Hei,
Olisiko sinulla hetki aikaa? ..
Haluaisin esitellä sinulle uuden esilanseeraukseen tulevan tuotteen. Sen esittely sujuu varmasti parhaitan kun menet sivuille http://www.ilivingapp.com/paivi .
Katsomalla videon pätkät ja kuuntelemalla conferenssin puhelun saat idean mistä on kysymys.
Nyt kun Pre-enroller on menossa, voit varata paikkasi ilmaiseksi .. Kuukaudessa maksat vain 9,95USD, ensi kerran laskutetaan 1.2.2013
Tämä liiketoiminta sopii hyvin yhteen minkä tahansa muun liiketoiminnan kanssa.
Autamme sinua saamaan itsellesi omia henkilöitä alalinjaasi.
Tervetuloa mukaan!
Lisäinfoa saat: [email protected]
iLA
www.ilivingapp.com
Uusi tienausohjelma
4
380
Vastaukset
- tienaaja
Tässä hieman lisää asiasta.
Haluatko ansaita rahaa räjähdysmäisesti kasvavilla mobiilisovellusmarkkinoilla ?
Tuotteena iLA ( The Inpired Living Application ) – sovellus joka tuottaa
henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kehittymiseen tarkoitettuja videoita
matkapuhelimeesi tai verkkosivuille viikoittain.
Eri alojen ammattilaisten valmistamat videot käsittelevät mm. seuraavia aiheita:
Tavoitteiden asettaminen
Ajan hallinta
Itsensä kehittäminen (perhe,ihmissuhteet,terveys,taide, musiikki ym)
Liiketoiminnan kehittäminen
Johtajana kehittyminen
Talouden hallinta
Henkilökohtainen motivaatio
… ja paljon muuta
Tuote sopii erinomaisesti lisätulonlähteeksi ja motivointiin henkilöille jotka ovat jo mukana jossakin toisessa liiketoiminnassa.
Rakenna oma tiimisi ja ansaitse rahaa !
Voit myös ansaita vaikka et itse rekrytoikaan olemalla mukana aktiivisena jäsenenä.
www.ilivingapp.com/paivi - Todellinen tienaaja
Tolla rahalla saa kyllä esim. Netflixin käyttöön ja varmasti laadukkaampia videoita katseltavaksi.
- älkää langetko
Eiköhän nämä "tienausohjelma"-kusetukset ole niin nähty...
- Todellinen tienaaja
Niin. Pitää olla tosi dorka, että tällaiseen lähtee. Varmaan joku velkaantunut umpio kouluttamaton alkoholisti vätys helpon rahan perässä lähtee tälläiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267