7. taivas hotellissa

Tyttönen

Illalla lähdin kuuluisaan baariin parhaimmissani.Olin nähnyt siellä jo monta kertaa yhden ihanan miehen, ja toivoin että hän olisi siellä tänäänkin.Astuin sisälle baariin ja silmiini iskeytyi heti tämä kyseinen mies."Että hän sitten osaa olla upea!"kuiskasin ääneen.

Koko illan lähetin hänelle merkkejä ja flirttailin.Hän vastaili niihin parhaansa mukaan.Noin kahden aikaan yöllä hän istui viereeni hymyillen ja kysyi:"Kukas se tämä kaunokainen on?"Katselin hänen upeaa kiinteää vartaloa,lihaksia,tummia hiuksia......."Minä olen Tiina."vastasin vihdoin ja hymyilin."Minä olen Ville!"hän sanoi ja tarttui minua kädestä hellästi.Ville lähti kuljettamaan minua yläkertaan, jossa oli hotelli."Saisinko huoneen yhdeksi yöksi?"hän kysyi vastaanotosta."Kyllä,tässä on avain huoneeseen 25."neiti vastasi ja ojensi avaimen.

Kävelimme yhdessä huoneeseen, minä jännittyneenä.Ville sulki oven perässään ja kääntyi minuun päin.Seisoin keskellä lattiaa oven ja sängyn välissä, odottaen.Samassa Ville käveli minun luokseni ja suuteli minua hellästi.Vastasin suudelmaan ja koskettelin hänen niskaa ja selkää.Hän tarttiu minua pakaroistani ja suuteli varmemmin.Aloin riisumaan Villen tiukkaa mustaa paitaa samalla kun hän veti toppia minun päältäni.Eikä mennyt kuin hetki kun vaatteet olivat lennelleet lattialle!

Siirryimme sängylle toisiamme kosketellen.Olin kiihottunut, kuten Villekin.Ville käski minun mennä makuulleen hellällä äänellään.Hän levitti haarojani ja alkoi nuolemaan häpyhuuliani.Siitä hän siirtyi klitorikseeni, jota hän nuoli intohimolla.Se tuntui vaan niin hyvältäVälillä hän näykki hellästi klitoristani ja pyöritti sitä kielellään.Aloin huokailemaan ääneen, aah aah...Tunsin kuinka vaginani tykytti halusta ja oli kostea.Ville jatkoi melkein orgasmiin asti ja tiesin että nyt olisi minun vuoroni.

Nousin ylös ja käänsin Villen selinmakuulle.Otin hänen peniksen suuhuni ja liikuttelin huuliani hellästi sitä pitkin.Tiuhensin tahtiani välillä ja kohta taas hidastin.Imin penistä ja tunsin kuinka se painautui kaikessa pituudessaan kitalakeani vasten.Ville huokaili koko ajan hyvänolon tunteesta.Lopetin myös juuri ennen orgasmia ja suutelin Villeä hellästi.

Ville käänsi minut selälleni ja asettui päälleni.Hän asetti peniksen houkuttelevasti vaginani suulle ja minä huokaisin himosta."Tule jo!"kuiskasin. Ville työnsi peniksensä sisääni hellästi ja aloimme yhdessä etsiä tahtia yhdyntäämme.Nousimme ylös alas, ylös alas ja tunsin kuinka hänen penis painautui minuun.Huokailimme yhtäaikaa ja koskettelimme toisiamme sieltä mistä ylsimme.Tahtimme nopeni nopenemistaan ja tunsin kuinka elimemme tykyttivät kiihkosta.Ensin pienet värinät kulkivat lävitsemme ja lopulta saimme yhtäaikaa maata järisyttävät orgasmit.Takerruimme toisiimme huipulla ja koimme sen yhdessä!Muistan vain nämä sanat ennen kuin nukahdimme hän edelleen sisässäni:"Olen katsellut sinua jo viikko tolkulla.Rakastan sinua!"Vastauksen Ville sai katseestani.


Tämä oli ensimmäinen kirjoitelma täällä, ja toivoisin että saisin risut ja ruusut tästä!!:D Kiitän...

6

10523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan

      Tää oli hyvä!tässä oli tunteita mukana, joten tämmöiseille romantikoille tämä sopi!Mutta ymmärrän hyvin niitä jotka pitävät piiska leikeistä, että tämä ei silloin iske..mutta minä tykkäsin!:P

    • Tyttönen

      Kiitos tuosta kommentista:Dsaisko siltikin lisää kommentteja??risuja ja ruusuja!

      • Jilly

        No minäkin pidin, mutta täytyy sanoa, että on aika laimeaa sanoa rakastavansa jotain, jonka on tuntenut pari viikkoa ja vielä baarissa.

        Jokaisella kirjoituksella on tarina.
        Minusta tämä oli pelkkä kokemus, ajatus. Novellilla tarkoitetaan lyhyttä ja ytimekästä tarinaa.

        Mikä tarina tässä oli?


        Muuten hyvä...
        Älä ota kritiikkiä vakavasti, tai ainakaan liian vakavasti.

        Tunteesta en tiedä. Minusta tämä oli pelkkää seksiä.

        Kirjoitit hyvin. Seuraavassa kirjoituksessa panosta tarinaan.
        Toisaalta, jos tämä oli tosi juttu...
        Jatka samaan malliin :)


    • Tyttönen

      Kiitos Jilly!!Tää oli eka kerta ku tarinoin täällä..olen erittäin nuori tänne..en tiedä viitsinkö sanoa ikääni..:D
      Mietin itsekkin tuota että he rakastaisivat toisia hyvän seksin jälkeen...Mutta annoin olla ja laitoin romanssit osastolle.Täällä se on uskottavampaa!:PSe on oikeastaan *virhe* mutta kyllä minä tiedän sellaisia tositarinoita joissa rakastutaan parissa viikossa..Mutta jos teen joitan muita joskus niin kiinnitän huomiota paremmin sitten vielä noihin yksityiskohtiin!

    • kyllä

      joo on ihan hyvä.

      • jussi

        ...on reginasta!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      550
      6084
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      114
      2180
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1991
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      125
      1882
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      65
      1640
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1617
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1365
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      61
      1252
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      71
      1098
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1025
    Aihe