Vm-94. Yksipisteruisku. Imusarja ei saa bensaa. Kipinä tulee. Pikaisesti
ohjeita. Auto työn alla.
T. Opel korjaaja.
Vectra 1.6 i kat ei käynnisty?
2
249
Vastaukset
- Reijo setä
Laita sinne tankkiin sitä bensaa! Bensapumpun rele on rikki tai pumppu. Suodatin on tukossa. Ruiskutus-suutin on rikki tai ei saa virtaa. Tietokone on poksahtanut. EGR-venttili on juminut aukiasentoon, ei se silloin lähde mihinkään. Jakohihnasta on niitä nyppyjä lähtenyt irti saattaen balanssin nokka ja kampiakselien suhteen epäsuotuisaan tilanteeseen vääntäen venttiilit luonnottomaan asentoon rikkoessaan myös venttiiliohjaimet.
Anna moottorille ryyppyjä, jostain reijästä bensaa ineen. Josko tuo sillä edes hyrähtäisi. Voisi hyvinkin auttaa se ryyppy. Auttoi tuo ainakin minua, muutama ryyppy. Heti aloin kirjoittamaan vastausta. On sillä kova voima, noin kirkkaana ja läpinäkyvänä aineena. - Pätkii muisti
Oliko näitä yksipisteruiskulla olemassakaan. Ainakaan maahantuojan tuonnissa. Jotenkin tulee mielee Kadetti noista jutuista. ONko moottori vaihdettu joskus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818