Pyörin vähän netissä, ja etisn sopivaa mallia puisten laivojen parissa aloittamiseen.
Törmäsin tämmöiseen sivustoon ja tämä malli alkoi kummasti vaikuttamaan sopivalta.
http://timontelakka.blogspot.se/2011/12/parin-lisatunnin-nikkaroinnin-jalkeen.html
Tietääkö kukaan onko näitä Suomesta saatavilla, ymmärsin että tämä oli Ruotsista/Tanskasta ostettu?
Toinen kysymys on: Paljonko työtunteja on realistinen määrä tuommoisen tekemiseen?
Saako Suomesta tällaista?
3
317
Vastaukset 3
- hth**
Harraste.fi ainakin on myynyt.
- Hmmmmmm
Työtunteja... hmm... no niitä voi upottaa ihan niin paljon kuin haluaa, ihan itsestä kiinni.
Mutta jos tollaista simppeliä venettä miettii, niin oiskos jotain
- 2 tuntia jalusta
- 20 tuntia runkoon
- 5 tuntia hionnat ja maalaus
- 5 tuntia kansi
- 10 tuntia masto purjeet
- 5 tuntia rikaus
- Viimeistelyä 3 tuntia
tuosta tulis yhteensä 50 työtuntia maalien, liimojen ja lakkojen kuivumiset päälle. Eli jos aina pari tuntia iltaisin teet ja annat kuivua seuraavaan iltaan, niin kuukauden päivät sopii varata, jos pidät välipäiviä niin sitten enemmän.- rautatieläinen
Mistä sais turunseudulla mehano pienois rautateitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568