Olemme menossa naimisiin Tuusulassa 8.6.13, etsimme siis hyvää esiintyjää/esiintyjiä sinne. Ideoita/yhteydenottoja esiintyjiltä otetaan vastaan. Myös tarjouspyyntöjä! Budjetti kyseiseen ei kovin suuri ole, joten sen mukaan
heidi
[email protected]
Etsitään hyvää trubaduuria/bändiä häihin
4
307
Vastaukset
- koko
Meillä oli kesällä 2010 häät ja pitkän etsimisen jälkeen löysimme Titta ja tanssiorkesteri Timantin. Tykkäsin bändistä tosi paljon, kun soittivat kunnon tanssimusiikkia. :) Bändi kruunasi illan, enkä olisi voinut oikeastaan kuvitellakaan parempaa. Tietysti riippuu siitä, mistä musiikista tykkää ja osuuko tuon kokoinen porukka budjettiin.
Kannattaa miettiä minkälaista musiikkia haluaa (instrumentit/laulu/tyyli) ja se, kuinka paljon on valmis maksamaan. Meille oli päivänselvää, että bändiltä piti saada jonkinlainen ääninäyte, jottei ostettu sikaa säkissä. :D Tsemppiä hääjärjestelyihin! - vm.57 soittaja
kysyppä Karstula -Wire orkesteri- k-s. on soitettu 3v.n aikana 15-20 häät. kitaravetoinen ja solisti 5 henk. löytyy kotisivut netist ja näyttöä juutuupist, lavalta ja häistä.
- osaajapalvelu.fi
EI PELKKÄ TAUSTABÄNDI! TUNNELMAA JA ARVOISTANNE TULKINTAA!
Keväällä ja kesällä vapaita keikkapäiviä karismaattisella ja tunnelmallisella ALEX CASTilla!
Italian-suomalainen Alex säväytti suomalaisia herkällä balladillaan esimerkiksi TALENT SUOMEN semi-finaaleissa 2011. Alla linkki videoon TV-lähetyksestä.
http://www.livtv.fi/ohjelmat/yllätyskokki/etusivu/video/talent-suomi-esitys-alex-castin-herkkä-balladi
Ikimuistoiseen päiväänne ikimuistoinen esiintyjä. Balladit vaikka kirkossa ja jatkoilla Popimpaa tai Rokimpaa omaa ja covereita/toivebiisejä!
Kysy lisää niin jutellaan yksityiskohdista!
sähköposti: [email protected]
puhelin: 045- 7733 2455
Osaajapalvelu.fi/ ohjelma - Kolme miehinen ?
Trio eli kolmemiehinen tanssimusiikkibändi voi mahtua budjettiin paremmin kuin isot kokoonpanot tai "suuret tähdet" jos viihdettä-eikä-taidetta linja käy.
http://www.tanssimusiikkia.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976