpinaisia lahje haalareita, edelleenkin vain tietty koko niistä on myyty loppuun. Ja edelleenkin kyseessä ei ole talvivauva eikä siis talvihaalari vaan huti ja toukokuun menevä haalari.

• hjfagkslakgfsl

Autoon kaukaloon lämpöpussi ja ohuempi fleecehaalari lapselle. Vaunuihin makuupussi/lämpöpussi ja samainen fleece-haalari. Pitäisi riittää huhti-toukokuussa hyvinkin. Itselläni on kaksi huhtikuun lasta, eikä kummallakaan ollut 56 cm talvihaalaria.

• diddddis

Eli karu totuus on se ettei niitä vaan saa.

• Mariel13

Minä ostin kivijalkamyymälästä Mikkelistä (2 vuotta sitten) Reiman (supersuloinen) talvihaalarin koossa 56, jonka lahkeet sai vetoketjulla umpeen. Eli saattaisi löytyä ihan pikkuisistakin lastenvaatemyymälöistä :)

• helmimamma

Meilläkin juuri hankittiin reiman haalari, josta saa vetoketjuilla tehtyä pussin. Koko 56cm ja laskettuaika viikon päästä :) Itsekin metsästin pientä unisex väristä haalaria vaikka kuinka kauan, niin netistä kun normi kaupoistakin.. Tuo sitten oli ainoa vaihtoehto :)

• Anonyymi

Oon 13v ja oon 162-163cm mistä saisin haalarin joka menisi minulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4408
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      32
      3288
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      299
      3266
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      11
      2433
    5. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      14
      2077
    6. 255
      1946
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      1533
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      83
      1464
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      43
      1234
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1143
    Aihe