Varo lehtien määräaikaistilauksia

Ystävällinen lehtimyyjä sai minun tilaamaa määräaikaisen käsityölehden.
Määräaikaiseestan tuli päättymisaikaa. Ei siinä mitää, vaan seurasi lasku lehden kanssa.Olen aina luullut, että tartee tilata lisää määräaikaisen lehden lopussa. Vaan näin ei sitten lehden mielestä ole.Soitettua minulle sanotti , että suomen laki.......
En tosiaankaan alkanut kuuntelemaa, koska minä olin tilannut määräaikaisen lehden.
Pyysin , ettei kuulu minua laskuttaa, vaan 8,80 e lasku tuli kumminkin.
VAROITUS KUULUUKIN ; ÄLÄ TILAA MÄÄRÄAIKAISTA LEHTIMYYJÄLTÄ
1176
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kannattaa aina lukea se ensimmäisen tilauksen laskun pienellä präntätty. Jos siinä lukee että tilaus jatkuu automaattisest, ellei sitä peruta, maksat jo saamasi lehdet siihen saakka kun peruutat tilauksen.
Huijauksen makuhan tuosta tulee, mutta minkäs teet.
Tarkkuuta kehiin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Lakiatuntematon kirjoitti:

Ystävällinen lehtimyyjä sai minun tilaamaa määräaikaisen käsityölehden.
Määräaikaiseestan tuli päättymisaikaa. Ei siinä mitää, vaan seurasi lasku lehden kanssa.Olen aina luullut, että tartee tilata lisää määräaikaisen lehden lopussa. Vaan näin ei sitten lehden mielestä ole.Soitettua minulle sanotti , että suomen laki.......
En tosiaankaan alkanut kuuntelemaa, koska minä olin tilannut määräaikaisen lehden.
Pyysin , ettei kuulu minua laskuttaa, vaan 8,80 e lasku tuli kumminkin.
VAROITUS KUULUUKIN ; ÄLÄ TILAA MÄÄRÄAIKAISTA LEHTIMYYJÄLTÄ

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu