Kuinkas moni on lukenut tämän jo edesmenneen kirjailijan kirjoja. Kuuluisin on ehkä tämä "avaruusodysseia" -sarja, josta kahdesta ekasta kirjasta on tehty elokuvatkin:
1. 2001: A Space Odyssey (1968), Stanley Kubrickin samanniminen leffa
2. 2010: Odyssey Two (1982), elokuva: 2010: The Year We Make Contact (1984)
3. 2061: Odyssey Three (1987)
4. 3001: The Final Odyssey (1997)
Itse sain juuri luettua tuon kolmosen. Seuraavaksi viimeinen osa tätä sarjaa. Luin aikaisemmin "Kehto" -kirjan ja sekin oli mielenkiintoinen.
Suosittelen!
Arthur C. Clarke
4
223
Vastaukset
- Se jokin
Oletko lukenut Lapsuuden loppu
Jos et lue ainakin pari kertaa Kirjassa on sitä jotain , hienovarainen vire. Suosittelen
olen lukenut varmaan lähes kaikki suomennetut kirjat aloitin lapsena- LukijaM1977
Olen lukenut. Aika jännä oli kieltämättä. Meinasin että vois lukasta uudelleenkin kohta.
- Se jokin
LukijaM1977 kirjoitti:
Olen lukenut. Aika jännä oli kieltämättä. Meinasin että vois lukasta uudelleenkin kohta.
Niin kirja oli jännä ja samalla syvällinen
Kirja nimeltä Rama on myös hyvä.
On tullut lapsuudesta alkaen luettua tieteiskirjoja ja on niitä jotka jää mieleen ja niitä jotka ei Nuo clarcen kirjat kestää ajan ja niitä jaksaa lukea monta kertaa
- Kirjastotäti.
Kadonnut menneisyys (The City And The Stars) oli se sydämen vienyt ensikosketus scifiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121375Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras381163- 281084
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117923Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18856
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76705- 40697