Kiusaajat menestyy

liian heikko

Koulukiusaajat oppivat jo lapsina, että heitä uskotaan, heissä on jotain arvokasta, koska KUKAAN ei välitä kiusatusta.

Kiusaajista tulee menestyjiä, muiden polkijoita.He oppivat jo lapsina, että heikompia ei tarvitse auttaa.Heitä saa mollata ja heidän kustannuksellaan pitää hauskaa.

Kiusaaja oppii jo lapsena, että hänen MENESTYS on kaikkein tärkeintä.

Heitä ei voi pysäyttää edes opettaja tai vanhemmat.He jopa pönkittävät kiusaajan egoa menestykseen.

ITSEKKÄIMMÄN JA VANVIMMAN LAKI PÄTEE!

Kiusatut tappavat itsensä, päätyvät yksinäisiksi tai alkavat tappamaan ihmisiä.

Yksi kiusaaja on lentopallojoukkueen päävalmentaja ja yksi englanninkielisen koulun johtaja.Että tätä rataa.

Minä yksinäinen katkera työtön.

Valitkaa leirinne hyvin.

10

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ressuthebaron

      En nyt sanoisi niinkään. Itse asiassa yleensä KUMMATKAAN, kiusaajat tai kiusatut EIVÄT menesty elämässään. On tehty tutkimuksia, joissa on saatu selville että sekä kiusatut että kiusaajat kärsivät yhtä pahoista ongelmista elämässään koulun jälkeen. Heillä on muita isompi riski väkivaltaan ja muuhun rikollisuuteen, päihteiden käyttöön, mielenterveysongelmiin ja oikeastaan kaikkeen mahdolliseen paskaan.

      Näin ollen elämässä menestyvät nimenomaan PUOLUSTAJAT ja HILJAISET HYVÄKSYJÄT. Puolustajat ovat rohkeita ihmisiä, jotka uskaltavat tuoda mielipiteensä esiin ja pitää siitä kiinni, hiljaiset hyväksyjät taas myötäilevät aina sitä joka näyttää olevan voitolla. Ikävä kyllä myös tuolla jälkimmäisellä pääsee yhtä pitkälle.

      Mutta ei se, että on kiusattu, välttämättä tarkoita että elämä on pilalla. Jaksakaa, kiusatut! Uskokaa vaan, se helvetti loppuu vielä joskus jos niin haluatte!

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä kanssasi. Joskus toivon, että olet oikeassa.


    • Lolollllollol

      Aloittaja on täys vajokki ei jumalauta -.-

      • hirvittää

        Kyllä kiusaajatkin menestyy.Turha kuvitella, että öykkäreistä ei mitään tule.

        Kiusattu joutuu ensin taistelemaan itsensä terveen kirjoihin, mitä kiusaajan ei tarvitse tehdä.

        Jonkin ihmeen vuoksi ihmiset menevät näiden hullujen puolelle.
        Erilainen ei saa olla.

        En hyväksy kenekään kiusaamista mutta se tuntuu Suomessa olevan kansanhupi.

        UUSI KIUSAAJA SUKUPOLVI KEHITTYY PARA AIKAA KOULUISSA.
        TYÖELÄMÄ MUUTTUU ENTISTÄ HUONOMMAKSI; KUN NÄMÄ SINNE PÄÄSEVÄT.


    • ei tueta kiusaamista

      Kiusaajien itsetunto on heikko. Hän tarvitsee itselleen näyttöä että voi kontrolloida ja päteä alistamalla toisia, olla mielestään vahvempi, tulla huoamtuksi ja päästä porukan suosioon.
      Monesti paras keino olisi olla palkitsematta mitenkään kiusaajaa. Antaa mennä vain tosiseta korvasta siään ja toisesta ulos. Ei kannata reagoita ollenkaan jos ei pysty sitten ottamaan luuloja ja lopettamaan kiusaamista.
      Vasta äskettäin eräs vanhempi kiusaaja joutui noloon tilanteeseen kun eräs kiusaamista pikään sivusta seurannut henkilö pamautti julkisella paikalla kiusaajalle, että lopeta tuo akkamaisuun se hekilön kohdalla ja ala sinäkin elämään kuin mies.Tuli nolo tuolle kiusaajalle ja kyllä hän osasi luikkia paikalta. Ja jos ei tepsi niin tämä tyyppi ei pööse vähällä?

      • 26-

        Juuri tätä ajoin takaa, kun aloitin ketjun.Että joku toinen puuttuisi asiaan sillä kiusattu on monesti liian väsynyt olemaan reagoimatta ja palkitsematta kiusaajaansa.

        Kun kukaan ei puutu, kiusaajat tulevat menestymään ja kiusaaminen vain jatkuu ja jatkuu.

        Minua kiusasi sekä opettajat ja oppilaat.Haukkujani täti oli koulun keittäjä joten minulla oli kusiset paikat.Miesopettaja nöyryytti ja kiusaajani nauroi.

        Ei siinä pikku tyttö oikein osaa tehdä mitään ja kukaan ei auttanut.

        Nyt ämmä on leikkikoulun johtaja ja voi leveästi omassa asunnossaan.

        Olenko katkera.Totta hemmetissä olen. Helppo sanoa, että älä reagoi.Kyllä ne osaa sen, minkä ne parhaiten osaa eli itsetuntonsa pönkittämisen.

        Hiljaset vierestä seuraajat vain naureskelee, että onneksi en ole sinun housuissa.


        Hihnani ei onneksi hirttänyt täysin kiinni, mihin kiusaamisella pyrittii.
        En ole vielä mielisairaalaan joutunut.

        Auttakaa kiusattua!


    • Kylläh!

      Jos jotain on aloitettu kiusaamaan tee näin: 1. Älä missään vitun nimessä anna sen hyppii naamalle. 2. Kiusaa takas. Ei ole mitään pahaa tehdä fyysistä/henkistä väkivaltaa kiusaajaa kohtaan. 3. Opeta se vitun Luuskapillu samalle tasolle älä koskaan alistu pidä puolesi!!

    • Anonyymi

      Niillä jotka kiusasivat minua menee nyt paremmin. Heillä on asioita mitä haluaisin minulla olevan mutta ei ole kuten työpaikka, ystäviä, kumppani, lapsi tai lapsia.
      En sanoisi kuitenkaan että he ovat jotenkin menestyneitä. Jokainen voi itse päättää mitä on menestymistä. En tiedä onko se menestymistä jos on metallityöntekijä, joku kumppani johon on vain tyytynyt, muutama samanhenkinen ilkeä kaveri ja ehkä aika paljon lainaa maksettavana.

      Itse olen ollut aika hiljainen, ujo, pienikokoinen. Kiusaajat voi menestyä siksi, ainakin osittain että ovat kovaäänisiä ja aggressivisia. Näistä voi olla hyötyä, kunhan ei ole liikaa näitä asioita.

      Peruskoulussa, lukiossa, ammattikorkeakoulussa ja yliopistossa minua on solvattu homokammoisilla nimillä.

      Eräs henkilö joka yritti peruskouluaikoina heittää isolla kivellä päähän kun olen ollut menossa koulusta kotiin on ollut eräässä valokuvaamossa töissä ilmeisesti kuvien jonkinlaisena arkistoijana. Ei mikään kovinkaan kadehdittava työpaikka. Facebookin mukaan hänellä näkyy olevan ainakin ystäviä. Itseä juuri tuo on usein harmittanut, miksi sellaisella kusipäällä voi olla ystäviä eikä itsellä ole, miten sellaisella kusipäällä on niin paljon kavereita.

      Toinen joka peruskoulussa potki soraa ja hiekkaa silmiin välitunnilla jalkapallon aikana, löi naamaan kaukalopallomailalla niin että huuleen tuli verinen kohta on ollut postissa töissä ja ilmeisesti nyt se on kiinteistönhoitaja / urakoitsija.

      Eräs tyttö joka oli peruskoulussa minua isompi, painavampi ja aggressiivinen kiusasi vapaa ajalla niin että pyysi menemään istumaan keinulaudalle toiseen päähän, hän piti minua toisessa päässä ylhäällä niin että lensin ilmaan aina siitä voimasta kun hän meni keinulaudalla maahan, hän huusi lujaa ja aggressiivisesti jotain siitä miten kevyt olin. Sama tyttö tönäisi kahdella kädellä rajusti selästä koulun välitunnilla. Ylä asteella tämä sama henkilö naljaili vaatteista, katsoi vihaisesti ja sanoi negatiivisia asioita. Hän on ollut abc:n kassalla ilmeisesti töissä ja nykyään amk:ssa lukee liiketaloutta. Hänellä taitaa olla perhe ja omakotitalo.

      Ylä asteella myös eräs toinen tyttö kiusasi, hän on ollut isompi ja pelottava. Hän solvasi vaatteitani, punaisia housuja, oli hänen mielestä väärä väri pojalle, kenkiä jotka hänen mielestä oli tyttöjen kengät, ihan tavalliset kengät ne oli. Hän myös solvasi minua usein homokammoisella nimellä. Facebookissa hän näkyy asuvan eräällä pienellä paikkakunnalla ja paljon kuvia lapsistaan ja koiristaan. Kivaa perhe elämää näkyy viettävän.

      Eräs toinen poika yläastella imitoi ääntäni, katsoi virnuillen, teki pilakuvan minusta kesken koetta jolle opettajakin nauroi. Tämä sama on kiusannut jos on vain nähnyt jossain myöhemmin peruskoulun jälkeen. Hän on ollut autojen myyjä ja ilmeisesti jotain elokuvauraa yrittänyt luoda ensin amerikassa ja nyt taitaa asua australiassa. Se sai jonkun pienen roolin elokuvasta hacksaw ridge.

      Yläasteella poika joka heitti minut koulun lattialle, piti nilkoista kiinni ja potki kylkiin. Hän on ollut lähihoitajana mielisairaalassa ja taitaa olla joku "vahtimestari" nyt samassa mielisairaalassa. Facebookissa on ollut jälkeläisensä kanssa kuvassa. Hyvin näyttää menevän.

      Lukiossa eräs joka usein solvasi minua homokammoisella nimellä on nykyään pankissa toimiva taloustieteilijä. Eräs toinen joka yritti kampittaa koulussa valmistui tuotantotalouden linjalta yliopistosta ja on ilmeisesti ollut muutamassa yrityksessä. Toinen joka tönäisi pulpetilla luki laskentatoimea yliopistossa ja on nyt ruotsissa töissä, taitaa titteli olla joku "data scientist".

      Eräs tyttö joka nimitteli homokammoisella nimellä lukiossa on ilmeisesti joku hoitaja vaikka ei taida olla hoitajan tutkintoa. Facebookissa kuva jälkeläistensä kanssa ja matkakuva.

    • Anonyymi

      AP on väärässä! Kiusaajat eivät menesty vaan kiusatut menestyy.
      Menestyminen ei välttämättä tarkoita rahaa van sitä että on tyytyväinen elämäänsä.
      Kiusatut ovat olleen niin pahassa paikassa että he selviävät elämässään paremmin kuin kiusaajat sillä kiusattu selviää kaikesta.

      • Anonyymi

        Puhut paskaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe