Pitkään ollut etsinnässä vapaa-aikaan sopiva vaatimaton tontti tai vanha mökki, autiotalo tai muu rakennus josta voisi tehdä vaatimattoman kesäkodin. Rahaa ei ole paljon eikä hintatasosta tietoa.
M: ostetaan tntti tai mökki
5
385
Vastaukset
- Antti puh 3451337177
Pienen järven rannalla vanha aitta kunnostettava
tontti 2 ha vuokraan jos kunnostat tai myyn
siainti Ylöjärvi kuru - illati
Missä päin suomea mökin pitäisi olla. minulla olisi mummon mökki kymenlaaksossa.noin 100 kilometriä helsinkistä.PYYTÄISIN SIITÄ 50.000
- Raaseporissa
Minulla olisi todellakin vaatimaton noin 6m2 lämmin sähköistetty koppi.
Sisältää sähköpatterin ja pöydän.
Vaatimattomampaa tuskin löydät.
Tontti 1000m2 ja tosiaan sähköliittymäkin.
Ei lähinaapureita - myydäänmökki
Myydään kaupan peruuntumisen vuoksi (ostajan avioero) saarimökki Orivedeltä, allamökin tiedot
Hei
Tässä alla saarimökin kuvat. Osoite on Lehtisensaari 413 Orivesi. Mökki sijaitsee Google mapsin täpän oikealla puolella ja käsittää koko oman niemennokan. Ympärillä Längelmäveden kalaisat vedet, laivareitit ja kaunis luonto.Varsin rauhallinen paikka ja ihana mökki kaiken kaikkiaan. Samalla tontilla ulkovessa liiteri varasto yhdistelmä sekä pieni kesäkäyttöön tarkoitettu vierasmaja. Tontilla on runsas puusto, paljon vanhoja mäntyjä ja kuusia. Tällaisia saarimökkejä on harvoin tarjolla.
Venerantaan saa auton hyvin parkkiin ja venematka Kuivastenniemestä on n.1 km suojaisan salmen kautta.
Olen valmis näyttämään mökkiä sopimuksen mukaan. Mökki myydään irtaimistoineen ja siellä on kaikki kesämökkeilyyn tarvittavat varusteet valmiina. Voit siis varsin hyvin aloittaa mökkeilyn heti ja vaivattomasti.
Älä epäröi ottaa minuun yhteyttä vaikka heti:
Terhi Virta, 050-5242888, mökkiä myy perikunta, lapseni.
Hintapyyntö on 98 000€, joka on neuvoteltavissa. Kauppaan voidaan liittää Linder aluminiivene 5hv Mercury moottori, jotka ovat 4v. vanhat ja melko käyttämättömät. Tontin pinta-ala 0,25ha, puustoinen.
https://skydrive.live.com/?cid=DFE3115C3C20EBF6&id=DFE3115C3C20EBF6!221
http://maps.google.fi/maps?q=Lehtisensaari 413, Orivesi&hl=fi&ll=61.59418,24.449923&spn=0.005216,0.016544&sll=61.631928,23.830293&sspn=0.666835,2.117615&oq=lehtisensaari 413&hnear=Lehtisensaari 413, Orivesi&t=h&z=16 - illati
kuivanmaan mummon mökki olisi. noin 100 km. helsinkistä itään. hinnasta voi neuvotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst25314389Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483867PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283742Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1661549En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O211514Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3741507Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491286Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81071Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45948En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔105837