Kokemuksia havupuu uutejuomasta . Onko kenelläkään kokemuksia tuotteen vaikutuksesta struumaan ?
HAVUPUU UUTEJUOMA
14
4892
Vastaukset
- hasofasfoisdhnfusdn
Rahat voit suoraan heittää ojaankin, jos niistä eroon haluat. Sama vaikutus.
- viljat pois
Juoma vastaa mitä tahansa terveellistä ruokaa esim. kotimaisia marjoja ja hunajaa.
Struuma hoidetaan lääkkeillä ja tai leikkauksella tai...
Kyllä lääkäri tietää.
Viljat pitää aina poistaa ruokavaliosta, jos on kilppariongelmia. - Jones9
Itsellä ollut huomattava vaikutus akne ihoon ja sen paranemiseen sekä yleiseen terveys tasoon ja normi flunssat ei iske läheskään yhtä usein.
- reumapotilas
Mie oon kokeiluvaiheessa tuo juoman kanssa.mull on nivelreuma ja tavanomaiset lääkkeet eivät sovi mulle.Katsotaan mieten tämä auttaa,odotukset ovat ehkä liian suuret
- legolas3
Satun tuntemaan havupuu-uutejuoman valmistajan. Olemme kotoisin samalta paikkakunnalta. En usko juoman tervehdyttäviin vaikutuksiin, mutta jotkut reumapotilaat sanovat että talvesta tulee helpompi jos aikaisin syksyllä aloittaa uutejuoman nauttimisen. En tiedä mihin tämä perustuu enkä usko että niinkin vaivalloisen sairauden kärsijät kehittäisivät plasebo vaikutusta itselleen uskomalla juoman tehoihin. Eli jotain perää tässä on. Kokeilkaa ihmeessä.
- mammas lille olle
On tunnettu asia, että havupuissa on ihmisen terveydelle hyödyllisä aineita. Säännöllinen käyttö tuottaa tuloksia ajan kanssa.
Struumaan on omat lääkkeensä, ei havupuu-uutejuoma struumaa paranna, mutta ihmisen yleisvointia kyllä nostaa. - Mutsison
Sen juoman voi tehdä itsekin.
50 cm pätkä kuusenoksaa
50 cm pätkä männynoksaa
50 cm pätkä katajanoksaa
8-9 l kuumaa vettä
1,5 rkl merisuolaa
Pätki oksat ja havut pieneksi silpuksi ämpärin pohjalle. Keitä vesi kiehuvaksi, lisää ja liuota merisuola, kaada vesi puu/havusilpun päälle. Peitä liinalla ja anna olla huoneenlämmössä 2 vrk, siivilöi, pullota, kylmennä juoma. Ota juomaa 2 dl/vrk , jos hoidat sairautta 4 dl/vrk (aamuin ja illoin 2 dl). Auttaa: vatsavaivoihin, nivelvaivoihin, ihovaivoihin.- Paskaa juomaa....
Tähän on pakko vastata.
Minulla on psori ja suolisto-ongelmia, myyjä sanoi, jopa vannoi sen nimeen että oireet paranee.
Join sitä 1,5 kuukautta puoli pullollista, ei apua, kerrottiin että juo vähän enempi ja kauemmin. Tein niin. Nyt jo lähes puoli vuotta juonut lähes pullon päivässä. Uskokaa tai älkää, ihottuma paheni, eikä muutakaan posittiivista tullut. Rahaa paloi..
Otin yhteyttä myyjään ja kerroin asian, ei yhteyttä takaisin. Jos jopa oikein muistan, taisi oikein sanoa "rahat takaisin"- systeemillä!?
Jopa myyjätkin tietävät sen olevat humpuukia ja hyvää bisnestä!
Syöpiin ei mitään apua, kaikki kertomukset ovat hölyn pölyä mitä siitä kerrotaan.
Kaveri kuoli syöpään, joka levisi kuin salama vaikka joi 2 pulloa päivässä vuoden ajan. Sairasta kusetusta!
Jopa vihreä tee ajaa asian paremmin. - Anonyymi
Paskaa juomaa.... kirjoitti:
Tähän on pakko vastata.
Minulla on psori ja suolisto-ongelmia, myyjä sanoi, jopa vannoi sen nimeen että oireet paranee.
Join sitä 1,5 kuukautta puoli pullollista, ei apua, kerrottiin että juo vähän enempi ja kauemmin. Tein niin. Nyt jo lähes puoli vuotta juonut lähes pullon päivässä. Uskokaa tai älkää, ihottuma paheni, eikä muutakaan posittiivista tullut. Rahaa paloi..
Otin yhteyttä myyjään ja kerroin asian, ei yhteyttä takaisin. Jos jopa oikein muistan, taisi oikein sanoa "rahat takaisin"- systeemillä!?
Syöpiin ei mitään apua, kaikki kertomukset ovat hölyn pölyä mitä siitä kerrotaan.
Kaveri kuoli syöpään, joka levisi kuin salama vaikka joi 2 pulloa päivässä vuoden ajan. Sairasta kusetusta!
Jopa vihreä tee ajaa asian paremmin.Taisit juoda ihan liikaa kerralla, sama jos otat antibiootteja puolikourallista kerralla niin paranetko vai.......?
- Anonyymi
Paskaa juomaa.... kirjoitti:
Tähän on pakko vastata.
Jopa vihreä tee ajaa asian paremmin.Mulla lähti myös suoliston tulehdus. Muu ei auttanut. En tiedä oliko sattumaa, mutta täysin parani yhden pullon jälkeen.
- kysyntästä
minkä merkin tuotteesta te puhutte Havupuu uutejuoma minkä virman merkistä tässä ketjussa puhutaan on niitä useampia eri merkkisiä että niillä voi olla eri vaikutukset ja joillakin voi auttaa taas toisilla ei auta mitään kaikki ihmiset on erin laisia
- kysyntästä
nin tosiaan minkä virman merkistä tässä ketjussa puhutaan olis kiva tietää
- TarkkanaLuonnossa
Onhan se bisnes, mutta taatusti terveellisempää, kuin alkoholi.
Uute -nimi, on vähän harhaanjohtava, jos se tehdään ihan vaan liottamalla havuja, merisuolassa ja vedessä. Firman nimeäkö te ostatte, kun sen perään kyselette, eikö tärkeämpää nyt kuitenkin, olisi perehtyä ihan siihen, mitä myydään ja miten se mitä myydään, on tehty.- Anonyymi
Firman nimellä on merkitystä, koska joka firman tuote on erilainen. Jopa saman firman tuote voi olla joka tuotantoerässä erilaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559