Olin lähettänyt työkyvyttömyyseläkehakemukseni työeläkeyhtiöön, josta kopiot oli toimitettu Kelaan. Myöhemmin postitin uuden lääkärintodistuksen liitteeksi hakemukseeni.
Kysellessäni Kelasta miksi hakemukseni käsittely on kestänyt niin pitkään, selvisi vahingossa ettei kyseistä uutta lääkärintodistusta ollut saapunut koskaan Kelaan!
Eli niin sitä vaan tehtäisiin todella tärkeitä päätöksiä, vaikka kaikki asiaan vaikuttavat todistukset eivät ole edes käytössä jonkin tahon mokailujen vuoksi.
Pelottavaa, koska hakija ei itse voi tietää tällaisesta. Ainakin itse luotin siihen, että asiakirjani kyllä toimitetaan kumpaankin paikkaan automaattisesti.
Uskomaton virkailijan moka!
3
230
Vastaukset
Ei pidä koskaan luottaa Kelaan tai eläkeyhtiöön. Itselleni käynyt samoin, B-lausunto oli vaan unohtunut jonnekin Kelan sokkeloihin. Itse pitää soittaa ja varmistaa, että onhan paperi nyt tullut perille. Tällasta täällä....
- sikkos
postin hukkuminen on kelan syy? hyvä... fiksua porukkaa.
- Järkyttävä totuus
Höpöhöpö, sikkos. Tuskinpa eläkeyhtiöstä lähetetään Kelaan papereita postin kautta, kun on modernimpiakin menetelmiä olemassa. Eikä siinä ole mitään hukkunut, lääkärintodistusta ei vaan ole toimitettu eteenpäin.
Onko niin vaikea käsittää, että eläkeyhtiön työntekijä on mokannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172433
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694