Kuka kävi oven takana?

kyllä-mietityttää...

Ovikello voi iltapäivällä, oven takana ei ollut naapuri, kyseinen ihminen lähti autolla pois, tuntematon auto, ihmistä en nähnyt. Kukaan tuttu ei käy kylässä, eikä varsinkaan ilmoittamatta! Tv-lupatarkastajat eivät enää kiertele. Kerrostalossa, muiden ovikelloja ei soittanut, vain minun ovikelloa.

Kuka olisi voinut kyseessä olla?

Jätetään vaihtoehdoista pois, tv-lupatarkastaja, naapurit ja tutut.
Myös kaupustelijat/kerääjät voisi myös jättää pois koska eivät käyneet muiden ovilla.

12

1669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo kulkija

Saattoi olla vaikka ulosottomies - kukapa tällä palstalla voisi tietää....

• Tiiänkaiken

Kyseessä oli Homo-Einari, hän käy aina tumputtamassa postilaatikosta sisään mutta hänellä taisi käsi livetä, tarkista ettei lattialla ole valkoisia tahroja.

• postimees1

Itella meinas tuoda sulle viime viikon postit, kun päiväsaikaan ei kehtaa.
      Huomas sut ja lähti ku hauki rannast.

• kyllä-mietityttä

asiallisia viestejä.. kiitos.

Ketkä käy oven takana jos se ei ole näistä yllä mainituista^ kukaan?

Mietityttää vain aika paljon.

• hmmmmsd

Varmaan erehtyi osoitteesta.

• kyllä-mietityttää

Oman tiedon mukaan kaikki laskutkin oon maksanut, paitsi niitä joilla ei ole vielä eräpvä.
      Eli maksamattomia laskuja ja vuokria ei ole.

Olisinpa edes nähnyt tyypin.

Kaukana asuvia sukulaisia on, mutta en usko niittenkään käyvän kylässä (tosin niillä ei ole puh.nro) Numeroni ei myöskään ole salainen.

• kakroosinen

MIkset avannut jos noin kauheasti mietityttää? Kyllähän noita välilä ovella käy vaikka mitä jeesuksen ilosanomaa mainostamassa ja jotain ihmisoikeusjärjestöjen tyyppejä, samoja jotka kadulla juoksee ihmisten perässä. Tai joku vanha tuttava joka ei tiedä numeroasi?

• Mistä tietää kuka

Toi on paha paikka, ei kannata avata.

• kotipösilö

Olisko siellä ollut joku lahkolainen hihhuli käännyttäjä, todennäköisesti kuitenkin poliisi tai haastemies.

Tai sitten se oli joku murhaaja, tyyliin kotkalaisen asianajajan murha.

Olit fiksu kun et avannut ovea, niin minäkin teen etten avaa.

• Viikatemies kertoo

Se olin minä, mutta aikasi ei ollut vielä tullut. Sain sihteeriltäni väärän päivän.

• Anonyymi

Meillä kävi mies oven takana ja sitten hän peitti posti luukun ja silmä reikä jutun. Se oli eka kerta. Se tapahtui klo 17-18 välillä monta kertaa.
      Olimme parhaan kaverin kanssa kahdestaan. Mitä teemme nyt? Kun se tapahtuu 29.12.2022

• Anonyymi

Murto- ja huumeveikothan tekevät tiedustelua näin. Pitävät asuntoa silmällä ja käyvät ovella. Saavat selville onko kukaan kotona ja mihin aikoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      113
      5156
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      434
      1636
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      196
      1171
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1143
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1099
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1030
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe