Semmonen kiinnostais tietää että mikä on qq 1.5 diesel koneessa hihnanvaihtoväli ja mitähän se kustantaisi?
quashqain hihnanvaihtoväli
3
220
Vastaukset
- 1,6 kone on hyvä !
Osta bensa 1,6 nissan, niin siinä on ketju jota ei tarvi vaihtaa, vasta kun 300 000 km kohdalla, siis jos on venyny. Voi sillä siis ajaa pitempäänkin... Mut varmuuden vuoksi olisi ennen 500 000 km vaihdettava se ketju.
- julsaf
Bensakoneessa tosiaan tuo ketju ois se hyvä poli muttakun se ei oo vaihtoehto valitettavasti. Pari nissania mulla onkin ollu ketjukoneella ja on tosiaan luotettava ratkasu.
- vaihdoin bensaan
julsaf kirjoitti:
Bensakoneessa tosiaan tuo ketju ois se hyvä poli muttakun se ei oo vaihtoehto valitettavasti. Pari nissania mulla onkin ollu ketjukoneella ja on tosiaan luotettava ratkasu.
- eihän nykyään kannata diiseliä hankkia - et juuri säästä missään.
Diiseli autoilu on tehty liian kalliiksi !
- tääl yks bensaan siirtynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851