Mitähän minun pitäisi ruveta syömään kun minulta lähtee hiuksia reilusti, siis huomattavasti. Olen vuoden verran suönyt piimax c kalkki d:tä, mutta tulosta ei oikein synny. Kampaajani on huomauttanut asiasta, pälvikaljuutta ei ole vaan hiuksia irtoaa tasaisesti jokapuolelta. Stressi on yksi tekijä, tiedän sen mutta olisiko mikään tähän avuksi.
hiustenlähtöön
4
1187
Vastaukset
- Tytti
Reflex Nutritionilla on hiustenlähtöön
semmonen tuote kun Linumlife. - Pete
Suosittelen ensinnäkin MSM:ää (orgaaninen rikki), josta on hyötyä monien muidenkin vaivojen hoidossa. MSM:n pitäisi nopeuttaa hiusten kasvua ja parantaa niiden laatua. (Itse olen havainnut hiusten ja kynsien kasvun nopeutumisen. Olen käyttänyt MSM:ää yli vuoden.)
Vahva B-vitamiini voisi olla avuksi, samoin sinkki. Shampoista on yleensä hyvin vähän apua hiustenlähdön hoidossa, ellei hiustenlähtö johdu esim. hiivatulehduksesta tai muusta infektiosta, jolloin esim. Nizoral voi auttaa.
Naisten hiustenlähdön hoitoon on myös olemassa lääke, eli Rogaine 2%, joka tosin on tarkoitettu lähinnä miestyypin hiustenlähdön hoitoon (myös naisilla). Vaikea sanoa, onko sinulla kyse tästä vaivasta vai jostain muusta.
Mitäs muuta... Kalaöljystä tuskin on ainakaan haittaa hiustesi kannalta. - peko
jotka aiheuttavat hiustenlähtöä. Tavallisin niistä on kilpirauhasen vajaatoiminta. Mikäli hiustenlähdön lisäksi on lihomista, poikkeuksellista väsymystä, palelua, kenties sydänoireita, kyse voi olla tästä, ja silloin hyvä mennä lääkäriin joka antaa lähetteen laboratoriotutkimuksiin.
Yksityinen endokrinologi (umpierityssairauksien erikoislääkäri) osaa auttaa asiassa parhaiten, mutta kyllä terveyskeskuslääkärikin yleensä tietää perusasiat. - MINÄ
Minulla on ollut hiustenlähtöä jo usean vuoden ajan. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia konsteja ja paras on ollut Diane Nova-pillerit (reseptivalmiste).
Luontaistuotteita olen myös kokeillut: Viviscal ei vaikuttanut mitenkään vielä puolen vuoden käytön jälkeenkään. Mutta Arcon Tisane-tabletit ja -suusuihke alkoivat tehota jo kuukauden käytön jälkeen. Ainoa haitta on hinta, ne maksavat yhteensä n. 100 euroa kuukaudessa.
Olen juuri aloittanut uudelleen näiden tablettien syönnin ja aion ostaa myöhemmin myös suusuihkeen. Olen siis pitänyt jonkin aikaa taukoa ja hiuksia lähtee taas tuhottomasti. Uskon, että pian saan taas apua ongelmaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092700Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631585Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261125Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015