Ystävällinen lehtimyyjä sai minun tilaamaa määräaikaisen käsityölehden.
Määräaikaiseestan tuli päättymisaikaa. Ei siinä mitää, vaan seurasi lasku lehden kanssa.Olen aina luullut, että tartee tilata lisää määräaikaisen lehden lopussa. Vaan näin ei sitten lehden mielestä ole.Soitettua minulle sanotti , että suomen laki.......
En tosiaankaan alkanut kuuntelemaa, koska minä olin tilannut määräaikaisen lehden.
Pyysin , ettei kuulu minua laskuttaa, vaan 8,80 e lasku tuli kumminkin.
VAROITUS KUULUUKIN ; ÄLÄ TILAA MÄÄRÄAIKAISTA LEHTIMYYJÄLTÄ
Varo lehtien määräaikaistilauksia
Lakiatuntematon
1
152
Vastaukset
- Tuttu tarina
Kannattaa aina lukea se ensimmäisen tilauksen laskun pienellä präntätty. Jos siinä lukee että tilaus jatkuu automaattisest, ellei sitä peruta, maksat jo saamasi lehdet siihen saakka kun peruutat tilauksen.
Huijauksen makuhan tuosta tulee, mutta minkäs teet.
Tarkkuuta kehiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917545- 374017
- 463546
- 2412931
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452522
- 1322441
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212404Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292369Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252115