Hei!
Olen 1-vuotiaan pk narttumäyräkoiran omistaja. Pentuna mäykkyni oli rauhallinen, mutta nyt viimeisten kolmen kuukauden aikana mäykky on ruvennut "testaamaan" minua: menee kiellettyihin paikkoihin omin päin, ulkona kulkee jatkuvasti nenä maassa haistellen toisten koirien viestejä pitkään eikä meinaa jatkaa matkaa, kun on löytänyt mielenkiintoisia hajuja. Myöskin käskyt menevät monesti etenkin ulkona kuuroille korville.
Osaisivatkohan kokeneemmat kertoa, onko tämä nyt sitä kuuluisaa murrosikää? Olisi kiinnostavaa myös kuulla, miten murrosikä on ilmennyt muiden mäykyillä. :)
Mäyräkoiran murros-/mörköikä
mäykkyilijä
3
255
Vastaukset
- 13+8
Se ompi sinä joka päätät mihin mennään piittaamatta tappiksen iästä.:-)
- mäykkyilijä
Ymmärrän kyllä sen. On saatu koirankouluttajaltakin tosi hyviä neuvoja tähän hommaan. Olisi vaan ollut kiva kuulla muiden omistajien kokemuksia tästä :P
- voi keppone
Normaalia. Minulla vuoden ikäisenä uros uhitteli jonkin verran, mutta nyt pari vuotiaana kait luulee olevansa kunkku. Sillä on iso laumanvartija ja pieni mäykkyvauva "alaisinaan", mutta minun kanssa se valitettavasti joutuu kokemaan, kuka meillä on pomo:minä.
Raukkautta , rajoja ja raitista ilmaa vaan edelleenkin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503247- 151680
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161619- 341548
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251362Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401262- 601201
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221003- 127952