Olemme lähdössä Floridaan maaliskuussa ja sellaista mietin että kun alkaa olla kaikki "ryppyrasvat" loppu, niin missä hinnoissa mahtaa kosmetiikka olla Jenkeissä?
Eli kannattaako ostaa laatumerkit lentokentältä Helsingissä, "maista" Tampasta vai paluumatkalla lentokentältä? Ainahan "Taxfree" ei ole edullisempaa kuin kaupungilta ostettu.
Kysymys kosmetiikan hinnoista Jenkeissä
4
275
Vastaukset
- 153
Ulta on kosmetiikkaketju jolla on liikkeita ympari maata. Voit netissa katsoa hintoja ulta.com.
Tietamatta tarkemmin mita etsit niin Walmartistakin loytyy yllattavan hyvaa tavaraa halvalla. - inka*
Kiitti vinkistä, edulliseltahan nuo hinnat vaikutti. Saako vielä sellaista kysästä, että miten, esim. silmälasit. niitten ostamista ei liene kannata pantata jenkkeihin. kyse siis ns. pääte ja 2 -teholaseista
T. Inka- 153
America's Best ketju mainostaa TV:ssa: Kahdet lasit $69.95. Niilla on liikkeita Floridassakin.
Floridassa asuu niin paljon elakelaisia etta luulisi loytyvan laseja halvalla ja nopeasti = tunnissa. - inka*
153 kirjoitti:
America's Best ketju mainostaa TV:ssa: Kahdet lasit $69.95. Niilla on liikkeita Floridassakin.
Floridassa asuu niin paljon elakelaisia etta luulisi loytyvan laseja halvalla ja nopeasti = tunnissa.No niin, pistetään nimet muistiin. Kiitos vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428