Terve,
etsiskelen itselleni sopivaa kämppäkaveria 56 neliön kaksioon noin viidentoista minuutin kävelymatkan päähän Keravan asemalta. Kämppään voisit muuttaa helmikuun lopussa/maaliskuun alusta. Viereisestä rakennuksesta löytyy Siwa ja keskustan palvelut ovat kävelymatkan päässä. Käytössäsi olisi pienempi kämpän huoneista, itse asuisin "olohuoneessa". Molemmissa huoneissa on ovet joten pääsee omaan rauhaan pakoon tarvittaessa. Yhteisessä käytössä olisi keittiö ja vessa, sekä pieni verkkokellari. Taloyhtiössä on myös pyörävarasto ja tarvittaessa saa tilata oman saunavuoron.
Itse olen työssäkäyvä ja työni takia olen kolmen viikon jaksoissa poissa eli sinulla tulee olemaan omaa rauhaa kämpässä paljon. Tästä syystä en ota tähän ketä tahansa. Joten jos sinulla ei ole vakaita tuloja, juhlit rajusti ja tuhoat juuri remontoimaani asuntoa, jätä väliin. Olen asunut kolmen kämppiksen kanssa ennen, ei ole uutta hommaa minulle. Vuokra n. 370, johon kuuluu vesi ja nettiyhteys. Sähkölaskut maksetaan puoliksi, sen suuruudesta en osaa sanoa vielä.
Kuvia ja lisätietoja saa kyselemällä. Kämpässä on pintaremontti valmistumaisillaan ja keittiö on vielä tekemättä mutta kuten jo mainitsin helmikuun lopussa kämppä on täysin valmis toisen ihmisen siihen muuttaa. Minulla ei ole eläimiä, enkä tupakoi, harvemmin edes juhlin. En ole kuitenkaan tiukkapipo ja minun kanssani on helppo tulla toimeen.
Kiinnostuneet voivat olla yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]
Alivuokralainen Keravalle
cuautli1
3
138
Vastaukset
- vkrl
onko autopaikkaa?
- cuautli1
itselläni ei ole, tiedustelen onko vapaana isännöitsijältä
- cuautli1
Vapaana olis autopaikka lämmityspistokkeella, maksaisi yhdeksän euroa kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648