Hmm, olen omistanut marsuja nyt 2,5vuoden ajan, ja nyt niitä on 11. Viisi puhdasrotuista, joille on syntynyt hyviä poikasia. Muut ovat risteytyksiä. Eli voisiko sanoa että olen kasvattaja ilman kasvattajanimeä?
olenko
6
260
Vastaukset
- Janinah
eiköhän siihen kasvattajuuteen hieman enemmän tarvita ku muutaman vuoden kokemus ja parit poikaset..
- mocc
oonko mä kasvattaja. mullakin on ollu nyt jotain yli vuoden kaks marsuu ja niil on tullu kaks poikuetta, siis niillä on eri isät. ekalla kerralla 3 ja toisella 2.
- Pippuri
Sä varmaan niinku kasvatat "pienimuotoisesti" marsuja..
- kasvattaja
Kyllähän mä jotenkin niitä marsuja kasvatan :) Nyt on syntynyt yhteensä 5 poikuetta.
- Peo
kasvattaja kirjoitti:
Kyllähän mä jotenkin niitä marsuja kasvatan :) Nyt on syntynyt yhteensä 5 poikuetta.
Jos aiot viralliseksi kasvattajaksi, sinun täytyy hankkia itsellesi kasvattajanimi. Kasvattajanimeä ei kai saa kuin Marsuyhdistykseltä, joka onkin sitten monimutkaisempi juttu. Ilmeisesti sinun pitää antaa joitakin (ilmeisesti marsuyhdistyksen jäseniä) käymään kotonasi ja tarkistamaan marsukatraasi. Joudut käyttämään marsujasi näyttelyissä ja hoitaa muutenkin ahkerasti. Jos tähän pystyt, saattaa olla että sinulta aletaan ostamaan marsuja.
- kasvattaja?
Peo kirjoitti:
Jos aiot viralliseksi kasvattajaksi, sinun täytyy hankkia itsellesi kasvattajanimi. Kasvattajanimeä ei kai saa kuin Marsuyhdistykseltä, joka onkin sitten monimutkaisempi juttu. Ilmeisesti sinun pitää antaa joitakin (ilmeisesti marsuyhdistyksen jäseniä) käymään kotonasi ja tarkistamaan marsukatraasi. Joudut käyttämään marsujasi näyttelyissä ja hoitaa muutenkin ahkerasti. Jos tähän pystyt, saattaa olla että sinulta aletaan ostamaan marsuja.
viralliseksi kasvattajaksi, mutten voi vielä anoa kasvattajanimeä kun olen vielä alaikäinen. Tiesin kaikki entuudestaan mitä viestissäsi kerroit, mutta kiitos silti tiedoista. Minulta on jo kyseltykin aika kivasti noita marsuja, mutta niitä vain ei ole aina myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813