Viime yönä.. LUKEKAA!

Minä...

vaikka tässä ei olekkaan ihmisiä tapettu tämä on vakava henkirikos.

Eilen yönä eräällä ratsutallilla jotkut hullut riehuivat ja tuhosivat koko tallin sisältäpäin. 4Hevosta päästettiin vapaaksi. Erään miehen kouluhevosen jalka oli katkaistu irtipoikki. Aamulla se löytyi kitumasta karsinastaan. Se piti lopettaa välittömästi. Erään tytön ponin leukaluut oli murrettu. Se pitää luultavasti lopettaa. Luultavasti vaapsi päästettyjä hevosiakin on pahoinpidelty. Minusta tuo on SAIRASTA! Muttakun suomessa ollaan jos rikolliset saadaan kiinni niin luultavasti he saavat 12kk ehdonalaista jos sitäkään!!!! ottakaa kantaa!

6

2329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mare

Mä en tykkää yhtään hevosista, eli ihan hyvä että tekivät noin.

• Nlights

Entäpä jos hevosetkaan eivät pidä sinusta niin onko hyvä jos sinullekin tehdään noin?
        Kaikenkaikkiaan valitettava juttu mikäli näin on todella käynyt. Jotkut ihmiset pitäisi vain lopettaa kun eivät muuten tule järkiinsä.

• HorsePower

Eipä oo sun tykkäämisestä kiinni. Haluatko että lopetan sut koska en pidä viestistäsi?

• nappi ottaan

Syylliset pitäs kieritellä lantaläjässä ja viedä hevosten potkittaviksi!
      Sitten vielä trollareille kunnon tukkapölly!

• mulle

Lähettäkää mulle ne meetvurstit mitä teette niistä hepoista!

• kakkaa

Hevoset saa olla ihan rauhassa kunhan ette tuo niitä kaupunkien lähistölle poluille kakkimaan, vai onko kakkapussit mukana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2834
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2511
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      952
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe