Tänään alkoi kuulua kovaa terävää rutinaa auton etupäästä. Oikealta puolelta.
Alkaa kun menee asfaltille, ja ajaa yli 80km/h. Sitten kun ajaa hitaammin tai tasaisella lumisella tiellä, se loppuu.
Autosta on vasta uusittu oikea vetoakseli.
Mutta en äänen perusteella osaisi paikantaa sitä vetoakseliin. Ennemmin se kuuluu hyvinkin kojelaudan alta tai takaa, akun tienoolta.
Mikä voisi olla syy? Kaikki nesteet on ok, tarkistin ne vasta.
Rutina ja rätinä etupäässä
6
358
Vastaukset
- vettikko
Etupyörän laakeri
- Aut Ilkkuja ABV
Et sitten viitsi ihan itse katsoa? Ihan omalla silmällä? Ja pikku kännyllä kokeilla onko kaikki OK?
Siis et, vai?
Kyörääpäs korjaamolle mutta varaa lompakko pullolleen rahaaaaa...
Siellä ne viitsii. Ihan itse! Sinä vain maksat! - Enctex faigga
Kokeile nyt enctex faigga lämppärin puhaltimen vaikutus ääneen.
- Ei voi
Ei voi kun ääni häviää kun lämppärin pistää pois päältä. Mistä sitä sitten ettis.
- as2
Ei voi kirjoitti:
Ei voi kun ääni häviää kun lämppärin pistää pois päältä. Mistä sitä sitten ettis.
Mites se pyörän laakeri?
Tuliko mieleen kun mainitsit, että rutinat ja rätina häviää kun sammutat lämpprin, että kyseessä voi olla lämmityslaiteen puhaltimen moottrin laakerii mikä päästelee tuon äänen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244