Katseltuani parina päivänä KhaoLakin live nettikameraa, näyttää sataneen huolella. Onko perillä olevat millainen ilma oikeesti, saako kamerasta todellisen kuvan?
Pitääkö kumpparit ja sadetakki pakata laukkuun mukaan? sekä villasukat ja lämmintä vaatetta
Sataa....
7
476
Vastaukset
- jou/
Muutama päivä nyt oltu. Iltapäivisin heittänyt ukkoskuuron. Lämmöt n. 33, joten ihan tarkenee.
- Auringon Palvoja
Onko aurinkoa kuitenkin siellä näkynyt ? Vai pilvistäkö ihan ollut?
- Kurkkaa tänne....
Auringon Palvoja kirjoitti:
Onko aurinkoa kuitenkin siellä näkynyt ? Vai pilvistäkö ihan ollut?
Kurkkaa täältä todellinen tilanne
http://www.khaolaklanddiscovery.com/cam/Khao-Lak-Land-Discovery-Webcam.php - Auringon Palvoja
Kurkkaa tänne.... kirjoitti:
Kurkkaa täältä todellinen tilanne
http://www.khaolaklanddiscovery.com/cam/Khao-Lak-Land-Discovery-Webcam.phpNo ei kyl hyvältä näytä. Ainakaan tähän aikaan.
- mollikkaa
Tuossahan on sama kuva koko ajan. Ei muutu miksikään. Päivällä katoin ton linkin ja sama kuva koko ajan. Kyllä siellä tarkenee ja aurinko paistaa.
- yrhyw
eile illalla 20 aikaa katoin tota kameraa nii näytti sademyrskyltä, kuva tosin oli liikkumaton.. Sillonhan siellä oli kello jtn 2 yöllä, joten ei oo mitenkään ihmeellistä ett' yöaikaan sataa.
Nyt kun katsoo kuvaa niin kuva liikkuu ja siellä on kello 17 ja oikein aurinkoiselta näyttää :)- asg
Tänäänkin aamusta asti arska paistanut pilvettömältä taivaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016