LÄÄKKEET!

Toleranssi

Mikä on tehokkain lääke unettomuuteen? Oon vetäny niin monta kuuria Imovanea ja Stilnoctia ettei ne enää toimi.

20

14423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiger Lily

      Imovane ja Stilnoct ovat nukahtamislääkkeitä, eivätkä siis auta pitämään unessa koko yötä. Kannattaa kokeilla väsyttävää masennuslääkettä. Niitä käytetään usein pienellä annoksella unilääkkeenä. Esim. Remeron, Tolvon, Surmontil, Doxal, Triptyl... Niihin ei jää riippuvaiseksi ja tehoa löytyy enemmän kuin nukahtamislääkkeistä.

      • HARTZAMAKELA@G...,...

        Joo mut minkälaisia vaikutuksia on ehdo6ttamillasi mieliala lääkkeillä,kun on kyse unilääkkeistä ei puhuta remeron tms pillereistä.
        Millään pahalla mutta olen kokeillut kaikkia mistä kirjoitit ja triptyl yms ovat ensisijaisesti MIELIALAAN vaikuttavia lääkkeitä joten....
        Mieti hyvä ihminen mitä "puhut" jooko!
        Ja ensisijaisesti muunmuassa triptyl on unta parantava,surmontil(sktsofren.......)

        Käykää hyvätihmiset lääkärissä kysymässä jos joku asia vaivaA...


    • ........

      Vahvimpia unilääkkeitä ovat Dormicum ja Halcion, mutta näihin kasvaa toleranssi myös nopeasti - riippuvuudesta puhumattakaan.

      Miedompaa kastia ovat sitten mm: Tenox mutta pidempään käyttöön ei sekään sovellu addiktion ja toleranssin vuoksi.

      Neurolepteistä mm: Levozin on auttanut monia mutta näiden kanssa ei kannata pelleillä myöskään pidempään.

      Neurolepteihin ei sinänsä jää koukkuu eikä toleranssikaan kasva oleellisesti - mutta muuten ne ovat varsin sekokamaa jotka tekevät ihmisistä eläviä kuolleita pidemmällä aikavälillä.

      Nukahtamislääkkeet(imovane, zolpidem, stilnoct) ovat hyviä kun muistaa pitää aina vähän väliä näiden nappaamisessa.

    • -D-

      Mainitsemasi lääkkeet; varsinkin Imovane on erittäin mieto nukahtamislääke, johon toleranssi kasvaa todella nopeasti ja hyöty on max. kahdessa kuukaudessa tasan nolla, jollet ihan levytolkulla niitä syö...
      Dormicum 15Mg on paljon vahvempi ja toimii aivan eri tasolla kuin Imovane. Tuota lääkärit eivät tosin helpolla kirjoita, ja sitä ei enää saa apteekeista edes ulos kuin 20 kpl:n satseina. Ei sen puoleen, että pitäisi saadakaan, mutta tuo kertoo lääkkeen tehosta.
      TILAPÄISEEN käyttöön suosittelen- ei missään tapauksessa pitkäaikaiseen / säännölliseen käyttöön!

      • Toleranssi

        Siitä menee varmaan ihan tokkuraan pitkäksi aikaa. Ei ne varmaan kirjota ees mulle sitä kun oon päihderiippuvainen.


      • kiinnostais

        ihan nyt kiinnostaisi tietää, kun tästä on puhe, että minkähän näköinen pilleri on tämä Dormicum (7,5mg), ei siis mikään sininen pilleri, sen kyllä tunnistaisi. onko pillerissä mahdollisesti painettuna kirjain D?
        tieto olisi todella tarpeeseen, kiitti!


      • Jokujehu
        kiinnostais kirjoitti:

        ihan nyt kiinnostaisi tietää, kun tästä on puhe, että minkähän näköinen pilleri on tämä Dormicum (7,5mg), ei siis mikään sininen pilleri, sen kyllä tunnistaisi. onko pillerissä mahdollisesti painettuna kirjain D?
        tieto olisi todella tarpeeseen, kiitti!

        Josko vaikka kokeilisit googlen kuvahakua seuraavan kerran...

        http://www.roche.nl/producten/image150/dormicum15tab.jpg


      • zlunder
        kiinnostais kirjoitti:

        ihan nyt kiinnostaisi tietää, kun tästä on puhe, että minkähän näköinen pilleri on tämä Dormicum (7,5mg), ei siis mikään sininen pilleri, sen kyllä tunnistaisi. onko pillerissä mahdollisesti painettuna kirjain D?
        tieto olisi todella tarpeeseen, kiitti!

        7,5 mg Dormicum on valkea ja toisella puolella jakouurre ja toisella puolella lukee ROOCHE 7,5.

        Se D pilleri saattaa olla diapamia, kun kerran semmonen tuli vastaan ja diapamina esiteltiin.


      • toVaaalalaa
        zlunder kirjoitti:

        7,5 mg Dormicum on valkea ja toisella puolella jakouurre ja toisella puolella lukee ROOCHE 7,5.

        Se D pilleri saattaa olla diapamia, kun kerran semmonen tuli vastaan ja diapamina esiteltiin.

        Diapameissa on D merkintä. Diapameissa ei ole jakouraa (tai ei ainakaan 2 mg pillerissä).
        Diapamit ovat Orionin valmistamia valkoisia pieniä pillereitä.


      • pamit
        toVaaalalaa kirjoitti:

        Diapameissa on D merkintä. Diapameissa ei ole jakouraa (tai ei ainakaan 2 mg pillerissä).
        Diapamit ovat Orionin valmistamia valkoisia pieniä pillereitä.

        Kuka nyt kakkosen pameja vetää ku kymppejäki saa lekurilta ku jaksaa ruinata, mahtavan makuisia kielen alla...Nam!
        Siniseeen taikametsään menen mäyräkoiraa taluttaen..


      • ei vaikuta
        pamit kirjoitti:

        Kuka nyt kakkosen pameja vetää ku kymppejäki saa lekurilta ku jaksaa ruinata, mahtavan makuisia kielen alla...Nam!
        Siniseeen taikametsään menen mäyräkoiraa taluttaen..

        miten jotkut diapamit voi vaikuttaa?


      • pepe19990

      • ässä hihassa
        pepe19990 kirjoitti:

        käyttävät dormicum lääkettä nykyään asiakkaiden nukuttamiseen jona aikana helppo rullata rahat ynnä muut arvo esineet huoneesta. näitä juttuja saa lukea paljon. tässä uusin.

        http://www.pattayapeople.com/default.asp?Folder=16&IdArticle=6846

        valkoset tapletit missä ristipäällä on parhaita


      • zibad
        toVaaalalaa kirjoitti:

        Diapameissa on D merkintä. Diapameissa ei ole jakouraa (tai ei ainakaan 2 mg pillerissä).
        Diapamit ovat Orionin valmistamia valkoisia pieniä pillereitä.

        Diapameissa on paitsi jakoura ja ei edes kirjainta D


      • Onneksi kuivilla!
        kiinnostais kirjoitti:

        ihan nyt kiinnostaisi tietää, kun tästä on puhe, että minkähän näköinen pilleri on tämä Dormicum (7,5mg), ei siis mikään sininen pilleri, sen kyllä tunnistaisi. onko pillerissä mahdollisesti painettuna kirjain D?
        tieto olisi todella tarpeeseen, kiitti!

        Mä oon syöny dorkkaa ku leipää. Jopa 12 tbl kerralla ja viinaa päälle. Aika paljon naisihmiseltä. Eli tunnusmerkit kyllä tiedän: 7,5 mg tbl on valkoinen, soikea, keskellä ura. Dorkka 15 mg on perussininen, ei d kirjainta, soikea, ura keskellä. Olin PUOLI vuotta suljetulla vieroituksessa dorkista. Jäin tosi koukkuun. Ole varovainen.


      • high tolerans
        Toleranssi kirjoitti:

        Siitä menee varmaan ihan tokkuraan pitkäksi aikaa. Ei ne varmaan kirjota ees mulle sitä kun oon päihderiippuvainen.

        dormicum 15mg. on todellakin aivan mahtava mikseri subun kans.Sitä parempaa euforiaa ei voi tulla kuin laitttaa 10 kumia ja neljänneksen subutexiä.Näin olen tehny jo m. 10 vuotta viikon välein ja nyt olen huomannut että se ei toimi enää mitenkään..?? Missä vika,täytyykö annosta tuplata?


      • Velco6
        Onneksi kuivilla! kirjoitti:

        Mä oon syöny dorkkaa ku leipää. Jopa 12 tbl kerralla ja viinaa päälle. Aika paljon naisihmiseltä. Eli tunnusmerkit kyllä tiedän: 7,5 mg tbl on valkoinen, soikea, keskellä ura. Dorkka 15 mg on perussininen, ei d kirjainta, soikea, ura keskellä. Olin PUOLI vuotta suljetulla vieroituksessa dorkista. Jäin tosi koukkuun. Ole varovainen.

        Otat lääkkeitä liian paljon. Oletyko nuori etkä ymmärrystä vailla?


    • bentsopää

      dormicum 15 mg auttaa nukkumaan hyvin, mutta en ymmärrä sen viihdekäyttö arvoo(räpylä tyypit tietää taas ne jutut. ei mun juttu) nyt tätä kirjottaessa olen ottanut 2 dc 15mg, vähän väsyttää, ja ahdistus poissa. mut jos lääkkeistä puhutaan tehosuhteessa, niin kyllä opamox/oxepam 50mg tai xanor 2mg vetää pään paljon enemmän jumiin kuin tuo dc. (olin xanorin takia hoidossa, joten tiedän näistä jotain) pyytäkää insominia 5mg. mulla ainaki toimii ja uni tulee

      • shasaa

        Kaverin vanha äiti syönyt vuosikausia dormicumia, nyt tk:n vuodeosastolla. Emme tiedä hänen lääkitystään tänään, pitää ottaa selvää. Edellisestä asuinpaikastaan jäi käsittämättömät määrät lääkärien määräämiä lääkkeitä, tuhosimme ne asianmukaisesti apteekkiin, mutta muutama dormicum jäi. Voisko niistä ottaa joskus, kun ei saa nukuttua? Aiheuttaako riippuvuutta?


    • DCjaoparit

      Ite diggaan dc:stä tk:lääkäri määräs unettomuuten 7.5mg kumeja,vaihdoin 20mg tenoksit joita sain 30kpl 20päivän välein.
      Ja ahdistukseen alkuun 2x8 kertaa päivässä 15mg opareita nyt oon tiputtanut 2x5 päivässä.
      Ite oon vähintään kolme päivää ilman opareita ku saan dormarit aposta,jostain syystä mulla toimi kumit jos on bentsoja alla ?! Viikon ku pystyis olee ilman opareita sit kumit räpylään! Joka kerta meen niin kuosiin etten tajua toimiiko edes....mitään muista ja kaik kumit menee yleensä samalta istumalta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe