M: ostetaan tntti tai mökki

tärppääkö

Pitkään ollut etsinnässä vapaa-aikaan sopiva vaatimaton tontti tai vanha mökki, autiotalo tai muu rakennus josta voisi tehdä vaatimattoman kesäkodin. Rahaa ei ole paljon eikä hintatasosta tietoa.

5

226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti puh 3451337177

      Pienen järven rannalla vanha aitta kunnostettava
      tontti 2 ha vuokraan jos kunnostat tai myyn
      siainti Ylöjärvi kuru

    • illati

      Missä päin suomea mökin pitäisi olla. minulla olisi mummon mökki kymenlaaksossa.noin 100 kilometriä helsinkistä.PYYTÄISIN SIITÄ 50.000

    • Raaseporissa

      Minulla olisi todellakin vaatimaton noin 6m2 lämmin sähköistetty koppi.
      Sisältää sähköpatterin ja pöydän.
      Vaatimattomampaa tuskin löydät.
      Tontti 1000m2 ja tosiaan sähköliittymäkin.
      Ei lähinaapureita

    • myydäänmökki

      Myydään kaupan peruuntumisen vuoksi (ostajan avioero) saarimökki Orivedeltä, allamökin tiedot

      Hei
      Tässä alla saarimökin kuvat. Osoite on Lehtisensaari 413 Orivesi. Mökki sijaitsee Google mapsin täpän oikealla puolella ja käsittää koko oman niemennokan. Ympärillä Längelmäveden kalaisat vedet, laivareitit ja kaunis luonto.Varsin rauhallinen paikka ja ihana mökki kaiken kaikkiaan. Samalla tontilla ulkovessa liiteri varasto yhdistelmä sekä pieni kesäkäyttöön tarkoitettu vierasmaja. Tontilla on runsas puusto, paljon vanhoja mäntyjä ja kuusia. Tällaisia saarimökkejä on harvoin tarjolla.
      Venerantaan saa auton hyvin parkkiin ja venematka Kuivastenniemestä on n.1 km suojaisan salmen kautta.
      Olen valmis näyttämään mökkiä sopimuksen mukaan. Mökki myydään irtaimistoineen ja siellä on kaikki kesämökkeilyyn tarvittavat varusteet valmiina. Voit siis varsin hyvin aloittaa mökkeilyn heti ja vaivattomasti.
      Älä epäröi ottaa minuun yhteyttä vaikka heti:
      Terhi Virta, 050-5242888, mökkiä myy perikunta, lapseni.

      Hintapyyntö on 98 000€, joka on neuvoteltavissa. Kauppaan voidaan liittää Linder aluminiivene 5hv Mercury moottori, jotka ovat 4v. vanhat ja melko käyttämättömät. Tontin pinta-ala 0,25ha, puustoinen.
      https://skydrive.live.com/?cid=DFE3115C3C20EBF6&id=DFE3115C3C20EBF6!221
      http://maps.google.fi/maps?q=Lehtisensaari 413, Orivesi&hl=fi&ll=61.59418,24.449923&spn=0.005216,0.016544&sll=61.631928,23.830293&sspn=0.666835,2.117615&oq=lehtisensaari 413&hnear=Lehtisensaari 413, Orivesi&t=h&z=16

    • illati

      kuivanmaan mummon mökki olisi. noin 100 km. helsinkistä itään. hinnasta voi neuvotella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      92
      8119
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

      Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      68
      2412
    3. J mies jos vain vielä voit

      Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      20
      1373
    4. Nainen haluaisitko

      Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
      Sinkut
      51
      1262
    5. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      32
      1064
    6. Niin hyvä olo on

      kiitos, että olet tullut elämääni 🫂. Sä oot ylivoimainen. Mulla ei ole kiire mihinkään, tässä ja nyt on niin hyvä olla.
      Ikävä
      21
      953
    7. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      86
      949
    8. Nyt hylkään ajatuksen

      Ei siinä ollut mitään se oli vain minun harhakuvitelmaa. Yritän unohtaa sinut. Minä en halua pettyä tässä asiassa. Heitä
      Tunteet
      50
      866
    9. Olipa outo uni

      Näin unta sinusta. Istuin sun auton takapenkillä ja mökötin. Sanoit muru älä nyt viitsi olla tuollainen lellipentu ja m
      Ikävä
      43
      858
    10. Trump johtaa Harrisia miltei kaikissa uusimmissa tehdyissä mielipidekyselyissä !!!

      Silti Suomen lehdistö kusettaa kansaa ja julkistaa vain yhden mielipidekyselyn tuloksen, jossa Harris poikkeuksellisesti
      Maailman menoa
      19
      751
    Aihe