Elikkä mitä rokotuksia olette ottaneet kap verdelle? vai tarviiko ottaa ollenkaan..
mitä rokotuksia?
3
468
Vastaukset
- näin on
Mitäs jos omatoimisesti tutkisit asian rokote.fi:stä.
- J3nn4M
Hei! Kävimme Kap Verdellä loka-marraskuussa 2011, itse olin seitsemännellä kuulla raskaana joten en saanut mitään rokotteita matkalle, eikä miehenikään ottanut. Ei tullut kummallekaan mitään pöpöjä, maitohappobakteeritabletteja aloimme syödä viikko/pari ennen reissua ja paikan päällä söimme joka päivä kahden viikon ajan.
Eli jos vain käsihygieniasta huolehtii normaalisti ja syö maitohappoja niin uskoisin että ihan ilman rokotteitakin pärjää - ainakin me pärjäsimme (mieheni on todella herkkävatsainen ja minä olin raskaana, mutta silti vältyimme kaikelta). :) - tiistaina lähtö
hepatiitti rokote otettiin meidän muksulle, muilla voimassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918