Onko kukaan muu superherkkä? eli sellainen joka on huomattavasti muita herkempi ja siksi poikkeava yksilö? Olen lukenut Sylvi Sanni-Mannisen kirjan outolintu,erilainen
ja tunnistin itseni täysin. En löydä omanlaistani seuraa oikein mistään =(
Tämä piirre aiheuttaa paljon päänvaivaa,mutta voi toisinaan olla myös
positiivinen asia esim.erityislahjakkuudet.
erilainen
4
335
Vastaukset 4
- herkkyyttä
Tarkoitatko herkkydellä oman intuition kuulemista tai herkkyyttä esim. tunteissa? Minulla on herkkyden lahja niin sanoakseni, olen saanut rajakokemuksia ja eräs näkijä sanoi sen johtuvan valtavasta herkkyydestä. Minulla on ollut tosi vaikea elämä ja vasta nyt hiljaisuuden vallitessa olen huomannut kyvyn. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, koska minunkin on vaikea joskus kuunnella ja keskustella materiaalisen maailman ihmisten kanssa. Mutta kaariporttiyhdistykset ovat hyviä ja esim. hyväntekeväisyys ja spiritismi.fi. Löydät kyllä kaltaistasi seuraa kun tutustut henkisiin piireihin. Rakkautta ja voimaa.
- Oletko mies
Vai nainen? Olen superherkkä mies, lahjakas, älykäs, nopea, tarkka, intuitiivinen ym. ja tietysti yksin. On parempikin olla yksin ja onnellinen, kuin onneton huonossa seurassa.
- herkkyyttä
Ap ei ole vastannut kysymyksiin, mutta minä olen nainen. Minäkin olen huipuälykäs, monella alalla lahjakas, mutta ollut mm. koulukiusattu, pahoinpidelty ja salannut pahan mielen ja näin ollen hyvin haavoittunut. Nyt olen naimisissa ulkomaalaisen rekkamiehen kanssa ja voitte kuvitella millainen avioliittomme on. Saan kuitenkin voimani henkimaailmasta, johon suuntaan haluan jatkuvasti kehittyä. Onko teillä ehdotuksia, miten kehittää intuitiota? Siirryn joskus tahtomattani astraalitasolle ja tunnen painoa vasemmalla olkapäällä. Kuinka oppisin hallitsemaan yhteyttä?
- siriuksesi-
Tarkoitettu kaikille tänne kirjoittaneille tai niille jotka tuntevat ehkä tarvetta tähän kirjoitukseen vastata.
Löysin itseni ylläolevista teksteistä ja olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja näkemyksiä olemisesta täällä. Siitä kuinka tuntee toisinaan olevansa yksin tai kuuluvansa muualle. mailia saa lähettää: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574