Mopopesut

Tanja

onko muilla vastaavia kokemuksia, kun mut vietii eilen mopopesuille tyttöporukalla... tuntu tosi nöyryyttävältä..
kokemuksia siis et tytötkin tekee tällasta älytöntä..??

11

1652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöpö

... suunnitellaa mopokastetta koulus :) ja on kyllä kastettu jo kertaalleen...

• entinen peruskoululainen

Mopotus oli koulussani tuomittava asia, eikä mitään virallista "mopojuhlaa" järjestetty salissa uusille seiskoille. Minua ei kertaakaan mopotettu, ja jos olisi yritettykin niin olisin taistellut vastaan!

• sovia

harva enää missään mopottaa (ainakaan fyysisesti) ekoina päivinä varmaan jotain kommentteja tulee mut ei mitään muuta..ainakaan mulla.

• mhiinä

Meillä mopot kastellaan viimesenä päivänä, ja joskus saatetaan huutaa et "mopo!". Mun mielestä tässä ei oo sillee mitää pahaa, oon itekki ollu joskus mopo, eikä se tuntunu kauheelta.. kunhan ei nyt mitää fyysistä väkivaltaa tehä. kaikkihan joskus pääsee sinne ysille, et saa ite mopottaa....:) ite aion vikana päivänä vähän kastella, vaikka se onki kiellettyä...xD noooo, kerran sitä vaa ollaan ysejä!!!!! Ysit rulez!! ;)

• ysi

eihän siinä pahaa.. kunnes kuulet joka päivä "vitun mokkeri" mylvintää takana, tai aina kun menet tunneille "mokkeri mokkeri mokkerii" jne. Eikä pesuttaminenkaan tunnu kauhean kivalta, ei edes uhkailu. et taidakkaan tietää millaista on olla pää vessanpöntössä..

• Scarlet W

Itseäni ei yläasteella mitenkään mopotettu, ei ollut mopokastetta tai mitään. Nyt lukioon siirtyessäni oli kunnon nasujaiset, meidät pakotettiin marssimaan parijonossa ympäri Helsinkiä ylistäen tahdissa kouluamme niin kovaa kuin ääntä lähti. Ne, jotka eivät huutaneet, saivat päälleen vettä ja kermavaahtoa.
      Mutta ihan hauskaa se oli.

Ihme, ettemme päässeet kymppiuutisten loppukevennykseen.

• Jonnaeipelota

Joo.

Pitäs siirtyä lukioon syksyl, mut paikallisisen jaliskerhon (lukion 3.lk) tytöt on ainakin uhannu meitä mokkeroinnilla. Tyyliin pojat meikataan, tytöt pesuille ja meikit pois..

Silti tollanen ei pelota, oon nähny jo ylä-asteella, et tollasille mimmiliigoille ei kannata paljoo vastaa laittaa... Ne kun tunnistaa niistä sinivalko-addu-verkkareista jossa jokaisella pelaaja nro.. Ja aina 2-4 noita hakee veskii, turha laittaa vastaa..

Mut kerran toi pikkukiusa ja sit Freedom. :) Leikkiä toi vaa on, ainaki lukiossa.

• Bitchessaa

Vinkki. Ota korkokengät kouluun ja lyö niitä..

• helkutin mopopesu?

mikä helkutin mopopesu?
      pesetkö sie mopon ja se on nöyryyttävää?
      vai tarkotitko mokupesua?

• girl97.

meillä päin se on monnikaste ja se on täysin sallittu koulun johdon ja kaupungin valtuuston johdosta, jotta sitä ei juuri tapahtuisi vessoissa salaa ja kiusaamis mielessä. meillä se on ensimmäisenä päivänä ja joka vuosi erilainen . minulla se oli sellainen että piti mennä sokkelo kaverin avustuksella niin että se sanoo esim. oikeelle tai vasemmalle ja sit sokkelon päässä oli penkki johon piti mennä istuun ja siitä sitte heitettiin napolla tai kauhalla vettä päähän , sitä enemmän sai mitä suositumpi oli :D tämä päivä oli yksi elämäni parhaimmista :Dd

• 13ww

Meillä oli rajumpi mopotus tänä vuonna.. Meidän tulevien seiskalaisten tyttöjen piti rintsikoilla olla, poikien taas pelkillä boxereilla = Jeesusteipillä liimattiin tyttö&poika yhteen kiini, vietiin rannalle & 10 metristä hyppytornista tönästiin alas. Nice.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6116
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3606
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2790
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1182
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe