kauppaan naisten vaateissa

transu1

onko millaine kynnys lähteä julkisiin paikkohin naisten vaatteissa.ja mitä pitäis ottaa huomioon mies 63 keminmaa

14

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hörhösusanna

      Normaali käytös, reippaus, uskottavuus...

    • patriciao

      Ole oma ittes, niin minäkin.

    • Swiss Miss

      Kynnys on lähinnä henkinen ja ihan vain omassa päässäsi.

      Jahka saat rohkeuden mennä saat huomata että mitä suurimmalla todennäköisyydellä kukaan ei edes kiinnitä mitään huomiota.

      Nykymeno on mennyt niin itsekeskeiseksi,että ketään ei kiinnosta muiden jutut oli ne mitä tahansa.Mitä suurempaan kaupunkin menet niin sitä enemmän tuo korostuu.

      Sinänsä tuo on niin säväyttävä ja vapahduttava juttu itselle,että jokin määrittelemätön pakko siihen ajaa.Kerta toisensa jälkeen.

    • Kynnys madaltui :-)

      Minä menin vain naisten asusteita myyvään liikkeeseen ihan miehenä. Myyjä, keski-iän ylittänyt ystävällinen rouva tuli palvelemaan. Aluksi ujona sanoin vaan että vilkaisen tarjonnan... hetkeä myöhemmin sovitin myyjän avustuksella tyylikkäitä mekoja,
      Oli mulla läpikuultavat mustat stay-upit ja kirkaanpunaiset varpaankynnet,
      Myyjän katse oli niin ihku... aivan mahtava fiilis :-))
      Aion mennä sinne myös rintatoppauksilla ja korsetilla varustettuna, saa paremman kuvan vaatteiden istuvuudesta.

      • fetish boy

        Käyn ostelemassa naisten sandaaleja kenkäkaupasta. Lakkaan varpaankynnet ja laitan ohuet sukkahousut jalkaan farkkujen alle. Kiva katsella myyjän ilmettä, kun sovitettaessa paljastan naiselliset jalkateräni.


    • Tyttö -74

      Itse olen aika aloittelija julki tytöilyssä. Ensi kerta noin 3vkoa sit paikalliseen prismaan. Naisten talvitakki ja farkkuhame talvi(mustat) leginsit. Meikkauksessa kun olen amatööri, niin meikkivoide,ripsari ja huulipuna. Tämän jälkeen muutama kerta huoltsikalla iltakahveilla. Viime vkon loppuna sit räväytin, itikseen farkuissa ja talvitakissa, siellä kukaan ei kiinnittännyt liiemmin huomiota. Sit keksin mennä moottoripyörämessuille no vaihdoin farkut nahkapöksyihin. Herätin tietty huomiota enempi mikä oli selkeä virhe pukeutua nahkiksiin kotimatkalla poikkesin shoppailemassa vielä Jumboon jossa oli ihmisiä paljon. Ulkoilu kyllä koukuttaa ja on tosi kiva käydä sovittelemassa vaatteita. Seuraavaa ulkoilupäivää odottelen ja suunnittelen. Ajattelin mennä meikattavaksi ja ehkä peruukin muotoiluun ennen tätä :)

      • A. Mari

        Toi on vielä helppoa, mutta ite oon käyny hotellin ravintolassa hameessa, sukkiksissa ja sandaaleissa. Minibaarin tyhjensin kuiteski ennen kuin menin.


      • Lobbyisti
        A. Mari kirjoitti:

        Toi on vielä helppoa, mutta ite oon käyny hotellin ravintolassa hameessa, sukkiksissa ja sandaaleissa. Minibaarin tyhjensin kuiteski ennen kuin menin.

        Hotellin ravintola on aika helppo paikka, jos vain laittautuu siististi ja kokonaisuudessan naiseksi. Sama juttu kaupoissa, myyjät kyllä nopeasti ymmärtävät jutun juonen ja ovat yleensä positiivisesti palvelualttiita.

        Jos haluaa herättää huomiota ja hämminkiä, kannattaa pukeutua ja meikata miehen ja naisen välimaastoon, vaikkapa kalju pää paljaana minihameessa.


      • Taikka sitten
        Lobbyisti kirjoitti:

        Hotellin ravintola on aika helppo paikka, jos vain laittautuu siististi ja kokonaisuudessan naiseksi. Sama juttu kaupoissa, myyjät kyllä nopeasti ymmärtävät jutun juonen ja ovat yleensä positiivisesti palvelualttiita.

        Jos haluaa herättää huomiota ja hämminkiä, kannattaa pukeutua ja meikata miehen ja naisen välimaastoon, vaikkapa kalju pää paljaana minihameessa.

        Nahkainen tiukka minihame, verkkosukat ja 10 cm piikkikorkokengät.


    • Farkkupeppu :-)

      Onneksi olkoon.
      Sulla on yksi kynnys jo takana, mulla se on vielä edessä...
      Mun pitäisi lähteä ostamaan tyttöjen fartkut, sellaiset et saa lahkeet saapikkaiden sisään.
      Sovitus on vaan tehtävä vielä mies moodissa,...

    • Erja63v

      Itse olen ostanut Hesasta liivejä siellä on se liike jossa ihana palvelu.
      Kenkät kenkä marskista kun siellä on isoja kokoja sielläkin palvelu pelaa.

    • Aivan sama ongelma

      on ts naisilla alkuun, sillä samalla tavalla he pelkäävät, että kiinnittävät liikaa huomiota. Vähän aikaa naisten vaatteissa liikuttua saa huomata, että kukaan ei kiinnitä mitään huomiota.

      • T-Unit

        Minusta tuntuu tässä ongelmallisessa vaiheessa siltä että saan ehkä liikaakin huomiota miehiltä, vaikken nyt pukeudu mitenkään erikoisemmin... no, onhan se tietysti hauska nähdä kun alkaa kääntää miestenkin katseita. Kai se jostain kertoo =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe