Hei,
Haen lastenhoitajaa satunnaisesti kahdelle lapselle 2 ja 4v Piikkiöön
Raadelmaan iltaisin klo 16-22 ja viikonloppuisin klo 8.15-16.
Haen myös siivousapua. Laitan ruoat valmiiksi. Lapset ovat kilttejä joskin vahdittavia.
[email protected]
lastenhoitajaa piikkiöön
ljpuus
2
158
Vastaukset
- laura 19
Hei,Olin jo yhen kerran teillä parin tunnin keikailla.Eikö teillä ole enää lastenhoitajaa:)Hei Olen Laura 19-vuotias nuori nainen joka etsii lastenhoitotöitä.Olen hoitanut lapsia eri perheissä,sukulaisten lapsia,ja kesätöissä olin.tet harjotteluissa,palokuntalerillä olin myös myös lastenhoitajana .Rakastan lapsia erittäin paljon ja lapset on lähellä mun sydäntä
- surullista...
Hei etkö voi omia lapsias ite hoitaa, toi on jo ihan typerää edes hommata lapsia jos niistä ei voi itse huolehtia... viikonloppuisinkaan et voi lastesi kanssa olla... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070