verivala

tyttö91

joo no mä en tie et mihin tää kuuluu mut mä pistin tän ny tänne...et mun kysymys on et miten verivala tehdää? osaisko joku auttaa...pliiiiiiiiis.

26

8105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *tyttö*

Eikös verivala mun käsittääkseni tehä niinki yksinkertasesti, et molemmat ihmiset (tai niin monta ku niitä verivalan teikijöitä on) nii villtä jonkun paikan auki ittestään (useinmiten kädestä) ja sitten ne vertasuotavat kohtat pistetään yhteen tai sitten jotain muuta, mut kuitenki sillee et se veri "sekottuu" keskenään. Mut en ky lsuosittele et rupeet mitään verivalaa tekeen. Satanistithän sekottaa kaikien ryhmään kuuluvien veret keskenään ja juo sitte sen. Mut tuskin sä totakaa tarkotit..Toivottavasti tästä oli apua..

• ....

vai että satanistit tekee niin??!!?!
        ota kuule asioista selvää ennenku tuut puhuun paskaa..

• jaska
        .... kirjoitti:

vai että satanistit tekee niin??!!?!
        ota kuule asioista selvää ennenku tuut puhuun paskaa..

Ja nykyaikana kannattaa siten vähän miettiä, kenen kanssa tuon tekee, ihan btw. Siinä nimittäin sitten aika suurella varmuudella tarttuu, jos toisella jotain epämiellyttävää on (kuten vaikkapa hepatiitti tai hiv)

• HIVISBEST T TROLL
        jaska kirjoitti:

Ja nykyaikana kannattaa siten vähän miettiä, kenen kanssa tuon tekee, ihan btw. Siinä nimittäin sitten aika suurella varmuudella tarttuu, jos toisella jotain epämiellyttävää on (kuten vaikkapa hepatiitti tai hiv)

"joo mulla on sitten hiv..." verivalan jälkeen.

• jdofndk

Entiiä

• tiin

pistä nuppineulalla sormen päähän... ei satu niin paljoo kuin viiltäminen...:)

• jalli

mutta veret sekottamalla solmitaan veriveljeys

• joo

Partaterällä viiltämiin vähiten sattuu. Itse toimenpidettä ei edes huomaa.

• valpuri

Mitähän varten 13-vuotiaan pirpanan pitäisi tehdä verivala kenenkään kanssa?

Mene kotiisi kasvamaan, ehkä viiden vuoden päästä verileikit eivät enää kiinnosta.

Ja jätät ne tulitikutkin siihen pöydälle. Onko selvä?

• Larzi

Sen idea on että jos sen tekee se meinaa ikuista ystävyyttä/rakkautta. Muista olla varma ettei toisella/toisilla oo mitään sairautta!!!!!!

• rosamoips

joo.. tota minä ja mun kaveri tehtiin verivala viiltämällä terävällä puukolla viillot kämmeneen ja sitten laitoimme kämmente viillot yhteen ja sanottiin
      ''ystäviä ikuisesti''.. ei se ole tuon kummempaa

• Vittu mitä typeryyttä taas vaihteeksi.

Jos sitä ystävyyttä pitää todistella kaikenlaisilla vitun kissanristiäisillä, niin se ystävyys on pelkkää harhaa.

• Mitässitten?

Welcome HIV ja muut.

• azxdgvc en keksi!!

Onneks en ole minä jolla se HIV sitte on ^^

• mietijaotaselvää

katotko liikaa leffoja sun verivalas merkkaa paskanvertaa yhtä hyvi voitte antaa jonkun kaulakorunki.
      ja onko se sit jotenkin yliluonnollisesti pätevä kun tekee just verivalalla? kenen mielestä? Jumala kun ei varmaan tollasta pelleilyä juuri suosi.
      ja ihan tiedokses vaa veren sekottaminen voi olla hengenvaarallista jos veriryhmät eivät sovi yhteen. veres tuottaa vastaainetta sille oudolle verelle joka sit voi tukkia sun suones ja pim tehohoito tai se toinen huone...

• Ihmeissäänoleva

Kuka tulee puhuu tänne jostaki vitun jumalasta?! :D

• ngkgjhs

attelin kavereitten kanssa kokeilla verivalaa. onko se vaarallista. kysyn vaan varmuuden vuoksi

• idiootti23

pieni tyttö , mene kasvamaan. anna kaverillesi lahjaksi vaikka puolikas kaulakoru, voisi olla parempi tapa.

• egewwgs

ömmmh... itestäki tää on aikalailla satanismiin liittyvää yleensäkkin (tavallaan veriuhraus, tai no ei uhraus muttah...)... Ihmisistä tulee keskenään ''veriveljiä''
      Fucked up in my opinion.

• pontikkaha

ite tein ton moottorisahal

• janniina5

Verivalan tekeminen on vaarallista....en suosittele. Jos joku huru - ukko sulle sitä ehdottaa, niin suosittelen ottamaan sen verran etäisyyttä ettei se toinen pysty koskettamaan sinua.

Tälläiset henkilöt voivat myös haluta viedä sinulta henkilökohtaisia esineitä ja käyttää niitä rituaaleissaan..

• Jarde9101

Siis verivala voidaan suorittaa kahden ihmisen kesken niin että kämmeneen viilletään viilto josta vuotaa verta ja kätellään toista osapuolta josta veret sekoittuvat keskenään tai jos on monta niin yksi viiltää kätensä auki ja valuttaa verta viinilasiin jota kaikki muut osallistujat juovat

• Jokutietäämistäpuhuu

Täällä puhuu satanisti ja tuunpas pätemään, että itseasiassa SATANISTIT ei tee mitään tuollaista. Tarkoittanette SAATANANPALVOJIA ja näissä kahdessa on suuri ero, eikä sinänsä mitään yhteistä nimen samankaltaisuutta enempää. Älkää tulko sanoon mitään jos ette mitään tiedä.
      Satanismi on ateismin yksi muoto, eikä liity muuten mitenkään Saatanan palvomiseen.

• Joo o

Keskiajalla esim. Soturit tekivät tuon, korostaakseen veljeyttään.

• Älkääs siellä alkupuolella sekoittako satanismia ja saatanan palvontaa keskenään!

• HaukkujatOmaaPaikkaa

Veriveli on just toi että haavat käsiin(2tyyppii) ja haavat yhteen pidellään siin vähän aikaa ja sanotaa jossain muodossa "ystäviä ikuisesti" Siinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe