Hei! Olisin innokas miitti-kävijä! Haluisin Hetalia miitin! LÄHIAIKOINA TAI KESÄLLÄ! En jaksa ite järkkää.. :/ Mut esim. Hesaan. Leikkejä ja tutustumista olisi kiva juttu :33 Siis juu oon laiska kun en ite järkkää -.- Ja muutenkin on vähän kaikkeeeeeeeeeeeee... Mutta juu. Joku kiltti vois tehä Hetalia-miitin :33
ありがとうございました!
miittejä Hyvinkään lähelle??
2
100
Vastaukset
Noista miiteistä en tiiä.. mut voihan sitä mennä kysyy joltain anime kerholta jos joku kiinnostuis järkkää?
esim hyvinkäällä toimii tää kRiisipallo - anime- ja mangakerho.. (yläasteikäisille ja toisen asteen opiskelijoille suunnattu kerho.) sivut: http://kriisipallo.net/
sit Amai -kerho (5.-6 luokkalaisille(nuoremmille)) http://kriisipallo.net/5-6lk.html
Ite en oo noissa käyny mutta tietoo löytyy noista sivuilta :3 en nyt tiiä auttoko tää mtn o..o- オタク!
Juu siis tiedän noista. Olen itse mukana ja on mukavaa porukaa :33 Mutta olen laiska ja en jaksa kysyy :/ Niin ja en ite kerkee järkkää miittii koska kokeet ja harrastukset vie aikaa. Ja tekisin ekaa kertaa miittii :O Siitä tulis kaaos ja en osaa järkkää ohjelmaa!! x . x Mut siis juu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61987
- 8782
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27766Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675