Oliskos kellään tietoa Heiskan suvusta, vaarini Väinö, kaatunut rintamalla. Tullut Pohjaslahden Monoskylään isännäksi Metsärannan tilalle. Kirkonkirjat jossain vaiheessa hävinneet enkä oikein mitään tietoja ole onnistunut löytämään.
Heiska Väinö
8
461
Vastaukset
- vieras3
Onko tästä apua?
Ilman jäseneksi rekisteröintiä näkee rippikirjan
http://www.sukuhistoria.fi/sshy/kirjat/Kirkonkirjat/ruovesi/rippikirja_1871-1880_mko96-146/hakemisto_1.htm
ja rekisteröitymällä näkee rippikirjat aina vuoteen 1909 saakka - virtolainen
Suomen sodissa menehtyneet 1939-1945 antaa Väinö Nikolai Heiskan
syntymäajaksi 19.8.1912. Näin tuoreita tietoja ei löydy netistä. Pyydä Virtain
kirkkoherranvirastosa selvitys Väinön vanhemmista ja sisaruksista, niin pääset
eteenpäin tutkimuksissasi.- virtolainen
Lisäys edelliseen, Väinön syntymäkotikunnaksi mainitaan Virrat.
- heiskla
Kiitos näistä, lisätieto on aina tervetullutta. Näilläkin tosin pääsen taas hieman eteenpäin.
- Melkeinsukua
Mitä haluaisit tietää.
- Littoinen
Minulla on tietoa Väinö Heiskasta hän on enoni , jollei asia ole selvinnyt ota yhteyttä Terv. Harri sähköposti [email protected] puh 0407396682
- Anonyymi
Hän oli mun äidin isä.
- Anonyymi
Ihme nimi ei ole tuollasta olemassakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931