Riu hotel gran canaria meloneras

Vienokaks

Lieneekö oikein asuttava hotelli ? Poika varasi sen merkkipäivän viettoon, minä ja mies. Väittävät ruuan olevan ilmaista hotellin ravintolassa, alkoholi myös. Osaako ilman espanjan taitoa tilata suomalaisen makuun ruokaa. Onko konjakki myös ilmainen. Onko hyvät tarpeeksi kovat patjat, mölyävätkö ulkomaan turistit kaiket yöt kuten naapurin oli käynyt ignlesissä. Milloin on markkinat, kaikenlaiset käsityöt kiinnostavat, vivätkö opastytöt ihmiset sinne. Hiekkarannalla ottavat kuulemma ilkosillaan aurinkoa, minä en ota. Eikä minun mieskään. Lentokone on ulkomainen, eilennetä sinivalkoisin siivin mikä myös arveluttaa. Antakaa neuvoja miten siellä parhaitem pärjäisimme, oomme ensikertalaisia. Mallorcalla käytiin mutta siitä on jo aikaa.

6

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,, siis ,,,

Siis,,,
      Melonerasissa on kaksi Riu-hotellia.
      Olen käynyt Riu-Club hotellissa.
      Hotellit melkein vierekkäin.
      Kumpi kyseessä ?

• saaaaaaaaaaaaaaaaaa

provo

• Iur

Taitavat olla paremmasta päästä nämä Riu-hotellit. Isoja näyttävän näköisiä ovat ollet ne joita olen nähnyt. Kertokaa te, jotka olette hankkineet kokemusta niistä.

• Taas provotaan

Mitä helvetissä,onko siinä hotellissa nakurantakin???Hotellista kun kysyit.

• don Luis

Ehkä ei juuri siinä hotellissa,mutta alueelta löytyy myös hotelli,ehkä useampikin, jossa on hotelliin sisäänrakennettu hiekkaranta (ei liene naku),kaikkea löytyy kun etsii..

• Crandioza

http://tarjousmatka.blogspot.fi/2013/02/gran-canaria-hotel-riu-palace-meloneras.html
      Tuolla Tietoa Hotellista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      115
      5289
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe