Mistä ihmeestä haalari?

didddiss

Joo. Eli laskettu aika maaliskuun lopulla, ja ongelma on sellainen että YHDESTÄKÄÄN nettikaupasta ei saa haalaria vauvalle koossa 56 cm. Mielestäni vauva tarvittis sen haalarin maaliskuu-huhtikuu ja jopa toukokuun ajaksi, joten mielestäni toi 56 cm riittäis pariksi kuukaudeksi, kun muutenkin tuppaavat joskus olemaan mitoiltaan reiluja. Mutta kun ei vaan mistään löydy, miksei niitä kukaan myy? Mihin se vauva pitäisi sitten kääriä, ja mistä ihmeestä te ihmiset olette ostaneet vastasyntyneelle haalarin. Kaupoista ei ole löytynyt sen paremmin kuin isoille lapsille vain ja nettikaupoista olen pari löytänyt mutta heti myyty lopuun ja kaikissa sama vastaus että ei ole tulossa lisää. ja hakusessa olis semmoinen haalari, missä "umpinaiset" lahkeet eli että vauvan jalat jäisi sinne haalarin sisään.

10

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaaaaaaha

      Taitaa olla sellanen juttu, että ei ole haalaria vauvoille, joissa ei olisi niitä aukkoja jaloille.

    • Jatka etsintää

      Jos vauva syntyy n. 50 senttisenä niin ei se 62 kokokaan ihan mahdottomuus ole. On tietenkin iso mutta niin haalari saa ollakin. Ei väliä että jalat ja kädet jää sinne sisään. Ja tosiaan en ole sellaisia umpinaisia nähnyt. Osta sellaiset missä on avonaiset lahkeet ja siihen vauvatöppöset jalkoihin lisäksi.

    • ....................

      H&M:n alessa oli 56-senttinen, tosi kivannäköinen haalari. Itsekin sitä pyörittelin pitkään, mutta jätin kuitenkin ostamatta. Nyt vähän harmittaa... Onko pakko olla nettikaupasta, etkö ehdi käymään myymälässä?

    • miii1

      Prismasta löysin pojalle 56:sen cirafin toppahaalarin..hyvin meni koko talven.

    • didddiis

      Myymälöissä joissa olen käynyt, ei ole tuota kokoa. Ja olen katsellut joka paikasta. En halua 60 cm haalaria, jos vauva kerran on 50 cm ja haalarit on muutenkin olleet aina reiluja ja 50 cm:kin isoja. Ja tarkoitin siis että mieluiten sellainen haalari, jossa ei avonaisia lahkeita. Kaikille vastasyntyneille olen nähnyt haalareita jossa umpinaiset lahkeet, eikä mun mielestä vastasyntynyt tarvitse avonaisia lahkeita. Turha väittää ettei sellaisia ole myytävänä. Esimerkiksi Lindexillä,Hm:llä,Lekmerillä,Elloksella yms. yms. on niitä umpinaisia lahje haalareita, edelleenkin vain tietty koko niistä on myyty loppuun. Ja edelleenkin kyseessä ei ole talvivauva eikä siis talvihaalari vaan huti ja toukokuun menevä haalari.

    • hjfagkslakgfsl

      Autoon kaukaloon lämpöpussi ja ohuempi fleecehaalari lapselle. Vaunuihin makuupussi/lämpöpussi ja samainen fleece-haalari. Pitäisi riittää huhti-toukokuussa hyvinkin. Itselläni on kaksi huhtikuun lasta, eikä kummallakaan ollut 56 cm talvihaalaria.

    • diddddis

      Eli karu totuus on se ettei niitä vaan saa.

    • Mariel13

      Minä ostin kivijalkamyymälästä Mikkelistä (2 vuotta sitten) Reiman (supersuloinen) talvihaalarin koossa 56, jonka lahkeet sai vetoketjulla umpeen. Eli saattaisi löytyä ihan pikkuisistakin lastenvaatemyymälöistä :)

      • helmimamma

        Meilläkin juuri hankittiin reiman haalari, josta saa vetoketjuilla tehtyä pussin. Koko 56cm ja laskettuaika viikon päästä :) Itsekin metsästin pientä unisex väristä haalaria vaikka kuinka kauan, niin netistä kun normi kaupoistakin.. Tuo sitten oli ainoa vaihtoehto :)


    • Anonyymi

      Oon 13v ja oon 162-163cm mistä saisin haalarin joka menisi minulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe