Pyörin vähän netissä, ja etisn sopivaa mallia puisten laivojen parissa aloittamiseen.
Törmäsin tämmöiseen sivustoon ja tämä malli alkoi kummasti vaikuttamaan sopivalta.
http://timontelakka.blogspot.se/2011/12/parin-lisatunnin-nikkaroinnin-jalkeen.html
Tietääkö kukaan onko näitä Suomesta saatavilla, ymmärsin että tämä oli Ruotsista/Tanskasta ostettu?
Toinen kysymys on: Paljonko työtunteja on realistinen määrä tuommoisen tekemiseen?
Saako Suomesta tällaista?
3
260
Vastaukset
- hth**
Harraste.fi ainakin on myynyt.
- Hmmmmmm
Työtunteja... hmm... no niitä voi upottaa ihan niin paljon kuin haluaa, ihan itsestä kiinni.
Mutta jos tollaista simppeliä venettä miettii, niin oiskos jotain
- 2 tuntia jalusta
- 20 tuntia runkoon
- 5 tuntia hionnat ja maalaus
- 5 tuntia kansi
- 10 tuntia masto purjeet
- 5 tuntia rikaus
- Viimeistelyä 3 tuntia
tuosta tulis yhteensä 50 työtuntia maalien, liimojen ja lakkojen kuivumiset päälle. Eli jos aina pari tuntia iltaisin teet ja annat kuivua seuraavaan iltaan, niin kuukauden päivät sopii varata, jos pidät välipäiviä niin sitten enemmän.- rautatieläinen
Mistä sais turunseudulla mehano pienois rautateitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726233- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan227755- 41749