Lieneekö oikein asuttava hotelli ? Poika varasi sen merkkipäivän viettoon, minä ja mies. Väittävät ruuan olevan ilmaista hotellin ravintolassa, alkoholi myös. Osaako ilman espanjan taitoa tilata suomalaisen makuun ruokaa. Onko konjakki myös ilmainen. Onko hyvät tarpeeksi kovat patjat, mölyävätkö ulkomaan turistit kaiket yöt kuten naapurin oli käynyt ignlesissä. Milloin on markkinat, kaikenlaiset käsityöt kiinnostavat, vivätkö opastytöt ihmiset sinne. Hiekkarannalla ottavat kuulemma ilkosillaan aurinkoa, minä en ota. Eikä minun mieskään. Lentokone on ulkomainen, eilennetä sinivalkoisin siivin mikä myös arveluttaa. Antakaa neuvoja miten siellä parhaitem pärjäisimme, oomme ensikertalaisia. Mallorcalla käytiin mutta siitä on jo aikaa.
Riu hotel gran canaria meloneras
6
881
Vastaukset
- ,,, siis ,,,
Siis,,,
Melonerasissa on kaksi Riu-hotellia.
Olen käynyt Riu-Club hotellissa.
Hotellit melkein vierekkäin.
Kumpi kyseessä ?- saaaaaaaaaaaaaaaaaa
provo
- Iur
Taitavat olla paremmasta päästä nämä Riu-hotellit. Isoja näyttävän näköisiä ovat ollet ne joita olen nähnyt. Kertokaa te, jotka olette hankkineet kokemusta niistä.
- Taas provotaan
Mitä helvetissä,onko siinä hotellissa nakurantakin???Hotellista kun kysyit.
- don Luis
Ehkä ei juuri siinä hotellissa,mutta alueelta löytyy myös hotelli,ehkä useampikin, jossa on hotelliin sisäänrakennettu hiekkaranta (ei liene naku),kaikkea löytyy kun etsii..
- Crandioza
http://tarjousmatka.blogspot.fi/2013/02/gran-canaria-hotel-riu-palace-meloneras.html
Tuolla Tietoa Hotellista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663