Hei, ajattelimme ensi kesänä tehdä perheen kanssa tällaisen reissun autolla. Onko kellään kokemusta ks. reitistä. Mitä asioita kannattaisi ottaa huomioon esim. tiet, majoitus, budjetti, aikautulu yms. Kaikki kokemukset ja vinkit kiinnostaa.
Turku-Oslo-Kööpenhamina-Turku
3
152
Vastaukset
- Reitinvalinta
Menisin erikseen etelä/keskinorjaan sekä sitten eteläruotsiin ja tanskaan samalla reissulla, mutta makukysymys.
- kclcl
Ainoa ja suurin huomioonotettava asia on, että vakionnopeussäädin toimii. Tukholma- Oslo väli on mukava kyllä ajaa, mutta tasaisen tappava varsinki Ruotsin puolella. Samoin Oslo- Köpis ja köpis-tukholma niin hohhoijaa.
Vakkari vaan päälle niin siitä se lähtee. - Tax mycke
kclcl kirjoitti:
Ainoa ja suurin huomioonotettava asia on, että vakionnopeussäädin toimii. Tukholma- Oslo väli on mukava kyllä ajaa, mutta tasaisen tappava varsinki Ruotsin puolella. Samoin Oslo- Köpis ja köpis-tukholma niin hohhoijaa.
Vakkari vaan päälle niin siitä se lähtee.Ei se Norjan puolella kovin kivaa ole peltipollareita runsaammin ja suuri osa pienempää tietä... ja se vähän parempi osuus tietullien kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904