Minkäs nimisiä karvapalleroita teiltä löytyy? itse olen suunnitellut jo pitkän tovin uros chinchillaa, ja semmoisen tulevaisuudessa myös hankin. Minun mielestä kivoja nimiä ovat :
Elmeri
Topi
Luca
Helmeri
Mochi
Miro
Marcus
Asiallisia vastauksia !
Nimiä Chinchillalle
Chinchinchin
6
2353
Vastaukset
- chinchilla on tyhmä!
Böö! Jos tykkää piilotella ja YLLÄTTÄEN TULEE ULOS KOPISTAAN(TAIMUUSTA JUT(T)Usta. yms.). Heh heh Chinchillat typerii !!!!
- ddff
Sää se tässä typerä olet. Turha tietämätön kakara
Niin ja nimiä vois olla vaik Tiitus,Moffi,Mormel taai Puffe. - Nikeli Niko
Niko
- chinchillaaaaa
Mochi on nimi, jota joka toisen chinchillalla ei ole.
- Anonyymi
Mocha 🤪
- Anonyymi
Mochi ois tosi söötti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929