Itsekäs kaaso

apua12341

Kaasoinani on kolme naista. Heistä kaksi olen tuntenut jo pitkään (toisen läpi elämän), mutta tämä kolmas on sulhasen sisko. Sulhasen siskon kanssa olen tullut toimeen alusta asti, MUTTA hänestähän on kehkeytynyt aikamoinen bridesmaidszilla. Ainut asia mikä minua häissä stressaa, ja ainoat stressin aiheet mitkä tähän asti ovat olleet, on tämän kaason toiminta ja mielipiteet.

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta mielestä kaason tehtävänä on olla morsiammen tukena. Antaa mielipide, kun sitä pyydetään. Muistaa, että nämä eivät ole kaason häät vaan morsiammen ja sulhasen häät. Mutta ei! Tuntuu, että tämä kaaso suunnittelisi omia häitään...

Suurimmaksi ongelmaksi tämä kaaso sai kaasojenmekot. Kysyin jo vuosi sitten, että olisiko ok, jos ME ostettaisiin kaasoille mekot, jos he suotuisivat pukeutumaan samantyylisiin mekkoihin. Jo tällöin tämän kaason vastaus oli, että "sen pitää sitten olla hieno mekko". Yhdessä kaasojen kanssa päädyttiinkin pitkiin sifonkimekkoihin. Virhe mikä mekkoja soviteltaessa tapahtui, oli antaa kaason sovittaa fuksianpunaista mekkoa. Ei siinä mitään, ihan nätti mekko se oli. Mutta meidän häissä en tosiaan haluaisi kaasojeni pukeutuvani pinkkiin...Se ei ihan ole meidän väri. Tästä alkoikin helvetinmoinen mekkorumba, kun meidän valitsema rypäleen väri ei sitten tälle kaasolle kelvannutkaan. Ja mikä syy tähän oli "se ei sovi minun meikkeihin". "Tahdon näyttää kosmetologilta, niin ei voi laittaa lämpimän väristä mekkoa". Anteeksi mitä? :D

JA tähän välin huomauttakoon, että kaksi muuta kaasoani ovat koko ajan olleet sitä mieltä, että he laittavat juuri sen mekon minkä minä haluan ja mikä muille sopii. Mutta tämä yksi kaaso ajattelee vain mikä hänelle ja hänen kosmetologinaaman meikkeihinsä sopii. Tämä kaaso on myös aina häistä puhuttaessa hehkuttanut kuinka hän aikoo treenata ennen häitä ollakseen huippukunnossa, kuinka hän aikoo ottaa suihkurusketuksen, tekokynnet ja ripsenpidennykset. Itse mietin mielessäni, että ajattelin käydä suihkussa.. :D

Tällä kaasolla on ollut myös "ammattilaisen" (ammattilaisella tarkoittaa hän sitä, että hän on nyt tekemässä lukion jälkeistä kosmetologin tutkintoa ammattikoulussa) mielipide joka-asiaan. Niin siihen että kukkamme ovat valkoiset eikä niissä ole tarpeeksi väriä, siihen että kaasojen mekot ovat nyt liian tummat, siihen että oma mekkoni on millon minkäkin lainen, siihen että miksi kutsumme lapsia kirkkoon ja mitä ohjelmaa häissämme on. Ja kaikkein parasta hän oli omassa mielessään jo suunnitellut minun polttarit, ilman että oli konsultoinut kahta muuta kaasoa ollenkaan. Ja nyt kun he vihdoin yhdessä polttareita suunnittelevat, hän vain kumoaa muiden suunnitelmat eikä ole ollenkaan yhteistyökykyinen.

Olen jo päättänyt, etten tälle kaasolle anna mitään vastuutehtävää häihin, keskittyköön vain omiin ripsenpidennyksiinsä ja treeniohjelmaansa.. siinä tuntuu olevan ihan tarpeeksi.

2

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gizi88

      Voi kamala mikä tilanne...tuommoista tilannetta ei voi toivoa kenellekään...
      Jos olisin sinun saappaissasi, sanoisin tälle bridesmaidsillalle että odottakoon vain itse omia häitään ja hössöttäköön niitä sitten...Mun puolesta ei tarvitsisi olla enää kaasona jos tommoseks rupee...ellei sitten muuttaisi käyttäytymistään.. se on asia erikseen.

    • sthnestnh

      Kaason tai kenen tahansa häihin tulevan öykkärin kutsun voi peruuttaa. Päivä on vain sinun ja miehesi, ei kaasosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2612
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      334
      2444
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      61
      1828
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1714
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1462
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      61
      1458
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe