Oliskos kellään tietoa Heiskan suvusta, vaarini Väinö, kaatunut rintamalla. Tullut Pohjaslahden Monoskylään isännäksi Metsärannan tilalle. Kirkonkirjat jossain vaiheessa hävinneet enkä oikein mitään tietoja ole onnistunut löytämään.
Vastaukset 8
- vieras3
Onko tästä apua?
Ilman jäseneksi rekisteröintiä näkee rippikirjan
http://www.sukuhistoria.fi/sshy/kirjat/Kirkonkirjat/ruovesi/rippikirja_1871-1880_mko96-146/hakemisto_1.htm
ja rekisteröitymällä näkee rippikirjat aina vuoteen 1909 saakka - virtolainen
Suomen sodissa menehtyneet 1939-1945 antaa Väinö Nikolai Heiskan
syntymäajaksi 19.8.1912. Näin tuoreita tietoja ei löydy netistä. Pyydä Virtain
kirkkoherranvirastosa selvitys Väinön vanhemmista ja sisaruksista, niin pääset
eteenpäin tutkimuksissasi.- virtolainen
Lisäys edelliseen, Väinön syntymäkotikunnaksi mainitaan Virrat.
- heiskla
Kiitos näistä, lisätieto on aina tervetullutta. Näilläkin tosin pääsen taas hieman eteenpäin.
- Melkeinsukua
Mitä haluaisit tietää.
- Littoinen
Minulla on tietoa Väinö Heiskasta hän on enoni , jollei asia ole selvinnyt ota yhteyttä Terv. Harri sähköposti [email protected] puh 0407396682
- Anonyymi
Hän oli mun äidin isä.
- Anonyymi
Ihme nimi ei ole tuollasta olemassakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501