DJ Splash

Doggie00

Onks tääl muita jotka tykkää/kuuntelee DJ Splashii?? Ite oon hirvee fani

28

1046

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mehh

      Hyväähän musiikkia tulee, vuos pari sitten tuli kuunneltua tosi paljon, mut nykyään om musiikki maku vähän muuttunu. Jos sattuu tulee vastaan nii voi toistaa pari kertaakin :)

      • Doggie00

        Ite rupesin tässä lähiaikoina kuuntelee ja nyt oon ihan hulluna sen musaan:-)


    • music4life

      Joo joskus kuuntelin paljonki:) enää ei nii paljo mut on se hyvä silti:)

    • Splash fani

      Joo meikä kuuli ekan splashin biisin jotai 4-5 vuotta sitten ja siitä saakka tulllu melkeepä joka päivä kuunneltua autossa tai koneelta. IHAN SAIRAAN HIENOA MUSIIKKIA!! Erinomaiset melodiat ja bassoakin juuri sopivasti! Ja taitaa muuten koneelta löytyy melkei kaikki sen biisit! Minusta ainakin DJ Splash on numero 1!!!!

    • Tahdon sanoa,että

      Hyvin hyvää on Dj Splash

      • Doggie00

        Kiva kun on muitakin koska musta jotenki tuntuu et ei hirveesti muut kuuntele...mut kyllä näköjään niitäkin löytyy:-)


      • D_D

        Tuo Kuulosti jotenkin creepyltä...


    • I like, I like

      I like, I like

      • mr penis

        Splässi paras dj ylivoimaisesti


    • jee4

      JOO IHA HUIKEETA SETTII!!! YLIVOIMASESTI PARAS DJ!! ITTELLÄ SOI MYÖS AUTOSSA TÄYSILLÄ :D

    • Elektronisen ystävä

      Splässillä on älyttömän hyvää musiikkia oman musiikkinsa saralla. Satomikin on aika hyvä mielestäni sekä East Clubbers. Satomiin uskon aika monen jo våhän tutustuneen (Castle in the sky,Waves) mutta suosittelen lämpimästi kattomaan myös East Clubbersin.

      Ite tykkään ^ noilta Beat is coming,Walk alone ja Drop

    • maista lihaa

      Hyvää musaa on kyllä :)
      Munmielestä parhaat Splashin biisit on:

      Crying Soul
      This is my life
      Bass is kicking (remix)
      Party Time

    • CrystalClearCRY

      Mun mielest Dj Splash on paras!!!! Mun mielestäni nää top 5 biisii ovat parhaita:
      -New Life
      -This Is My Life
      -Don't Fall In Love
      -Crying Soul
      -Party Time
      Voiks joku kertoo, mistä maasta Dj Splash on kotoisin? Yritin kyl selvittää, mut kun kukaan ei kerro enkä mäkään tiiä. KIIITOOOOSSS!!! :)

      • DJ Splash- fani 20v

        En oo itekkään varma mutta Unkarista taitaa olla, jostain olin kuulevinaan. Joo ja kaveri kyll osaa tehhä erittäin upeeta musaa ainekii mun mielestä. Yleensä ku koneella käyn niin melkeempä aina soi joku Splashin biisi taustalla.
        Ja kyllä mun muutamat kaveritkin tykkää. Ai että olis upeeta olla paikan päällä kun kaveri soittaa levyjään.... Ei oo kyllä mitään hajua että vetääkö Splashi keikkoja, ei taija ainekaan Suomessa vetää.
        Sais kyllä kapakoissakin soida edes joskus Splashin viisuja eikä aina niitä Karri koirii sun muita Tauno Tasalippoja...


      • DJ Splash- fani 20v kirjoitti:

        En oo itekkään varma mutta Unkarista taitaa olla, jostain olin kuulevinaan. Joo ja kaveri kyll osaa tehhä erittäin upeeta musaa ainekii mun mielestä. Yleensä ku koneella käyn niin melkeempä aina soi joku Splashin biisi taustalla.
        Ja kyllä mun muutamat kaveritkin tykkää. Ai että olis upeeta olla paikan päällä kun kaveri soittaa levyjään.... Ei oo kyllä mitään hajua että vetääkö Splashi keikkoja, ei taija ainekaan Suomessa vetää.
        Sais kyllä kapakoissakin soida edes joskus Splashin viisuja eikä aina niitä Karri koirii sun muita Tauno Tasalippoja...

        Unkaristahan se


      • minä9192881
        atrytone kirjoitti:

        Unkaristahan se

        Itse kuuntelen ja nautin hänen musiikistaan


      • mr penis
        minä9192881 kirjoitti:

        Itse kuuntelen ja nautin hänen musiikistaan

        Bileis ain splässi soimas:D


      • unkari

        unkarista


      • Esa-nahka

        Dj splash on kyllä tanskalainen :)


    • ::)

      iha paras!!

    • Dcat

      Ite löysin/kuulin DJ Splashin You-biisin noin 3-4 vuotta sitte. Se oli aivan mahtava, tykästyin siihe ja rupesin sit myöhemmi kuuntelee sen muitaki biisejä. Suosikkeihi sen lisäks nous esim. Memories, Crying Soul, New Life ja Wonderland/Sound of my Dreams. :D

    • aarox1

      nykysin trancen on syrjäyttänyt edm tämä on suuri häpeä koska edm on epä melodista itse tykkään dj splshista enemän ja muista kannattaa katsoa finanimalin kanava löytyy paljon demoja biiseistä eli siis youtubeen finanimal nykyisin joukko hysteeriaa tekee edm

    • TanskalaineArtisti

      DJ Splash on kotoisin Tanskasta, tuolla unkarilaisella Splashilla ei ole mitään tekemistä tämän alkuperäisen DJ Splashin kanssa, hän on vain saanut usein kunnian kappaleista itselleen.

    • No, mä kuuntelen DJ Splash ja teen remixiä

    • Anonyymi

      Olen varma että DJ Splash paluu seuraava kymmenes vuodessa

    • Anonyymi

      Diitsei Spläässi tulee aina olemaan se ala-aste muistojen ykkös dj. Lemppareita Flying High remix ja Sound of my dream. Ja kuuntelen kyllä vieläkin aktiivisesti.

    • irkhan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe