Kajaanilaiset ovat helposti höpläytettävissä kunhan lupailee heille uusia työpaikkoja. Nyt osa jo intoilee bioetanolitehtaan saamisesta Kajaaniin.
Supertietokoneenkin piti työllistää satoja ihmisiä. Työllistäneekö tällä hetkellä peräti pari henkeä Kajaanissa tämä supertietokone.
Höpläytettävät kajaanilaiset
7
146
Vastaukset
- Kanuun etu vai ei
Kainuun ETU:han se lupaili satoja uusia työpaikkoja...
- 02145
Turha aloitus taas.
- turaahaa
Hyvä ja aiheellinen aloitus.
- Kysyn vaan
Ollaanko me täällä Kajaanissa muka töiden tekoa varten?
Minä ainakin olen syntynyt ohjeistamaan! - arvo_penaali
Tämä palsta työllistää ainakin pennasen.
- 54875
Tämä palsta työllistää ainakin pennasen. Hyvä oikea vastaus täydet kymmenen pistettä arvo_penaali.
- Liemessä
Ilman muuta biote´hdas kajaaniin jos turvallisuus taataanm.
On jo kokemusta huonosta rakentamisesta naapurin puolelta.
Kiire pilaa hyvätkin ideat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746