Onko puhelimeni hajonnut, kun se ilmoittaa ettei ole verkkoa ja palkkien päällä on punainen rasti..? Eilen alkuillasta toimi vielä ihan hyvin, mutta yhtäkkiä kävi näin. Puhelin ei siis pudonnut tms. siinä välissä... Aiemmin olin kyllä ulkona pakkasessa sen kanssa, mutta sisälle tullessa toimi vielä ihan moitteettomasti. Välillä puhelimessa täydet tolpat, mutta ei päästä puhelua kuitenkaan läpi ja vetää tolpat sen jälkeen ihan alas ja ilmoittaa taas ettei verkkoa. Yön aikana puhelin tyhjensi akun, vaikka illalla oli lähes täysi. Kortti toimii muissa puhelimissa, joten kortissa ei ole vikaa.
"Ei verkkoa"
uusi luuri hankintaa
1
115
Vastaukset
- :DD
ok.. Sekkaa asetukset -> "tietojen käytön alla" Lisää.. -> Matkapuhelinverkot -> Verkkotila.
Katso sieltä että kaikki on ok ja mm GSM valittu,, jos 3G on ulottumattomissa.
edellisestä voi katsoa onko roadmin kaytössä jos esim saunalati.
Sonyt ei hajoo pakkasessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653