Olen tuossa huomannut lähinnä nettimoton myyntilmoituksissa, kun myyjä laittaa että ostaja soittaa, tai on voittaja tai peräti, että jos et soita, siirry seuraavaan ilmoitukseen, luuleeko ne tosiaan, että kauppa tulee varmemmin kun soitetaan, minä olen myynyt ja ostanut monta mp:tä ja autoa pelkän s-postin kautta ja sitten vihonviimeisenä on soiteltu jos on tarvis. Tuollainen jos uhkailu karkoittaa viimeisetkin ostajat vekeen.
Mp-kauppaa s-postilla
12
267
Vastaukset
- turina pete
Totta turiset, muutenkin myynti tökkii.
- keva4
No nuo ilmoituksen kannattaa jättää omaan arvoonsa,myyjä ilmeiseti vain kokeilee josko menisi mopo kovaan hintaan kaupaksi, nyt alkaa tippuilemaan kohta edukkaita
vaihtareita myyntiin , messuista se alkaa kevään odotus, ainaskaan customeista ei nettimotossa näytä olevan mitään järkevää hankintaa tarjolla, no eiköhän niitä tipahtele kevään tultua,senverran hiipuvaa tuntuu harrastus olevan.- jddddddddddddd
Näin on ja yksi ärsyttävä malli joillain on, että nyt halvalla, keväällä hinta nousee, niin kun on muutenkin jo ylihintainen.
- rek.kilpi
Myös nuo joissa kuvat otettu siten että rek.kilpi jää ilmeisen tahallisesti piiloon kierrän itse kaukaa , joissain vm. kun tuo voi kertoa pyörän historiasta jotakin.
Rehti myyjä ei kyllä siten "jemmaile" kilpeä,kertoo kyllä jtkn myyjästä,tai ainaskin asenteesta toimia.- kkajdurunfnjfjdm
Vasta oli nettimotossa selvästi huijari tai muu pipipää, joka laittoi väärän numeron ilmoitukseen ja rekkaria kysyttäessä ei halunnut antaa, kun lähetin viestin netissä.
- ....................
Ehkä tässä on sukupolvien välinen kuilu, toisaalta monet vanhemmatkin kaupantekijät käyttävät sähköpostia.
Mutta puhelinsoitossa on parikin juttua:
- Puhelinsoitto on paljon henkilökohtaisempi, koska puhelimessa kuultu tarina on usein todenmukaisempi kuin sähköpostiviesti koska aikaa sanojen kaunisteluun ei ole
- Itse jos myyn jotain, pyydän ostajaa soittamaan sinä päivänä kun on tulossa ja ennen lähtöä. Paljon on näitä "ostajia" jotka jättävät tulematta ilman mitään perumista. Jos on sovittu näyttö vaikkapa lauantaina 14.00, eikä puhelin ole soinut ennen 13.00, voi todennäköisesti olettaa ettei ostaja ole tulossa.
Mutta siinä olet oikeassa, että tuollainen uhkailu pelottelee asiallisetkin ostajat. Voi olla että myyjä yrittää vierittää jotain moraalista ostopakkoa vain siksi että ollaan puhuttu puhelimessa.
Toisaalta jos itse olen myymässä, joskus ärsyttää joidenkin pakonomainen tarve päästä höpöttelemään puhelimessa. Mukava siinä kaupan kassajonossa kakaroiden rääkyessä taustalla, alkaa vastailemaan niihin yksinkertaisimpiin kysymyksiin, mihin vastaus löytyisi jos soittelija olisi lukenut ilmoituksen kokonaan.
Ja sitten nämä hoonosoomi-tyypit. Kun myyt ei-ajokuntoista projektia, hoonosoomi-tyypit katsovat vain hinnan ja luulevat soittelevansa ehjästä pyörästä. - Elvis oli kala
Totta kai tuote on keväällä kalliimpi, koska talvisäilytys, huollot ja puunaukset maksaa.
Jos mopo jätetään syksyllä puun alle ja keväällä sieltä noudetaan, niin sitten ei ole oikein perusteita hinnannostolle. - ihana sika
Nämä rivokieleiset myyjät on kanssa yksi ihmiskuvatus, kun joku tarjoaa s-postilla jonkin hinnan, vaikka se on pyyntihintaa alhaisempi, niin myyjä on heti haistattelemessa rivouksia, asiallisille ostajaehdokkaille.. Olisivat tollot edes kiitollisia, että joku edes jotain tarjoaa, heidän mielestään, Euroopanparhaista mopoista. kuitenin hyvin usein, varsinkin tallaisina aikoina, nämä pellet joutuu myymään sen pyörän paljon alle oman ylihinnan, jooooss saa myytyyäää ollenkaaaann.
- Olen joutunut
yksityisenä myyjänä käännyttämään sinunlaisiasi kuningasostattelijoita takaisin kotiin kun eivät ole osanneet käyttäytyä asiallisesti. Samoin jos puhelimessa ensimmäinen kysymys pyörää näkemättä on että mikä on tiukka hinta niin olen jollekin sanonut että taitaa olla sinulle liian kallis.
- pohjoinen poika
Olen joutunut kirjoitti:
yksityisenä myyjänä käännyttämään sinunlaisiasi kuningasostattelijoita takaisin kotiin kun eivät ole osanneet käyttäytyä asiallisesti. Samoin jos puhelimessa ensimmäinen kysymys pyörää näkemättä on että mikä on tiukka hinta niin olen jollekin sanonut että taitaa olla sinulle liian kallis.
kuules juippi, en ole ostamassa, vaan selailin nettimoton ilmoituksia, mutta minulla on pyöränmyynnistä, asiallisesta sellaisesta paljonkin kokemusta 40 vuoden takaa.
- en käsitä
Itseänikin ihmetyttää tuo suoranainen "vittuilu" yksityisten myyjien kohdalla,joskus jopa jo myynti-ilmoituksessa on sellanen ote että älä osta minulta.
Jos joku yksityinen liike olisi samalla asenteella liikkellä niin aika äkkiä olisi konkurssi.
Tosin Jyväskylässä erä vanhan liikkeen tunnusmerkkejä oli tälläinen palvelu.(ennen kilpailua)
Kuitenkin kun olisi tarkoitus tehdä kauppaa. - kkjsdhdfgdfhhdhh
Vaikka on jo kevet pitkällä, niin moni hikoilee, kun mopo ei menekkään kaupaksi, vaikka aiemmin on hehkuttanut, että kun kevät tulee, hinta nousee ja ole nopea ja syö hitaat. Hinta-ale noin 50%, niin ehkä sitten joku voi jo kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139