Homeopaattisista valmisteista hiivatulehdus?

Aardappel

Voivatko homeopaattiset valmisteet laukaista hiivatulehduksen? Kävin luotettavalla homeopaatilla ja hän määräsi minulle niitä pieniä helmiä ja Vicolon-maitohappobakteereja. Heti seuraavana päivänä minulla alkoi turvotus (ei ole minulle tyypillistä), suolistovaivat, kutina ja vuoto alapäässä, väsymys, kamalat ilmavaivat, teki mieli pullaa, karkkia ym. ja oli kaikki hiivatulehduksen oireet. Hiivatulehduksia minulla on joskus ollut, mutta olen saanut pidettyä ne kurissa eikä tulehdus tule noin nopeasti vaan se voi vähän ilmoitella, mutta saan sen piimällä tms. kuriin.

Nyt olen ollut todella pahasti turvoksissa monta päivää, painoni nousi parissa päivässä kolme kiloa!!!! Vaatteet ei mahdu päälle, poskia kuumottaa ja on jopa kuumeinen olo, vaikka minulla ei ole juuri ikinä kuumetta. En oikein jaksaisi tällaista oloa enää pitkään!

Homeopaatti sanoi, että jos valmisteita antaa täysin terveelle ihmiselle, niin ne aiheuttavat oireet. Voiko olla niin, että olenkin ollut terve ja siksi sain nuo oireet? Minun on kai kohta pakko ottaa hiivatulehduslääke, jotta oloni helpottuu. En tiedä, uskallanko jatkaa valmisteiden syöntiä.

Menin homeopatiaan sisäilmaoireiden, iho-ongelmien ja ärtyvän suolen takia ja homeopaatti "diagnosoi" ongelmia suolistossa, maksassa, munuaisissa, b-vitamiinin ja kromin puutteen.

14

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahat vain meni

      Eivät voi. Homeopaattisissa aineissa ei ole mitään tehoa puoleen tai toiseen, mikäli ne on valmistettu homeopaattisten oppien mukaisesti.

    • aardappel

      Kummallisesti vaan nuo hiivaoireet katosi, kun en eilen enää ottanut valmisteita... Ja turvotuskin alkoi laskea.

      • Hyvä teho

        Minulta katosivat vatsanväänteet hetkessä, kun katsoin yhden Duudson-sarjan ohjelman. Olivat kestäneet sitä ennen jo kaksi tuntia.


      • Hiiva ehkä?

        http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/etusivu?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo70192&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero

        "Jarish-Herxheimerin reaktio on komplikaatio, joka liittyy spirokeettojen aiheuttamien tautien hoitoon. Sen tyypillisiä oireita ovat aiempien oireiden paheneminen, kuume, vilunväristykset sekä nivel- ja lihaskivut."

        Oireiden pahentuminen väliaikaisesti ei siis ole vain homeopatian yksinoikeus.

        Kun hiivoja tai homeita kuolee sankoin joukoin, ne tai niiden hajoamistuotteet saattavat aiheuttaa oireita.


      • ihan varmasti
        Hiiva ehkä? kirjoitti:

        http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/etusivu?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo70192&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero

        "Jarish-Herxheimerin reaktio on komplikaatio, joka liittyy spirokeettojen aiheuttamien tautien hoitoon. Sen tyypillisiä oireita ovat aiempien oireiden paheneminen, kuume, vilunväristykset sekä nivel- ja lihaskivut."

        Oireiden pahentuminen väliaikaisesti ei siis ole vain homeopatian yksinoikeus.

        Kun hiivoja tai homeita kuolee sankoin joukoin, ne tai niiden hajoamistuotteet saattavat aiheuttaa oireita.

        >Kun hiivoja tai homeita kuolee sankoin joukoin, ne tai niiden hajoamistuotteet saattavat aiheuttaa oireita.

        Kuten esimerkiksi hiivatulehduksen?


    • aardappel

      Haha! Mutta eipä kuule paljon naurata, kun on yrittänyt tehdä kaikkensa sen eteen, että saisi apua vaivoihin, joissa länsimainen lääketiede ei voi enää auttaa... Sitä on valmis tekemään ihan mitä tahansa, että elämänlaatu paranisi.

      • pullaa..

        Homeopaattisi valehteli sinulle. Tämä on tyypillistä. Jos tila paranee, niin se on osoitus, että homeopatia toimii, jos tila huononee, niin kuinka ollakaan, sekin todistaa, että homeopatia toimii.

        Ne helmet ovat pelkkää sokeria eivätkä aiheuta mitään oireita.Ei sairaalle eikä terveelle.

        Jos olet valmis tekemään mitä tahansa, niin tietänet, että ärtyvän suolen kanssa ei välttämättä kannata syödä pullaa.


    • älä luovuta vielä

      on normaalia että voi lisätä pariksi päiväksi oireita. jos ei helpota, mene uudelleen. tarvii vaihtaa toiseen, se ei o niin yksinkertasta. itse löysin avun mitä normilääketiede ei pysty parantamaan ja lääkkeet ei enää auttaneet ja jonka kanssa tappelin usean vuoden eri otteisiin. elämänlaatu on parantunut NIIN PALJON ja olen lähes oireeton, että voi minua onnetonta sokeripalluroiden syöjää... :P

      • ohessa tilinumero

        Tyypillistä on, että oireet pahenevat, helpottavat tai pysyvät ennallaan. Kaikki vaihtoehtot osoittavat, että sinun tulee antaa enemmän rahaa homeopaatillesi.

        Minullakin oli (tähän joku sairaus), jota lääketiede ei voinut parantaa, ja homeopaatti hupskeikkaa paransi heti.


      • ohjeessa tilinumero
        ohessa tilinumero kirjoitti:

        Tyypillistä on, että oireet pahenevat, helpottavat tai pysyvät ennallaan. Kaikki vaihtoehtot osoittavat, että sinun tulee antaa enemmän rahaa homeopaatillesi.

        Minullakin oli (tähän joku sairaus), jota lääketiede ei voinut parantaa, ja homeopaatti hupskeikkaa paransi heti.

        Ja tietystikään minua ei kiinnosta pätkääkään se, että joku oikeasti paranisi jostain tai saisi paremman olon!
        Minua kiinnostaa vain olla oikeassa ja osoittaa, että vain se on olemassa, joka on osoitettu olemassaolevaksi. Muita ei voi olla.


      • mee pois
        ohjeessa tilinumero kirjoitti:

        Ja tietystikään minua ei kiinnosta pätkääkään se, että joku oikeasti paranisi jostain tai saisi paremman olon!
        Minua kiinnostaa vain olla oikeassa ja osoittaa, että vain se on olemassa, joka on osoitettu olemassaolevaksi. Muita ei voi olla.

        Jos sinua ei kiinnosta, niin miksi vaahtoat kiinnostamattomuuttasi täällä?


    • Aardappel

      Luovutin! Olen kokeillut nyt kolme kertaa ja joka kerta oireet ovat niin kamalia, että en voi valmisteita käyttää. Kokeilin niin, että jätin Vicolon-maitohappobakteerin pois ja söin pelkkiä homeopaattisia helmiä, mutta oireet tulivat silti voimakkaina. Sellaista väsymystä, voimattomuutta, turvotusta koko kropassa, hiivatulehdusoireita, vuotoa, mahan jökkimistä jnejne. ei kestä kukaan.

    • avun saanut

      Saanko kysyä mihin vaivaan aloitit homeopaattisten valmisteiden käytön? Homeopaattiselle hoidollehan on tyypillistä, että oireet saattavat pahentua aluksi! Oletko ollut yhteydessä homeopaattiisi ja kysynyt neuvoja....

    • Aardappel

      Minulla on vatsavaivoja (joihin on elimellinen syy ja mistä on aiheutunut ärtynyt suolisto) ja kärsin sisäilmaoireista eli olen homealtistunut. Otin yhteyttä homeopaattiin heti ensimmäisten oireiden jälkeen tekstiviestillä niin kuin oli suositeltu ja sain välittömästi vastauksen, että valmisteet eivät voi aiheuttaa oireita. Tuli epäilys, että heillä on jokin tällainen valmis viesti, jonka lähettävät... Minulla olisi ollut vastaanottoaika, mutta peruin sen ja taas tuli viesti, että valmisteet eivät voi aiheuttaa oireita. Aika varmoja tuntuvat olevan! Toivoisin kyllä, että homeopaatti osaisi selittää mistä noin voimakkaat oireet johtuvat... Otan vielä yhteyttä homeopaattiin, vaikka vastauksen /ei voi aiheuttaa oireita..) jo tiedänkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe