Miten herätätte lapsen kesken päiväunien, kun saa nukkua vain tietyn aikaa?Ihan konkreettista toimintatapaa perään tässä.
5 v.herätys ja ylös nosto
3
338
Vastaukset
- pk-sijainen
Itse olen tehny niin, että hipsin hiljaa kyseisen lapsen viereen ja alan varovasti ottaa peittoa pois samalla kuiskaten, että nyt pitäis herätä. Hyvin onnistunut eikä ole tullut meteliä, joka voisi herättää muut nukkuvat lapset. Sitten hissukseen mennään lapsen kanssa pois nukkarista ja pukemaan.
- pph minäkin
Noin teen minäkin. Nukkumaan mennessä muistutan lasta, että tulen herättelemään ja silloin pitää nousta hiljaa ylös.
Ei ole ollut ongelmia.
- ....jklöj
Joidenkin lasten kanssa toimii se, että silittelen selkää ja kuiskailen, mutta toisten kanssa teen niin, että otan syliin, ja saa sitten sylissä heräillä rauhassa siellä seinän toisella puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694771KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1873734- 1793344
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723144Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241911
- 1771711
- 301676
- 431375