Terve,
etsiskelen itselleni sopivaa kämppäkaveria 56 neliön kaksioon noin viidentoista minuutin kävelymatkan päähän Keravan asemalta. Kämppään voisit muuttaa helmikuun lopussa/maaliskuun alusta. Viereisestä rakennuksesta löytyy Siwa ja keskustan palvelut ovat kävelymatkan päässä. Käytössäsi olisi pienempi kämpän huoneista, itse asuisin "olohuoneessa". Molemmissa huoneissa on ovet joten pääsee omaan rauhaan pakoon tarvittaessa. Yhteisessä käytössä olisi keittiö ja vessa, sekä pieni verkkokellari. Taloyhtiössä on myös pyörävarasto ja tarvittaessa saa tilata oman saunavuoron.
Itse olen työssäkäyvä ja työni takia olen kolmen viikon jaksoissa poissa eli sinulla tulee olemaan omaa rauhaa kämpässä paljon. Tästä syystä en ota tähän ketä tahansa. Joten jos sinulla ei ole vakaita tuloja, juhlit rajusti ja tuhoat juuri remontoimaani asuntoa, jätä väliin. Olen asunut kolmen kämppiksen kanssa ennen, ei ole uutta hommaa minulle. Vuokra n. 370, johon kuuluu vesi ja nettiyhteys. Sähkölaskut maksetaan puoliksi, sen suuruudesta en osaa sanoa vielä.
Kuvia ja lisätietoja saa kyselemällä. Kämpässä on pintaremontti valmistumaisillaan ja keittiö on vielä tekemättä mutta kuten jo mainitsin helmikuun lopussa kämppä on täysin valmis toisen ihmisen siihen muuttaa. Minulla ei ole eläimiä, enkä tupakoi, harvemmin edes juhlin. En ole kuitenkaan tiukkapipo ja minun kanssani on helppo tulla toimeen.
Kiinnostuneet voivat olla yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]
Alivuokralainen Keravalle
cuautli1
3
153
Vastaukset
- vkrl
onko autopaikkaa?
- cuautli1
itselläni ei ole, tiedustelen onko vapaana isännöitsijältä
- cuautli1
Vapaana olis autopaikka lämmityspistokkeella, maksaisi yhdeksän euroa kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1465337Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1025012Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka534315Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123801Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden543706Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle323634Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553383- 1942396
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261259