Terve,
etsiskelen itselleni sopivaa kämppäkaveria 56 neliön kaksioon noin viidentoista minuutin kävelymatkan päähän Keravan asemalta. Kämppään voisit muuttaa helmikuun lopussa/maaliskuun alusta. Viereisestä rakennuksesta löytyy Siwa ja keskustan palvelut ovat kävelymatkan päässä. Käytössäsi olisi pienempi kämpän huoneista, itse asuisin "olohuoneessa". Molemmissa huoneissa on ovet joten pääsee omaan rauhaan pakoon tarvittaessa. Yhteisessä käytössä olisi keittiö ja vessa, sekä pieni verkkokellari. Taloyhtiössä on myös pyörävarasto ja tarvittaessa saa tilata oman saunavuoron.
Itse olen työssäkäyvä ja työni takia olen kolmen viikon jaksoissa poissa eli sinulla tulee olemaan omaa rauhaa kämpässä paljon. Tästä syystä en ota tähän ketä tahansa. Joten jos sinulla ei ole vakaita tuloja, juhlit rajusti ja tuhoat juuri remontoimaani asuntoa, jätä väliin. Olen asunut kolmen kämppiksen kanssa ennen, ei ole uutta hommaa minulle. Vuokra n. 370, johon kuuluu vesi ja nettiyhteys. Sähkölaskut maksetaan puoliksi, sen suuruudesta en osaa sanoa vielä.
Kuvia ja lisätietoja saa kyselemällä. Kämpässä on pintaremontti valmistumaisillaan ja keittiö on vielä tekemättä mutta kuten jo mainitsin helmikuun lopussa kämppä on täysin valmis toisen ihmisen siihen muuttaa. Minulla ei ole eläimiä, enkä tupakoi, harvemmin edes juhlin. En ole kuitenkaan tiukkapipo ja minun kanssani on helppo tulla toimeen.
Kiinnostuneet voivat olla yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]
Alivuokralainen Keravalle
cuautli1
3
160
Vastaukset
- vkrl
onko autopaikkaa?
- cuautli1
itselläni ei ole, tiedustelen onko vapaana isännöitsijältä
- cuautli1
Vapaana olis autopaikka lämmityspistokkeella, maksaisi yhdeksän euroa kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2609770K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1785513Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565129PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *694800- 2122369
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122219Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3021838- 901547
- 211491
- 411113