Kaupustelijat hotelleilla

loma mielessä

Onko yleinen tapa, että hotellin altailla ja rannalla pyörii hierontaa, vene- ja snorklausretkiä ja kauneuspalveluja tarjoavia ihmisiä? Meidän tapauksessamme olivat siis ihan hotellin työntekijöitä, ainakin heidän toimipisteensä olivat hotellialueella.

Hotellimme oli Hurghadassa, Sunrise select garden beach.

Itse koin tuon häiritsevänä.

Auringon ja meren takia voisin lähteä Egyptiin uudelleen, mutta tuo tyrkyttäminen ja huijaaminen ei vain sovi minulle. Elättelenkin toivoa, että tuo oli vain huono kokemus ja teillä olisi kertoa hyvä AI-hotelli, missä ei tuollaista olisi.

5

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....ffffff

Keskitason hotelleissa on tuollainen ihan normaalia. Mitä kalliimpi hotelli, sitä paremmin saa olla rauhassa. Crown Plazassa asiakkaita kohdellaan jo kuin kuninkaallisia, joten siellä saa olla todellakin omissa oloissaan, jos siltä tuntuu.

Jos porukassa on 1, jota ei haittaa tuollainen kaupustelu, niin kannattaa ohjata kaikki hänen luokseen. Sanon aina, että minä en päätä, vaan hän. Eivät sitten tule enää uudestaan minun luokse.

• Peace

Sharmissa Iberotel Palacessa sai pyyhepisteeltä halutessaan kyltin, joka takasi rauhan.

• egyyyyyyyy

tyrkky hommaa se on joka puolella varsinkin kaupoilla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      262
      3208
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1264
    3. 66
      1183
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      988
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      896
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      879
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      752
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      698
    Aihe